Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mas schreef:Buiten dat kun je ook nog eens genieten van blessurevrije beentjes, das ook wel wat waard
Ik zelf ben niet zo weg van tights, voel ik me niet heel flatterend in. Maar het maakt het lopen een stuk fijner/makkelijker en ik loop geen modeshow dus ach..
ashley1 schreef:Hmm nou dan ga ik ook maar eens even langs de hema, gister weer gewoon een spijkerbroek aangehad en dat is toch stiekem wel heul vervelend om in te rennen![]()
Ik wil ook proberen om iedere avond na het eten (of iig iedere dag) zeker een half uur gewoon flink te gaan lopen en dan 2 x (misschien 3) per week erbij te gaan hardlopen.
Nou nou 5 kg eraf... knap! Dat geeft de burger moed
sunshine schreef:Saayer : Ik loop met een hartslagmeter, ik vind ze ideaal.
Krijg nu echt een duidelijk beeld van wat ik kan en hoe snel ik herstel zeg maar na het lopen.
Ik heb vanmorgen gelopen, en het ging niet echt lekker !
De laatste keer kon ik 15 minuten aan 1 stuk hardlopen, vandaag amper 5 minuten achter elkaar.
Had mijn ademhaling totaal niet onder controle.. baal er van.
Dus heb nu maar 4 x 5 minuten gelopen met daar tussen steeds 2 minuten rust.
Heb ik in totaal alsnog 20 minuten gelopen.
Maargoed... ik weet dat ik meer kan en toch wilde het vanmorgen niet... volgende keer beter hoop ik dan maar.
ashley1 schreef:gister weer gewoon een spijkerbroek aangehad en dat is toch stiekem wel heul vervelend om in te rennen
sunshine schreef:Maargoed... ik weet dat ik meer kan en toch wilde het vanmorgen niet... volgende keer beter hoop ik dan maar.
Rebeccaa schreef:Ik loop het liefste in iets 'korts'. Het liefste mn hockeyrokje eigenlijk, maar dat is zo gek met lopen vind ik
CalvinM schreef:Oei _RMHorse_ ik geloof dat ik maar even heel wijselijk mijn mond hou... Wel hoop ik voor je dat je geen blessures gaat krijgen!
CalvinM schreef:Er zit wel een binnenbroekje in de hardlooprokjes hoor Malih. Je hebt als het ware een kort broekje, met daarover een rokje. Zelfde als tennis en hockey zegmaar...
Is 10 km je uiteindelijke doel Malih?