Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 17:10

Ik was sneller aan de beurt dan mij lief was. Ik ben in Drachten door Dr Knepper (een vrouw) geopereerd en ik ben dik tevreden.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 17:23

kaatje89 schreef:
Dat is echt balen! Weet hoe het is, de keus word dan erg beperkt idd..
Ik heb nog wel een bikini, 70G, bruin, het topje vond ik zelf nogal saai en m'n moeder heeft toen met dezelfde kralen als die op het broekje zaten, het topje wat opgeleukt. Als je wil kan ik wel een foto voor je maken :) Heb hem misschien 4 keer aangehad :o

ja dat was 75F van de hunkemoller toch? Misschien dat ik die wel wil overnemen... want ik heb dezeflde toen in 75E gekocht (en ook laten innemen) maar daar krijg ik het nu nog nauwelijks ingepropt... even afwachten hoe het van de zomer is!
@heino: misschien dat jij die wil? hahaha! is echt een súper bikini! echt zo eentje die je ook wel als bh aan kan omdat hij zo goed is en stevig zit!

Ik ontken het allemaal nog een beetje, maar m'n marliesdekkers bh's worden eigenlijk allemaal te klein (dat is pas echt balen, heb echt voor een godsvermogen aan bh's en ze gaat niet groter dan F...) en heb vorige week van anita rosa faia ook een in 70G gekocht... (niet voorgevormd, dat valt meestal toch wat 'groter') maar hij zit perfect. was in de sale bij livera voor de helft. (lang geleden dat ik zo'n goedkope bh heb gekocht haha) en ik dacht, ooh die is toch te groot maar ik probeer het maar ff, zat hij nog goed ook nog :wow:
ben momenteel weer aan het sporten en wil een paar kilo kwijt of iig strakker en meer conditie, dus heb de hoop dat ze weer een beetje krimpen :P Het staat me verder hartstikke mooi maar het is allemaal zo onhandig -O-

Ik ben er trouwens wel achter dat niet-voorgevormde bh's me nu beter zitten dan voorgevormde, dat is echt niks meer omdat die vaak zo naar buiten staan en dan floept in het midden alles eruit zegmaar... (en je lijkt er ook direct een stuk breder door en platter omdat het zo naar de zijkanten draagt) terwijl een mooie niet-voorgevormde balconette de boel er echt prachtig uit laat zien. heb ook een hele fijne van elixer/lejaby (of hoe het ook maar precies mag heten) zitten van die fijne zijnaden in waardoor het mooi naar binnen valt, echt hele fijne bh!
Ik vind niet-voorgevormd alleen zo onhandig in de zomer -zucht-

Wat ook heel fijn was... heb ook nog bij de fysio gelopen want had vreselijke pijn rond m'n maag en op dezeflde hoogte in m'n rug, we hadden bijna dokterspost gebeld, ik was zó beroerd was echt vreselijke pijn! volgende ochtend gelukkig iets afgenomen (warme kruik erop aan de voorkant, elektrische deken aan de achterkant). en had al een paar dagen oude bh's aan gehad die eigenlijk te klein zijn. volgende ochtend mama naar de fysio, vertelde ze dat toevallig en hij had wel een idee. Dus ik toch ff heen. Bleek inderdaad dat vermoedelijk daardoor (door de bh veel krom gezeten) in m'n rug iets vast was gaan zitten en vervolgens het kraakbeen wat m'n onderste rib aan het borstbeen hecht, dat was gaan irriteren/onsteken. Hij heeft de boel weer op z'n plek gezet, ik geen oude bh's meer aangehad en ik heb ook nergens meer last van gehad. maar deed pijn, tjee, ik kan echt wel wat hebben maar dat was echt vreselijk!

Weer een veel te lang verhaal, maargoed... ondanks dat ik gewoon mooi in verhouding ben en ook trots op m'n mooie tieten haha het is allemaal soms wel uitermate frustrerend! vooral die dure lingerie, ik kan toch moeilijk geen bh meer aantrekken }:0

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 18:03

Misschien staat het al eens in het topic, maar ik kan jullie ook SandraBra in Utrecht aanraden. Daar hebben ze, volgens mij vanaf omvang 60/65 en dan grote cupmaten. Ik heb daar anderhalf jaar geleden een bikini gehaald en wat bh's. Leuke modelletjes toen en ze helpen je goed. Er werd echt gezocht naar bh's die helemaal perfect pasten, zonder dat er ook maar iets uitbungelde.

Nu hoop ik dat ik daar nooit meer hoef :P Na mn bvk. Ik draag nu nog sportbh 75D. Ik hoop echt dat ik van gewone bh's ook in 75D pas. Heb je net weer wat meer keus in gewone winkels. Maar nu eerst nog minstens drie weken deze sportbeha's aan. Alleen krijg ik nu zo'n jeuk en zijn mijn borsten vreselijk aan het vervellen. Hadden jullie daar ook zo'n last van na je bvk?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 18:09

Mijn schoonzus woont nu in utrecht dus een goede reden om daar dan ook eens langs te gaan! maar is vanaf groningen niet echt om de hoek :P

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 18:17

Dan is het inderdaad wel eens te doen. Ik heb er zelf een dag shoppen in Utrecht van gemaakt toen, maar ik kom dan ook uit Rotterdam, dus dat is wel goed te doen :P

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 19:30

Dat vervellen had ik ook! Goed insmeren met een neutraal iets, ik had bodymilk van neutral en dat ging top!

Tussen mijn eerste consult en de bvk zat anderhalve maand. Zie dat je in Deventer woont, dan is t misschien nog wel de moeite bij 'mijn' kliniek te informeren. Zie www.medinova.com en dan Klein Rosendael ;)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 10:52

Ik was laatst op een lingerieparty en bleek dus dat ik al jaren te kleine Bh's draag ;(
mijn echte maat is dus 70H bah...

ik weet niet hoe snel ik aan de beurt ben.. Ik ga waarschijnlijk naar de plastische met een verwijzing van binnen het ziekenhuis, denk dat dat ook zal uitmaken..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 10:57

Even een steuntje in de rug voor de dames die een afspraak hebben: Het is niet eng.

Ik ben er nog steeds heeeeeeel erg tevreden over. *\o/*

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 13:16

Ilsemarie, als je een foto wilt moet je maar een gil geven :) Ook voor de anderen trouwens als die interesse hebben. Zal nog even naar de exacte maat kijken, misschien dat m'n moeder deze ook voor me had ingenomen. Naja hij zat iig heel goed met mijn 70G.

Sterkte voor iedereen die binnenkort een afspraak heeft staan :(:) Onthoud waarom je het doet en doe het voor jezelf!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 19:13

Ilsemarie schreef:
@heino: misschien dat jij die wil? hahaha! is echt een súper bikini! echt zo eentje die je ook wel als bh aan kan omdat hij zo goed is en stevig zit!

Ik heb al een heel mooie stevige (groot vallende) bikini, maar bedankt ;)

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:14

Oproepje:

sinds ik mijn ideale maat weet voor BH's is het meestal geen probleem meer om daar passende in te vinden (Twist van Prima Donna is echt een aanrader, is mss minder mooi maar zit echt zooo confortabel, is beter dan MarieJo enzoverder!).

Alleen: BIKINI'S met grotere cupmaat, DRAMA en écht ik meen het ik wil deze zomer een mooie én goed zittende bikini!

WELKE MERKEN? België? Ik heb eens iets gepast van Empreinte en dat ging nog!

En dus geen halterdingen voor mij - gewoon veel steun en nog een beetje 'modern'

Ik weet het echt niet....!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:32

Ik heb op 11 maart een bvk gehad en nu dus een d cup ipv h cup
daardoor zijn al mijn bhs en bikinis te groot. En dat zijn allemaal erg dure spullen
heb zelfs nog 2 spiksplinternieuwe bikinis van vorig jaar liggen

dus voor diegene die cupmaat H hebben en nog een spiksplinternieuwe bikini zoeken of zgan bhs; pb me maar; mogen weg v een kleine prijs

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:34

Daar valt mijn cup niet in, jammer :)

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:00

Hoe vallen die BH's van cup H? ik zit net op het randje G/H

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:07

gewoon normale maat ;)
sommige zijn omvang 80 en andere zijn omvang 75 van bhs
ook nog een spiksplinternieuwe dure sportbh maat 85 H
de bikinis(compleet dus ook met slip) hebben volgens mij geen omvang
bij interesse kan ik fotos maken en je die opsturen via pb

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:38

magli schreef:
Oproepje:

sinds ik mijn ideale maat weet voor BH's is het meestal geen probleem meer om daar passende in te vinden (Twist van Prima Donna is echt een aanrader, is mss minder mooi maar zit echt zooo confortabel, is beter dan MarieJo enzoverder!).

Alleen: BIKINI'S met grotere cupmaat, DRAMA en écht ik meen het ik wil deze zomer een mooie én goed zittende bikini!

En dus geen halterdingen voor mij - gewoon veel steun en nog een beetje 'modern'

ik zelf draag altijd freya, en ben daar méér dan tevreden over.

halter met beugel:
Afbeelding
zit heerlijk!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 16:44

Ook niks voor mij.. ik heb een 70H helaas.
Ik ga 10 mei naar de plastisch chirurg, even bespreken hoe of de wat.. Ben erg benieuwd..

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:25

magli schreef:
Oproepje:

Kijk eens op de site van Bravissimo of Farfallina.
Fijne bikini's van oa. Freya & Panache.
Ik heb zelf 3 bikini's van Panache en 1 van Freya.
Deze merken zijn vaak ook wel in de duurdere en exclusievere lingerie winkels te koop..

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:47

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:50

ik zou denk ik die onderste doen, die is nog steviger door de sluiting bovenin! volgens mij is die onderste de nieuwe versie van die bovenste? maar ze zijn in elk geval beide level 4 (want bij beide staat ook geschikt voor hardlopen enzo!)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:56

zou dat dan meer stevigheid geven? ik twijfel; beide zijn nu in de aanbieding maar schelen onderling bijna € 10

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:20

Ik heb de onderste in 75 F. Nou ik kan je 1 ding verzekeren, alles zit muurvast bij mij!
Die dubbele sluiting is een klein beetje lastig in het begin, maar als je eenmaal weet hoe het moet is hij heel makkelijk aan te trekken.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:23

ja, want hoe krijg je die bovenste sluiting zelf dicht dan?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:27

ik heb net zoiets maar dan met gewoon haakjes bovenin, ff goed rekken en een paar keer oefenen en dan wil het prima! maar ik ben ook wel marliesdekkers lingerie gewend, dan leer je wel creatief aantrekken :P

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:38

dat ff goed rekken e.d zit er voor mij nog niet ;) heb pas 5 weken geleden een bvk gehad en kan nog steeds zelf niet een simpele bh aandoen