Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 13:04

joyce_eddy schreef:
goede morgen allemaal!
ik heb de hele nacht lekker doorgeslapen. was om 8 uur wakker. maar wel lekker aan 1 stuk doorgeslapen.
Ik heb 9 mei de eerste controle afspraak. hoe ging die afspraak bij jullie?

1e afspraak(2 weken na de operatie) checken ze of alles er goed uitziet en gaan ze de uitstekende hechtingen verwijderen

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 15:52

tamaramt schreef:
joyce_eddy schreef:
goede morgen allemaal!
ik heb de hele nacht lekker doorgeslapen. was om 8 uur wakker. maar wel lekker aan 1 stuk doorgeslapen.
Ik heb 9 mei de eerste controle afspraak. hoe ging die afspraak bij jullie?

1e afspraak(2 weken na de operatie) checken ze of alles er goed uitziet en gaan ze de uitstekende hechtingen verwijderen

oke dank je wel voor de info! momenteel ziet alles er rustig uit bij mij. tis nog wel geel maar er omt geen enkel wondvocht uit en de zwelling zakt al!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 15:59

@joyce_eddy; jij had ook een h cup he? bij welk gewicht als ik vragen mag omdat je naar een c cup bent gegaan? Mijn pc kon dat haast niet geloven zei ze maar is ook weer per persoon verschillend afhankelijk van lichaamsbouw en gewicht?
heb je fotos? met bh; hoef geen huid te zien die prive is ;)
ik had h en heb nu kleine 75E(omdat ik een brede borst heb; geen e mbt volume aan de voorkant en meeste mensen denken dat ik een c cup heb dus het oogt niet groot)

Anoniem

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:17

Ik heb ook een cup 75E met weinig volume.. meeste mensen denken ook dat ik niet zulke grote borsten heb maar draag ook altijd corrigerende topjes zodat het allemaal lekker strak zit daaronder ;)
Ik overweeg ook een bvk. Maar hoe zit dat met de verzekering? Je gaat allereerst naar de HA maar moet je dan ook naar zo een verzekerings man om te laten zien of hun het ook wel nodig vinden?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:39

ik heb nu dus dezelfde cup als jou en heb 6 weken geleden een bvk gehad, van 75 H naar een 75E

je gaat eerst naar de ha; die stuurt je door naar de pc en die regelt verder alles voor je mbt verzekering e.d.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:39

nee ik heb geen foto,s gemaakt tamaramt.
hoe bedoel je ´bij welk gewicht?
Ik heb omvang 70. dus het verschil ik cup maat is bij deze omvang sneller anders dan voorbeeld 85. ze hebben links 309 gram afgehaald en rechts 340 gram.
wel heb ik dat geen wat (volgens mij jij) ooit eens zei dat als je je armen langs je lichaam houd, dat je dan je borsten voelt zeg maar. het '' schuurt'' langs je lichaam zeg maar

beetje dom van mij dat ik geen foto van vooraf heb gemaakt, had er eigenlijk geen behoefde aan omdat ik er zelf van walgde. ik bekeek mijzelf nooit in de spiegel in B.H of bikini.

Ik vind dat er bij jou echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig af is gehaald. bij mij hebben ze alles veranderd waardoor het wel echt mooi is geworden, vind ik zelf tenminste

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:45

Je gewicht, oftewel, hoeveel je weegt, omdat er best veel afis gegaan qua cup :j

Ik ben sinds 1e bezoek weer 3kg afgevallen en weeg nu wel weer netjes :j (1.76, 73,6kg, was veel zwaarder met dank aan halfjaar amerika :o ben weer hard opweg naar mn oude gewicht van 71 :)) )
Ben normaal gebouwd, maarja door mn borsten lijk ik wat voller, Dusben echt benieuwd hoe het eruit ziet als het een stuk minder is :j

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:46

Ik weeg 65 kilo
Ik kan wel wat foto,s maken van mijzelf in B.H. zoals het nu is als je wilt.
Laatst bijgewerkt door joyce_eddy op 21-04-11 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:47

bedankt voor je uitleg tamarant!

Maar begrijp ik nou goed, dat je eerst een bepaald gewicht moet hebben voordat er bepaald word welke cupmaat het beste bij je past?

ik ben 1.65 weeg 70kg

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:48

En je lengte?

En voor mij 3 dagen opname ivm drains want die wil ik niet mee naar huis :j maar je hebt idd best kans dat je eerder mag ja.

Share, nee, maar als jij wat steviger bent staat een A cup niet natuurlijk, dus ze kijken naar je lengte, gewicht en lichaamsbouw

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:49

Soms verschiet ik ook wel als ik hoor van 150 gram af ofzo.
Ik had 900 en 800 en mijn vriendin had zelfs meer!

Toen woog ik 75 kilo op 1m71. Maar nu weeg ik 57 op 1m71 en heb nog een omvang van 80-85 dus daar hecht ik echt geen waarde aan.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:51

Share ik ben 165 en weeg 65 kilo.
ze zijn niet blij als je overgewicht hebt, dan zeggen ze dat je eerst maar moet gaan afvallen.
het KAN een rede zijn tot afkeuring.
maar maak je er niet te druk over. als ik jou was zou ik de H.A. bellen en een afspraak maken. met hem moet je verder overleggen.
hij moet jou een verwijsbrief geven voor de P.C.
deze gaat jou bekijken en bepaald of het nodig is. dan krijg je de goedkeuring voor de zorgverzekering en deze stuur je op de post. dan is het afwachten wat deze zeggen!
krijg je goedkeuring? dan begint het proces!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:52

Ik zou heel tevreden zijn met een c cup. ik denk dat me dat goed past. voor nu, nu ik wat steviger ben maar ook voor straks mocht ik weer wat afvallen. Wil toch heel graag weer richting de 60 kg.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:54

Share schreef:
Ik zou heel tevreden zijn met een c cup. ik denk dat me dat goed past. voor nu, nu ik wat steviger ben maar ook voor straks mocht ik weer wat afvallen. Wil toch heel graag weer richting de 60 kg.

Ik ben ook super tevreden met de C!:D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:55

met gewicht bedoelde ik je lichaamsgewicht bij le lengte ;)
bij mij konden er ze niet meer af halen; rechts was bij mij veel groter dan links; rechts is er 360 gram afgehaald en links 120 gram
ik zal wel eens een foto hier neerzetten met bh aan; er is namelijk wel echt heel veel vanaf gehaald; meeste vriendinnen denken nu dat ik een b/c cup heb.
Ik heb gewoon een hele brede borst maar geen volume (meer) aan de voorkant; daarom konden ze mijn borsten niet nog kleiner doen want dan zou het heel onnatuurlijk worden richting zwemmersfiguur zeg maar.
dan zou ik een hele brede borst hebben en bijna geen volume aan de voorkant.
dit is de foto vd operatie; met mijn oude cup maat;
dit is dus voor de operatie met cupmaat 75H
Afbeelding

hier staat maar de helft op; als je goed kijkt zie je dat de beugel vd nh pas halverwege is dus de foto vertekent iets; er zat nog een flink stuk borst wat op de foto wegvalt
Afbeelding

en dit is net na de operatie(fotos zijn van 5,5 week geleden)
Afbeelding

Afbeelding

is toch een heel groot verschil vind ik zelf of niet dan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:55

joyce_eddy

Dank je! heel duidelijk. Ben ook zo een onzekere muts. Ik ben net verhuisd en op zoek naar een nieuwe huisarts. Maar vind het ook zo stom om bij mijn eerste bezoek aan hem, om een borst verkleining te 'vragen'. Dus er zal nog wel eventjes overheen gaan voordat ik uberhoud 'durf' denk ik.. :=

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:56

Share schreef:
bedankt voor je uitleg tamarant!

Maar begrijp ik nou goed, dat je eerst een bepaald gewicht moet hebben voordat er bepaald word welke cupmaat het beste bij je past?

ik ben 1.65 weeg 70kg

ze kijken naar je lichaamsbouw icm met je gewicht(als je gewicht te zwaar is raden de meeste pcs je aan om af te vallen)en je lengte

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:58

ik ben rond de 1.73 meter met een gewicht van tussen de 68 a70 kg
volgens de pc was ik perfect op gewicht en moest ik echt niet meer afvallen maar zou graag zelf nog 3 kg minder willen op mijn heupen ;)
dus rond de 65 a 68 kg maar goed ; goed is goed

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:59

tamaramt whaha wij hebben precies dezelfde B.H,s aan!
die ik heb ook gekocht voor na de operatie!
idd wel een groot verschil.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 17:02

joyce_eddy schreef:
Ik weeg 65 kilo
Ik kan wel wat foto,s maken van mijzelf in B.H. zoals het nu is als je wilt.

ik heb net fotos van mijzelf geplaatst van voor de operatie en nu met bh aan; ben benieuwd hoeveel het scheelt bij jou.
de lingeriezaak vertelde me ook dat ik me niet druk moet maken dat ik nu 75 e heb(straks was ik ff in paniek) omdat dat gewoon komt omdat ik een brede borst heb. en dat de cup zelf er gewoon uitziet als een grote c kleine d cup
de pc had me dat ook al verteld ; ook vd operatie en dat ze alleen de volume en cup aan de voorkant minder konden maken en het hangen natuurlijk liften; maar de vorm aan de zijkant; dus brede borst kunnen ze niks aan doen.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 17:04

joyce_eddy schreef:
tamaramt whaha wij hebben precies dezelfde B.H,s aan!
die ik heb ook gekocht voor na de operatie!
idd wel een groot verschil.

zit fijn he die bh? ;)
ja, zei ik toch dat het verschil zo groot is! als ik zeg 75E klinkt dat ook zo groot maar zoals je ziet op de foto zijn ze niet groot. Ik heb van die bh op de foto een d cup aan maar die is te klein aan de zijkant; die naad aan de zijkant(waar normaal je beugel zit) zit bij mij op de borst daarna komt nog 10 cm borst :o
heb dus idd ook dat de zijkant van mijn borst tegen de binnenkant van mijn bovenarm aankomt

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 17:04

nu heb ik fotos geplaatst en ben ik ook wel benieuwd naar jullie fotos van voor en na de operatie ;)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 17:21

Dat ziet er goed uit tamaramt! Mooi verschil, ik denk dat je heel blij bent!

Ik heb expres geen foto's gemaakt. Walgde er ook van, zoals iemand anders zei.
Ook geen greintje spijt van.
Ik ben blij zoals het nu is. Heb wel een foto van na, maar niet van mezelf in beha. :+
Dat gaat me te ver.
Maar dit geeft ook wel een aardig beeld toch?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:24

netjes hoor rosch; welke maat had je eerst en heb je nu?
Ik heb expres fotos van tevoren en naderhand met en zonder bh gemaakt zodat ik altijd zou weten waarom ik het gedaan heb.
veel mensen geloofden namelijk niet dat ik ene h cup eerst had maar na het zien vd fotos zegt iedereen; ach meid; waarom heb je het niet veel eerder laten doen ;)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:27

Ik had eerst een F, nu een grote C en dik maar dan ook dik tevreden! :j

Foto's wilde ik niet, te confronterend.
Weet hoe het was, weet hoe het nu was.. prima zo.