Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatje89 schreef:Dat is echt balen! Weet hoe het is, de keus word dan erg beperkt idd..
Ik heb nog wel een bikini, 70G, bruin, het topje vond ik zelf nogal saai en m'n moeder heeft toen met dezelfde kralen als die op het broekje zaten, het topje wat opgeleukt. Als je wil kan ik wel een foto voor je makenHeb hem misschien 4 keer aangehad
magli schreef:Oproepje:
sinds ik mijn ideale maat weet voor BH's is het meestal geen probleem meer om daar passende in te vinden (Twist van Prima Donna is echt een aanrader, is mss minder mooi maar zit echt zooo confortabel, is beter dan MarieJo enzoverder!).
Alleen: BIKINI'S met grotere cupmaat, DRAMA en écht ik meen het ik wil deze zomer een mooie én goed zittende bikini!
WELKE MERKEN? België? Ik heb eens iets gepast van Empreinte en dat ging nog!
En dus geen halterdingen voor mij - gewoon veel steun en nog een beetje 'modern'
Ik weet het echt niet....!
magli schreef:Oproepje:
sinds ik mijn ideale maat weet voor BH's is het meestal geen probleem meer om daar passende in te vinden (Twist van Prima Donna is echt een aanrader, is mss minder mooi maar zit echt zooo confortabel, is beter dan MarieJo enzoverder!).
Alleen: BIKINI'S met grotere cupmaat, DRAMA en écht ik meen het ik wil deze zomer een mooie én goed zittende bikini!
WELKE MERKEN? België? Ik heb eens iets gepast van Empreinte en dat ging nog!
En dus geen halterdingen voor mij - gewoon veel steun en nog een beetje 'modern'
Ik weet het echt niet....!