. En ik wil tevens even wat vragen. Ik ben begonnen aan Cambridge 500 sinds een anderhalve week maar om nou te zeggen dat ik me lekker voel nee. Volgens mij zijn hier nogal wat bokkers die ook CB doen of gedaan hebben, wat zijn/waren jullie ervaringen ?? Ik dacht dat het met mijn werk wel aardig zou gaan, ik rijdt vrachtwagen en begin regelmatig dik voor 06.00u en ja dan eindig ik ook vaak na 18.00u en dan met die drie maaltijden van nog geen 500Kcal per dag moet je je kiplekker gaan voelen zeggen ze. Tja ben inmiddels 4.5 kg afgevallen maar of dit nou echt gezond is weet ik niet. Leuk hoor dat je kleding iets losser gaat zitten maar ondertussen loop ik erbij alsof ik zo uit de clip Thriller van Michael Jackson kom zetten
. Komt iemand dit bekend voor ??Ik zit er serieus over na te denken om er mee te stoppen en iets vergelijkends gaan doen maar dan een stuk verantwoorder. Heeft iemand een idee wat ik dan het beste zou kunnen doen ?
Alvast bedankt
.
. En 500 caloriën op een héle dag? Echt niet goed, ik durf er mijn kop voor te verwedden dat je alles gewoon dubbel en dik bijkomt zodra je terug normaal eet. Mee stoppen dus en gewoon normaal en gezond eten en sporten.
. Heb een beetje het gevoel dat ik dan faal of zo.
Dat is gewoon echt te zwaar.
Maar dat is nu dus over.
Dus een glaasje appelsap of versgeperste jus is ook uit den boze ??