Een bloemetje voor Ayasha... *update op p60!*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Re: Een bloemetje voor Ayasha... adresupdate P11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:23

Ik denk dat het in België een beetje anders gaat dan in Nederland.
Mijn zorgverzekeraar heeft niets te maken met mijn (gedeeltelijke) arbeidsongeschiktheid.
Bij ons regelt het UWV dit, indien nodig.
Mijn werkgever is eigen-risico-drager, dit betekent, dat de instelling zelf zorgt voor de doorbetaling tijdens ziekte.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:29

Eh ja ik weet eerlijk gezegd zelf niet goed genoeg hoe het systeem in elkaar zit om het uit te leggen. Ik weet enkel de stappen die k moet ondernemen om weer aan het werk te raken :')

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:50

Ayasha schreef:
Eh ja ik weet eerlijk gezegd zelf niet goed genoeg hoe het systeem in elkaar zit om het uit te leggen. Ik weet enkel de stappen die k moet ondernemen om weer aan het werk te raken :')

Dat is het belangrijkste: als je het zelf maar weet :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:59

_O- met een beetje hulp van mijn bazen kom ik er wel :')

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 00:10

Ja toch, jij hebt geen slechte werkgever.
Ik ga naar bed, doei, tot morgen.
:wave:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 00:59

Nee ik heb fantastische bazen, echt waar :+:

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 11:57

Wat een verhaal zeg! En wat heb je een geluk gehad! :) Heb zo hier en daar de pagina's door gelezen en je hebt een aardig lange weg bewandeld! Respect!

Ik heb alleen 1 vraagje die ik niet zo goed snap (excuses als ik er over heen gelezen heb)
Je hebt een bloeding gehad, maar je slikt wel bloedverdunners?? Die combi snap ik niet helemaal... :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 15:24

Ik heb eigenlijk een CVA gehad (infarct dus) en daardoor is er een bloeding ontstaan (tenminste, dat is wat ik begrepen heb en wat in mijn operatieverslag staat, maar kan ook zijn dat de bloeding ontstaan is door de operatie oid.. Ik weet iig dat waar men normaal stopt met bloeden/ze het kunnen stelpen als ze het botluik verwijderen, ik pas echt ben beginnen bloeden wat gemaakt heeft dat ik zo weinig kans had... Ze kregen het nl niet gestelpt. :) Die CVA is vermoedelijk veroorzaakt door een klonter, uit onderzoeken bleek dat ik verhoogde stollingswaarden zit. Om te voorkomen dat mijn bloedplaatjes terug aan elkaar gaan kleven dus de bloedverdunning.

Nu blijkt dat mijn huidige neuroloog het niet helemaal eens is met die vaststelling. De feiten zijn er, dus de bloedverdunners blijven. Maar hij vindt het moeilijk te geloven dat dat de enige oorzaak is, het kan maar dan zou ik wel heel veel pech gehad hebben. Dus nu zijn er nog onderzoeken bezig die eventueel zeldzamere, onderliggende oorzaken kunnen opsporen. :)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 19:52

Ik had een bloeding en door vaatspasme heb ik daarna nog enkele infarctjes gehad.

CVA (Cerebro Vasculair Accident) in de volksmond een beroerte is overigens een verzamelnaam voor alles wat er fout kan gaan met de vaten in de hersenen dus een bloeding of een infarct.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 17:14

Inmiddels wacht ik nog altijd vol ongeduld op mijn bloedonderzoeken. Ik zit een beetje met een naar gevoel rond die onderzoeken maar ik vermoed dat dat is omdat ik gewoon bang ben voor de uitslag :+

Gisteren "mijn" feestje gehad, was erg leuk :j

Afbeelding
3/4e van mijn werkteam + partner (eentje had een doopfeest en kon dus niet komen helaas) Langs mij mijn baas met langs hem zijn vrouw, dan mijn vrouwelijke collega en die haar vriend waar het ook leuk mee klikte, bleek dat we dezelfde muzieksmaak hebben _O- Was echt een leuke man en hij past gewoon super bij haar! Waar zij zo nerveus is, is hij echt de rust zelve! Maar goed, twee van de drie mensen waar ik inmens veel aan gehad heb wb mijn job en ook door mijn hele proces heen... Ze waren er áltijd, kamen vaak op bezoek en als ik me door de dag verveelde kon ik hen altijd mailen! :+:
Afbeelding
Twee school vriendinnen. Het blonde meisje heeft Pretty een tijdje gereden, de rechtse is al mijn vriendin sinds mijn 12e en we waren elkaar even uit het oog verloren (ik ging werken, zij studeerd nog enz) maar zo snel ze hoorde wat gebeurt was stond ze ervoor me :+:
Afbeelding
De middelste is een collega-revalidant die 1 juli terug geopereerd wordt :(:) Die langs hem was iemand die hij meegenomen had, omdat hij niemand kende buiten ik en geen parner heeft had ik gezegd van "neem maar iemand mee :j" En dat is eigenlijk heel goed bevallen. Kon het erg goed vinden met zijn gezelschap. Hij was 1.98m! :oo *sta je dan met je 1.52m* en toen we buiten stonden zei ik al lachend "joh langs jou voel ik me écht klein!" (hij had al een paar keer zitten geinen met ons over zijn lengte dus wist wel dat hij het niet erg zou vinden) en toen ging ie op de voorkant van zijn auto zitten terwijl ie met me sprak met de melding "zo, probleem opgelost!" _O-
Afbeelding
Wel happy met deze, ondanks dat we al zo lang vriendinnen zijn hebben we eigenlijk weinig mooie foto's samen :+: Deze gaat in mijn albumpje dat ze me gegeven heeft.. (ze had een album mee met allemaal foto's, gedichten en tekeningen die linken aan gebeurtenissen die we samen door gemaakt hebben door de jaren heen :+:
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4793_n.jpg
Jep ook hier weer de kleinste van het team. _O- Maar mijn baas zei nog "Misschien wel klein maar ze kan goed der mannetje staan tegen de aannemers" en toen mijn ouders een beetje vragend keken omdat ze niet echt een goed beeld hebben van mijn job -is ook moeilijk, maar ze onderschatten het nogal zei ie "Je moet het niet onderschatten wat die twee dames doen bij ons, zij zitten nu eens écht in een mannenwereld en dan nog niet de mannen die op hun woorden letten, ze zijn jong en knap.... Ze moeten echt wel van zich afbijten voor hun job goed te doen!" :+: Aan de blikken van mijn vrouwelijke collega en mij kon je echt zien dat we blij waren met die waardering :+:

Zodoende nog eens een positieve update! :) Weer genoeg energie op gedaan om er maandag keihard tegen aan te gaan en te zorgen dat ik weer aan het werk kan!!!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 17:44

Leuke foto's, klinkt als een leuk feestje :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 17:04

Ik heb zo juist toestemming gekregen om vanaf vrijdag weer part time te gaan werken!! :D *\o/* *\o/* *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 17:11

Geweldig nieuws, fijn om te horen!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 18:11

Gefeliciteerd en werk ze :D

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:08

Gefeliciteerd

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:45

Wauw! blij dat je er terug bovenop bent gekomen.
Gaat alles nu goed met je?

Blonde meisje links ken ik trouwens, ik zag opeens haar op je foto staan.
Ik ga meestal mee met haar als ze wedstrijd heeft.
( al is dat nu de laatste maanden er niet van gekomen, met examens etc)
Ik lees de proeven van haar en haar vriend.
Wat leuk!
Laatst bijgewerkt door Chiaraa_ op 30-06-11 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 00:07

Ik had bewust haar naam er niet bij gezet ivm google maar goed :+

Jep, alles gaat goed. Mijn laatste werkloze avond door gebracht met een vriendin en het leuk gehad! :D

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 00:23

Ayasha schreef:
Ik had bewust haar naam er niet bij gezet ivm google maar goed :+

Jep, alles gaat goed. Mijn laatste werkloze avond door gebracht met een vriendin en het leuk gehad! :D

Leuk om te horen!
Heb het weggedaan :P
Haha sorry.
Ik hou dit topic in het oog. :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 00:40

Hihi ja ik houd namen meestal zo veel mogelijk van internet. Ik heb vroeger met haar in de klas gezeten en later in dezelfde school. :D
érg lieve meid!

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 09:52

Heel je topic doorgelezen,
KNAP!

Naja dacht als k de achternaam er niet bijzet, dan zal het wel niet zo erg zijn.. :)
Ja inderdaad, is echt een hele lieve! :) Heb het graag met der te doen!
ook met haar vriend, altijd wel lachen. :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 11:40

Haar vriend ken ik niet zo heel goed maar voor zo ver ik hem kan is het inderdaad een fijne gast :j

Hummm Ik vind dat mijn neuroloog mag bellen met uitslagen nu >;) Drie weken zijn om >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 11:42

Ik duim voor de uitslagen!

En morgen weer lekker aan het werk, kijk je er naar uit? :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 22:35

Ja en nee _O-
Ik vind het heerlijk dat ik terug mag werken maar ben er zo lang uit geweest dat ik nu wel een beetje nerveus ben :')
Maar mijn collega zei al "joh hoeft nie, desnoods kom je terug 2 uurtjes langs me zitten om mee te volgen!"

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 22:59

Je hebt ook wel een superbaas hoor

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 23:11

In het geval van Ayasha is het zeker een goede baas, omdat zij een tijdelijke arbeidsovereenkomst heeft/had. IMO is het normaal dat je alle ruimte krijgt om te reïntegreren bij zo'n snel herstel van zo'n zware ziekte/operatie/ongeval.