Dat meen je niet.Mijn geluk. Ik wacht dan nog even tot volgende week met bestellen. Het ging mij voornamelijk om de cheesecake.
Mij ook Kan me dan alleen natuurlijk weer niet inhouden en moet ook nog een andere bestellen Heb me ingehouden deze keer en maar 3 besteld
Tallie1979 schreef:Dan wilde je er waarschijnlijk meer dan 1? uhmmm jaaa heb nu al gekeken en wil er echt wel meer dan 1 haha
v.l.n.r. bovenste rij: Wild Raspberry, Strawberry Cheesecake, Guave, Chocolate Mousse, Mango, Cookie Dough, Watermelon, Vanilla, Cotton Candy, Coconut Cake.v.l.n.r. middelste rij: Fanta Cassis, Fanta Orange, Coca Cola, Coca Cola Cherry, Coca Cola Vanille, Dr. Pepper, Sprite, M&M Groen, M&M Blauw, Skittles Mango Tangelo.v.l.n.r. onderste rij: Moose's White Choco Cream, Arctic's Candy Cane Cacao, Sweet's Cinnamon Ice Cream, Cupcake's Nilla Mint, Peppermint Frost, Mint Choco, Pink Chocolate, Kool-Aid Watermelon Cherry, Shimmer Vanilla Lights, Shimmer Magical Melon.
Tallie1979 schreef:MissRoxyy schreef:haha oke, heb je mijn bestelling al binnen gehad ofniet? ordernr 69 geloof ik, strawberry, bubblegum en meloen Yep!! Jeeeh! kan ik eindelijk ervaren wat er nou zo heerlijk is aan die dingen
Heb net iets gekregen van een vriendin bij de claire's! Een coke cola setje met alle smackers van die collectie!
Ja inderdaad! Was nog nooit in de claire's geweest, maar wat een leuke winkel met al die oorbellen, kettings, armbanden en ect!