Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dwaallicht schreef:Even wat anders tussendoor:
ik was gisteren bij de huisarts omdat ik ziek ben, en toen hadden we het over mn herhaalrecept van de Ritalin, waarop mn huisarts zegt "ja moet je niet eens beginnen met het afbouwen van de Ritalin?"
ik was echt zo verbaasd... dus ik zei dat je dat als adhd'er structureel blijft gebruiken, en dat het geen medicijn is dat je af hoeft te bouwen, waarop zij reageerde met een twijfelachtig "ja, nou, ja..."
ze heeft wel eens gezegd dat ze geen verstand heeft van adhd, maar dit is toch wel iets dat je zou moeten weten als HA lijkt me.
Lady_M schreef:Ik hoop voor je dat de Ritalin helpt JolienZou fijn zijn!
Begrijp precies wat je bedoelt, winkelen sloopt me sowieso al, en dan ook nog zo'n zwaar gesprek erbij...![]()
Mag ik je trouwens een best persoonlijke vraag stellen? Ik las ergens dat je het gevoel had altijd een masker op te moeten hebben, heb je dat hier minder? Je hoeft geen antwoord te geven als je niet wilt hoor, dat zou ik best begrijpen...
Alwiene schreef:Waarom zou je ineens afkunnen met een lagere dosering. Je hersenen gaan toch niet opeens beter met dopamine/noradrenaline om?