Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Beterschap Jaan!
Korter buiten, ja, kan ik inkomen, maar stalarrest?

Bij terugkomst van zijn vakantie was Arie not amused 
En goede arbeidsvoorwaarden
Zo kreeg ik ooit het verwijt dat ik op mijn natte paard een zadel legde. Da's ook sjielugh. Dat zijn dan wel die mensen die hun paard 23 uur per dag op stal hebben staan, 'm 1 uurtje eruit trekken om 'm dan met veel spoorgebruik en gezaag in de krul te rijden en dan zonder fatsoenlijk uitstappen weer in het hokkie gooien van 3 bij 3. Kan daar niet zo goed tegen
hetbommeke schreef:Jaan, dikke knuf
Hebben ooit op een vogel (weet neit meer wat voor soort) moeten passen toen ik nog thuis woonde. Eigenaar heette Arie, dus hebben we m in die paar weken geleerd: Arie is gek, Arie is een dikzak, Arie is loco locoBij terugkomst van zijn vakantie was Arie not amused
Ik heb echt wel pijn aan mijn linkerbeen, echt alleen links ook.

dan doen ze het vast net zo hard terug... 
Onze jongste heeft een tijd "ouwe dikzak" tegen paps gezegd, in het begin vonden we het leuk en moesten we erom lachen, inmiddels hebben we uitgelegd dat jij dat maar neit meer moest zeggen want hij ging het ook tegen anderen gebruiken 

heb wel van dat spul zal dat er eens opsmeren vanavond.

Ik moet daar wel om lachen hoor. Kids zijn leuk...
SAKKIA schreef:Mijn dag van vandaag is:
o: 2 grof volkoren boterhammen met 20+ smeerkaas, glas halfvolle chocolade melk
t: grof volkoren boterham met philadelphia light, stukje komkommer, appel
l: 2 grof volkoren boterhammen met 20+ smeerkaas of philadelphia light, stukje komkommer, kiwi
t: krentebol, sinaasappel
a: spruitjes, aardappels, runder peperburger, beetje jus
t: schaaltje yoghurt
Kcal: 1467
Verzadigd vet: 14 gram
Totaal vet: 34 gram

Ik ben net terug van m'n garnalen, nu moet ik echt nog wat artikelen lezen, vanavond sporten en daarna pizza eten met m'n vriend. Misschien dat ik tussendoor nog even bijlees, maar anders wordt 't morgen pas.
kinderen (en dieren) worden echt kopiën van de opvoeders, gniffel. Dat van die scheten ook, hoe genant!
Hoop alleen niet, dat hij dat doet, als mijn oma er is
Want van wie zou die valkparkiet dat moeten hebben?
Ik had het niet meer
en dan wil je eigenlijk van alles zeggen, om lekker verder te provoceren. Kinderen kunnen je zo voor l*l zetten. Stel kinderen nog meer even uit. 
Ik krijg ook zo vaak opmerkingen over die van mij. Staat ze buiten? Met dit weer? Je moet ze opsluiten hoor!
Als ik dan uitleg dat ze een schuilstal heeft met een mattenbodem en een deel met lekker dik strobed met het koude weer, ze dan nog liever buiten in de sneeuw slaapt, dan zal het echt wel meevallen. En dan nog krijg ik de opmerking dat sjielug is! Ik moet er maar een deken opleggen, nu heb ik die wel, maar alleen voor noodgevallen.
Koop dan een pop als je iets wil aan en uitkleden.

Nee hoor, ben het helemaal met je eens. Lis is dan ivm de sport wel geschoren en dus staat ze onder deken, maar als je haar een dag binnen laat ga je morgen huilen. En aangezien ik al te horen kreeg dat madam zich momenteel misdraagt (heb op stal aangegeven dat ze maar even een 'zero-tolerance beleid' met haar moeten voeren) kunnen ze hun lol op. Leer mij mijn knol kennen. Dagje op stal en morgen stuitert ze boven je hoofd uit hoor. Fanneke schreef:Zo geef ik mijn vriend regelmatig op zijn sodemieter. Hoe leg ik dit uit, zonder dat jullie gelijk denken, dat ik alleen maar in zwarte rokken loop en een truttig kapsel heb. Uhm, ik kom dus uit een gereformeerde familie, nu doe ik helemaal niets meer met dit, omdat mijn ouders afstand hebben gedaan van de kerk. Ik wil niet zeggen dat ik losgeslagen ben, maar ik heb veel respect voor de mensen die nog wel naar de kerk gaan.
Mijn vriend is helemaal anti geloof en loopt soms te g**veren door het huis.
Alleen zijn vader vooral is nog wel van de kerk en vind het jammer dat we wij niet meer naar de kerk gaan. Toen ik vroeg waarom hij zelf dan zo vaak vloekte en op zondag vooraan zat, keek ie alsof ie spoken zag