mirandah schreef:Volgens mij ben jij de enige hier met een probleem..
Mooie lengte Liins!!
Bedankt zo kan ik een beetje ene beeld vormen.
Ik probleem? Ik zeg dat is jou probleem.
Dan heb ik geen probleem hoor.
Jou haar is mijn zorg niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSOULSISTER schreef:mirandah schreef:Volgens mij ben jij de enige hier met een probleem..
Mooie lengte Liins!!
Bedankt zo kan ik een beetje ene beeld vormen.
Ik probleem? Ik zeg dat is jou probleem.
Dan heb ik geen probleem hoor.
Jou haar is mijn zorg niet.
Vedaulaa schreef:ik kwam toevallig dit topic tegen, ik heb flip in hair dat hang je als het ware gewoon over je hoofd heen en dan dan doe je met een puntkam da rest erover.. en je haalt het er zo weer uit op google staat het uitgelegt ik weet niet hoe ik een foto hierop moet plaatsen. misschien handig voor de mensen die alleen haar verlenging willen op een feestje ofzo? je haar gaat er zeker niet kapot van ze zijn rond de 200 euro xx
Vedaulaa schreef:oke dankje zal het zo erop zetten!
ik heb ook clips maar ik vind met het touwtje toch wel handiger! ik heb het topic niet helemaal vanaf het begin gelezen dus ik wist niet dat het al bekend was x
Vedaulaa schreef:nee het is niet zo slim om te gaan gymen met zn mat haha maar het lukt niet echt op te uploaden? ik zal de foto op me hyves zetten als profiel foto dan kun je kijken, ik heb de mat daar in en heb met de stijltang krullen gemaakt. me hyves is http://www.melloveyou.hyves.nl . ik heet trouwens melanie