Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Citroensap vind ik wel heel lekker, en dan ook echt véél!Ladingen citroensap over een schnitsel, en ook heel veel door de tomaten creme soep, zodat het lekker zuur wordt.
Tot nu toe gehad vandaag:
O: 2 plakjes donker volkoren brood met beetje halvarine, 2 kleine glaasjes milk&fruit
T: 1 tomaat
L: 1 plakje donker volkorenbrood met 30+ kaas, 2 cracottes met 20+ smeerkaas, 1 glas milk&fruit
Milk&Fruit vind ik zooo lekker he, wij hebben dat bijna nooit in huis, maar als het er is kan ik er echt niet vanaf blijven.Normaal drink ik alleen water!
Vrijdag bij het uit eten gaan neem ik ook geen wijntje denk ik, gewoon spa rood. Heb al lang geen alcohol gehad! Maar de laatste tijd ook geen feestjes gehad ofzo, dus dat scheelt.
M_D_H schreef:Wuis schreef:Citroensap vind ik wel heel lekker, en dan ook echt véél!Ladingen citroensap over een schnitsel, en ook heel veel door de tomaten creme soep, zodat het lekker zuur wordt.
Tot nu toe gehad vandaag:
O: 2 plakjes donker volkoren brood met beetje halvarine, 2 kleine glaasjes milk&fruit
T: 1 tomaat
L: 1 plakje donker volkorenbrood met 30+ kaas, 2 cracottes met 20+ smeerkaas, 1 glas milk&fruit
Milk&Fruit vind ik zooo lekker he, wij hebben dat bijna nooit in huis, maar als het er is kan ik er echt niet vanaf blijven.Normaal drink ik alleen water!
Vrijdag bij het uit eten gaan neem ik ook geen wijntje denk ik, gewoon spa rood. Heb al lang geen alcohol gehad! Maar de laatste tijd ook geen feestjes gehad ofzo, dus dat scheelt.
als je je rijbewijs hebt kun je voorstellen om te bobben
doe ik nu ook steeds, is echt heel handig
Carlijnnn schreef:Ik voel me trouwens echt niet lekker.
Net onder douche flauw gevallen. Docter gebeld aangezien ik daar vrijdag was geweest omdat ik steeds blauwe lippen en nagels krijg, bloed geprikt die vrijdag. Moet zo langs komen hij vertrouwd het niet.
Ik hoop dat hij een oplossing weet.
Dat ziekenhuis dieet lijkt mij ook niks, maar als helpt is het goed toch!?
magli schreef:Ik vraag mij soms echt af wat jullie eten, ik ben van België en snap jullie woorden echt niet soms:p. Bvb Krieltjes?! Of als jullie dan praten over een bolletje? Bedoel je dan een pistolet ofzo?
Nu ik probeer nog altijd wat om m'n eten te letten, maar bij mij is het eerder in de zin van niet te veel eten, want ik vind dat er zooo veel energie in steekt om te weten wat gezond is en wat niet enzoverder.
Joonsel schreef:Een debardeur is volgens mij gewoon zoiets als een tanktop
djuulsie schreef:moet er altijd smakelijk om lachen...
pirouetje schreef:blijven lachen
Ik ben trouwens born en bred in Rotterdam
Landvrouw : wat heb je meegemaakt ??? als je A zegt moet je ook B zeggen, ik ben niet nieuwsgierig, maar ik weet graag alles
Jaime_ schreef:Haha het grappigst vind ik toch nog wel 'botten' dat zijn dus je rijlaarzen.. eerste keer dat ik iemand hoorde zeggen, "kben mijn botten kwijt" snapte ik er dus totaaaaaaaaaaal niets van