Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En als je twijfelt over de genezing van je buik, als je het al een paar dagen aankijkt en niet goed voelt kun je maar beter even contact opnemen met de arts idd
Gewoon doend an hoor, daar zijn ze voor en liever op tijd aan de bel trekken dat het niks is dan andersom
Nou ''wil'' vriend lief iets van me... wat ik hem gewoon ff niet geven kan, heb der gewoon ff geen behoefte aan, maar ik heb het gevoel dat hij dat gewoon niet kan snappen... En dat geeft me zo'n rot gevoel! Ik weet ook wel dat het normaal is maar als ik er geen behoefte/energie voor heb dan kan ik er toch weinig aan doen? Om vervolgens een opmerking naar mn hoofd te krijgen: We gaan binnenkort toch naar A'dam? Nou zoals jullie wel snappen was ik echt ff woest op dat moment! Sorry moest het even kwijt.... 

. En dan nog eens de ruzie die je met je zus hebt gehad... Maakt het er allemaal niet makkelijker op. Maar ik zou toch naar de HA toe gaan, want die kan je echt helpen... Zo ben ik ook begonnen. Ik dacht ook wat kan ze in hemels naam voor me doen...Er valt toch niks aan me te zien?