Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Chanel_ schreef:TS: Zie je nou echt niet in dat jij je uitermate kinderachtig aaan het gedragen bent? En dit hele topic ben JIJ begonnen als een persoonlijke aanval op je ex. je zit alleen maar te klagen en niets is goed wat hij heeft gedaan. Voor mij lijkt het echt alsof je het om zijn zaad hebt gedaan...Als hij alles zou fout deed had je echt niet zwanger van hem geweest.
Als totaal vreemden al vinden dat jij je echt niet normaal gedraagt wat moet hij dan wel niet van je denken? Ik begin echt medelijden met hem te krijgen.
En ik heb liever dat mijn kind in een huis is waarion gerookt wordt als dat ze haar vader nooit zou zien omdat mama alles over de rug van het kind speelt onder het mom van "verantwoordelijkheid".
En met een moeder die van de anti-rook brigade is heb je een hele grote kans dat je dochter later zelf ook flink begint te roken.
Leslie90 schreef:Rook is slecht voor een baby, maar ik rook ook op 19 jarige leeftijd en ik denk dat het net zo slecht is![]()
En ik heb medelijden met jullie allebei, hij laat jou in je sop gaar koken.
Maar hoe jij hier reageert in dit topic zegt al genoeg over hoe jij bent als je je gelijk niet krijgt. Dus ja, een beetje medelijden heb ik wel met hem.
Tallie1979 schreef:Ik zie niet in waarom ik je zou moeten PBen? Ik heb dit hele 29 pagina tellende topic inmiddels gelezen en ik kan niet anders dan een conclusie verbinden aan je uitspraken. Sterker nog, ik denk dat je het alleen maar erger maakt door te gaan PBen, want mijn gok is dat je ook per PB graag alleen maar oeh en ahh wilt horen.. Het enige verschil met publiek of prive is dat je ongestraft kunt schelden per pb
JessAndHope schreef:Want ja, jullie verschuilen je idd achter de anonimiteit van internet. Ik ben hier diegene die alles open en eerlijk heeft verteld, die zegt hoe ik er over denk en die zegt wat ik allemaal gedaan heb, maar dit word gewoooon even afgebrand alsof het niks is.
Alles wat je hier zegt kan ook door een advocaat tegen je worden gebruikt. JessAndHope schreef:Sommige mensen hier gunnen hem nog eerder het kind dan mij, puur gebaseerd op het feit dat ik nogal heftig reageer.
Maar ik reageer zo heftig omdat mensen het leuk schijnen te vinden volledig in de aanval te gaan.
JessAndHope schreef:@ Tallie: heb JIJ het wel in de gaten hoe JIJ op mensen overkomt?
En heb je in de gaten dat ik me wel moet verdedigen omdat ik anders vanaf pagina 3 mn klep had kunnen houden...

JessAndHope schreef:Nee, wat JULLIE niet in willen zien, is dat jullie 'aanvallen' mij in de verdediging drukken en ik dus 'over mn toeren' raak (als dat al zo is) vanwegen de idiote reacties hier....
Maargoed, ook hierin zal ik het verkeerd zien... ik wil immers toch niet buiten mijn eigen wereldje denken?!
Tallie1979 schreef:JessAndHope schreef:Nee, wat JULLIE niet in willen zien, is dat jullie 'aanvallen' mij in de verdediging drukken en ik dus 'over mn toeren' raak (als dat al zo is) vanwegen de idiote reacties hier....
Maargoed, ook hierin zal ik het verkeerd zien... ik wil immers toch niet buiten mijn eigen wereldje denken?!
Tip: Rood kruisje in de rechter bovenhoek..
2e tip: rood uitroeptekentje onder ieders naam..
En dan met een koppie thee op de bank.