Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphna schreef:oogschaduw poeder kan je heel goed dekkend maken door er wat druppels water op te doen, dan neem je de natte oogschaduw. Zelf druppel ik wel eens wat water met een klein beetje alcohol voor de hygiëne.
ietjelover schreef:ik heb lichtblond haar(zie profiel)
maar maakt mn ogen altijd echt zwart.
dus onder op die lijn zwart met een eyeliner stiftje en en boven en dan ook nog mascara.
veels te donder eigelijk dus bij mijn haar en gezicht.
Maar wat staat dan wel mooi bij mij?
oogschaduw zie ik niet zo zitten,
ietjelover schreef:ik heb lichtblond haar(zie profiel)
maar maakt mn ogen altijd echt zwart.
dus onder op die lijn zwart met een eyeliner stiftje en en boven en dan ook nog mascara.
veels te donder eigelijk dus bij mijn haar en gezicht.
Maar wat staat dan wel mooi bij mij?
oogschaduw zie ik niet zo zitten,
Fiffill schreef:Wat ik gedaan heb qua oogschaduw is (ik had 3 kleuren):
de lichtste kleur aanbrengen in de binnenste ooghoek, en een stukje op je bewegende ooglid aan de binnenkant. Niet vergeten wat naar boven door te trekken bij de wenkbrauw. Ook een klein beetje onder de onderwimpers (wederom aan de neuszijde van je oog).
Dan nog wat van de lichtste kleur onder de wenkbrauw aanbrengen (aan de buitenzijde), en hoe dichter je bij de wenkbrauw komt hoe minder.
Dan pak je de middelste kleur, die doe je op het bewegende deel van je ooglid en dat blend je wat met de lichtere kleur die er al zit (aan de neuszijde van je oog). Naar boven toe steeds meer uitvegen zodat het steeds lichter wordt (waar ook de lichtste kleur zit).
Tenslotte de donkerste kleur pakken en die aanbrengen op de buitenste kant van je oog. Blenden met de middelste kleur en naar buiten toe uitvegen, de vorm van je wenkbrauw volgen en ook niet vergeten door te trekken onder je onderwimpers. En ook wat van de donkerste kleur doorvegen bij je arcadeboog (die plooi dus) naar het midden. En dan ben je klaar...
Dat is wat ik heb gedaan met die groene kleuren op de vorige pagina. Ik deed ook maar wat, dus zie dit niet als dé manier.
Fiffill schreef:Nou, mijn poging.
Op de foto's pakt hij niet alles even goedvooral de lichte stukken zie je amper (net onder de wenkbrauwen) en het geheel lijkt sowieso wat lichter. Ach, ik heb mijn best gedaan.
Dit bedoel ik dus, het lijkt net of er op het stuk bij mijn wenkbrauw niks zit.
http://i174.photobucket.com/albums/w111 ... 31573s.jpg
Rare houding, I knowmaar zo zag je het tenminste nog enigszins. Ik mis weer aan de buiten/bovenkant wat kleur
(daar viel het licht minder goed op dus dat pakt 'ie dan niet op de foto) maar de rest is wel redelijk te zien.
http://i174.photobucket.com/albums/w111 ... 31586s.jpg
En nog een close-upje waar je tenminste wel kunt zien dat d'r ook lichter groen onder de wenkbrauwen zit.
http://i174.photobucket.com/albums/w111 ... 31613s.jpg
Was wel even leuk wat prutten, dus tot zover mijn eerste poging. Heb het er net weer afgehaald, dus nu zit ik al de hele tijd met pijnlijke rode ogenwant het ging er niet zo makkelijk af als alleen mascara. Helaas.
Winniiee schreef:Daphna schreef:oogschaduw poeder kan je heel goed dekkend maken door er wat druppels water op te doen, dan neem je de natte oogschaduw. Zelf druppel ik wel eens wat water met een klein beetje alcohol voor de hygiëne.
Ja dat had ik ook geprobeerd.
Maar wat dus met die ik geloof dat ie collor appeal doutzen kroes heet dat je dan nog steeds geen kleurverschil ziet?
Ik weet dus echt niet wat je er tegen zou kunnen doen.