Ik word er zo ontzettend moe van ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:56

TS: Zie je nou echt niet in dat jij je uitermate kinderachtig aaan het gedragen bent? En dit hele topic ben JIJ begonnen als een persoonlijke aanval op je ex. je zit alleen maar te klagen en niets is goed wat hij heeft gedaan. Voor mij lijkt het echt alsof je het om zijn zaad hebt gedaan...Als hij alles zou fout deed had je echt niet zwanger van hem geweest.

Als totaal vreemden al vinden dat jij je echt niet normaal gedraagt wat moet hij dan wel niet van je denken? Ik begin echt medelijden met hem te krijgen.

En ik heb liever dat mijn kind in een huis is waarion gerookt wordt als dat ze haar vader nooit zou zien omdat mama alles over de rug van het kind speelt onder het mom van "verantwoordelijkheid".

En met een moeder die van de anti-rook brigade is heb je een hele grote kans dat je dochter later zelf ook flink begint te roken.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 17:57

@ iedereen: als jullie écht zo begaan zouden zijn met me, en jullie werkelijk interesse hadden in wat er is gebeurd en alle reacties e.d. Toon dan de ballen door gewoon even in pb een gesprek met me aan te gaan.

Want ja, jullie verschuilen je idd achter de anonimiteit van internet. Ik ben hier diegene die alles open en eerlijk heeft verteld, die zegt hoe ik er over denk en die zegt wat ik allemaal gedaan heb, maar dit word gewoooon even afgebrand alsof het niks is.

@ Tallie en chanel: ik zou zeggen, als je daadwerkelijk het beste met me voor heb, stuur eens een pb, maar kap met nodeloos opjutten en idiote dingen spuien wetende dat je toch wel gesteund word door een ander...

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 17:58

_Chanel_ schreef:
TS: Zie je nou echt niet in dat jij je uitermate kinderachtig aaan het gedragen bent? En dit hele topic ben JIJ begonnen als een persoonlijke aanval op je ex. je zit alleen maar te klagen en niets is goed wat hij heeft gedaan. Voor mij lijkt het echt alsof je het om zijn zaad hebt gedaan...Als hij alles zou fout deed had je echt niet zwanger van hem geweest.

Als totaal vreemden al vinden dat jij je echt niet normaal gedraagt wat moet hij dan wel niet van je denken? Ik begin echt medelijden met hem te krijgen.

En ik heb liever dat mijn kind in een huis is waarion gerookt wordt als dat ze haar vader nooit zou zien omdat mama alles over de rug van het kind speelt onder het mom van "verantwoordelijkheid".

En met een moeder die van de anti-rook brigade is heb je een hele grote kans dat je dochter later zelf ook flink begint te roken.

Als ik had geweten dat hij zich zó op zou stellen tijdens de zwangerschap, was ik indd niet zwanger van hem geweest. Enne... als ik het alleen voor zijn zaad zou hebben gedaan, zou ik dan hebben aangeboden de erkenning ongedaan te maken en zeggen dat hij geen alimentatie hoef te betalen?
Dan ga ik wel naar een spermabank hoor....

En nergens staat dat ze haar vader nooit zou zien.... zoek maar eens op waar dat dan zou staan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:59

Leslie90 schreef:
Rook is slecht voor een baby, maar ik rook ook op 19 jarige leeftijd en ik denk dat het net zo slecht is ;)

En ik heb medelijden met jullie allebei, hij laat jou in je sop gaar koken.
Maar hoe jij hier reageert in dit topic zegt al genoeg over hoe jij bent als je je gelijk niet krijgt. Dus ja, een beetje medelijden heb ik wel met hem.

Als ik een vriendin zou hebben die constant zo zou reageren en alleen maar zou klagen dan zou ik haar ook in der sop gaar laten koken... Kan haar ex heel erg goed begrijpen. Neemt niet weg dat het voor TS erg rot is maar ik denk echt ( ook aangezien ze de reacties van haar ex hier heeft geplaatst) dat ze het aan zichzelf te danken heeft.

Steph86

Ts, ik verschuil me niet hoor, wat wil je weten?????

Nogmaals ga anderen geen woorden in de mond leggen die ze zelf niet zeggen!

Tallie1979

Ik zie niet in waarom ik je zou moeten PBen? Ik heb dit hele 29 pagina tellende topic inmiddels gelezen en ik kan niet anders dan een conclusie verbinden aan je uitspraken. Sterker nog, ik denk dat je het alleen maar erger maakt door te gaan PBen, want mijn gok is dat je ook per PB graag alleen maar oeh en ahh wilt horen.. Het enige verschil met publiek of prive is dat je ongestraft kunt schelden per pb :)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 18:00

helloowwww, ik 'klaag' omdat jullie om voorbeelden vragen waaruit zou blijken dat hij een slechte vader is.

Ik kan moeilijk zeggen dat hij oh zo begaan was met de zwangerschap als hij dat simpelweg niet is geweest...

Maarre.. chanel... nog niks gevonden zeker?

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 18:01

Tallie1979 schreef:
Ik zie niet in waarom ik je zou moeten PBen? Ik heb dit hele 29 pagina tellende topic inmiddels gelezen en ik kan niet anders dan een conclusie verbinden aan je uitspraken. Sterker nog, ik denk dat je het alleen maar erger maakt door te gaan PBen, want mijn gok is dat je ook per PB graag alleen maar oeh en ahh wilt horen.. Het enige verschil met publiek of prive is dat je ongestraft kunt schelden per pb :)

ja daar heb ik echt behoefte aan, schelden :j
Kweenie, ben niet voor jan l*l uit die relatie weg gegaan, mede daarom...

Het verschil per pb is dat iemand iets fatsoenlijk uit kan leggen en je normaal met elkaar kunt praten zonder dat andere mensen zich ook even willen laten horen.

Maargoed, je hóeft niet te pb'en hoor. Liever niet zelfs, als je toch niet bereid bent te luisteren.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:03

JessAndHope schreef:
Want ja, jullie verschuilen je idd achter de anonimiteit van internet. Ik ben hier diegene die alles open en eerlijk heeft verteld, die zegt hoe ik er over denk en die zegt wat ik allemaal gedaan heb, maar dit word gewoooon even afgebrand alsof het niks is.

Dit vind ik toch wel een vreemde uitspraak.
Er zijn hier genoeg bokkers die een vol ingevuld profiel hebben.
Ook ik ben als persoon erg makkelijk te traceren met de info uit mijn profiel.
Overigens reageren mensen hier zuiver op jouw uitspraken.

TS, misschien is het voor jou het beste om even van internet af te gaan, en alles rustig op een rijtje te zetten.
Overdenk je uitspraken hier aub ook nog eens goed. Stel dat je ex dit topic leest en jouw uitspraken bij zijn advocaat neer legt, dan heb je helaas wel een flink probleem, en ik denk niet dat mensen hier je dat gunnen :) Alles wat je hier zegt kan ook door een advocaat tegen je worden gebruikt.

Overigens is het niet de bedoeling om mensen hier persoonlijk aan te gaan vallen.
Ik snap ook niet waarom dingen via pb moeten? Je hebt zelf het topic geopend dus dan kun je hier toch ook gewoon eerlijk zijn?
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 06-09-10 18:04, in het totaal 3 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:03

Jeetje kind toch... Heb je nou echt niet in de gaten hoe je op mensen overkomt?

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 18:05

Sommige mensen hier gunnen hem nog eerder het kind dan mij, puur gebaseerd op het feit dat ik nogal heftig reageer.
Maar ik reageer zo heftig omdat mensen het leuk schijnen te vinden volledig in de aanval te gaan.

Anyway, wat ik bedoelde met anonimiteit is dat je niet face to face staat. Dan kan je makkelijk wat brullen, de kans dat iemand daadwerkelijk tegenover je komt te staan is klein.

Alles wat ik hier heb gezegd daat stá ik voor. Oók het feit dat ik haar liever een vader gun die dan alleen op bezoek komt, dan 1tje die haar in de rook plaatst.
Stel ik me dan aan? Prima.... Maar dit is 1 van mijn principes, en zo hebben andere mensen weer andere principes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:06

TS: PB is ook anoniem hoor. Je bent van harte welkom om bij mij wat te komen drinken en dan zal ik precies hetzelfde vertellen als dat ik nu doe.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 18:06

@ Tallie: heb JIJ het wel in de gaten hoe JIJ op mensen overkomt?
En heb je in de gaten dat ik me wel moet verdedigen omdat ik anders vanaf pagina 3 mn klep had kunnen houden...

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:10

TS, waarom spaar jij je krachten niet om de 'dingetjes die nog nodig zijn' op orde te krijgen?
Waarom je energie 'verspillen' als je bij je standpunten blijft?

Anoniem

TS: Jij gaat alleen maar helemaal uit je stekker. Je kan je beter met nuttige bezigheden gaan bemoeien en aan een mod vragen of er op dit topic een slotje mag en dat het naar de mesthoop wordt verplaatst.

Als jij naar een rechter stapt en je ex neemt dit mee dan heb je echt een probleem, denk aan jezelf en je ex en dochter. Hier schiet je niks mee op.

Tallie1979

JessAndHope schreef:
Sommige mensen hier gunnen hem nog eerder het kind dan mij, puur gebaseerd op het feit dat ik nogal heftig reageer.
Maar ik reageer zo heftig omdat mensen het leuk schijnen te vinden volledig in de aanval te gaan.

En daar schat je het verkeerd in, ik val je niet aan, ik vertel je een conclusie/signalering. Jij vat dit alleen op als een aanval/belediging/whatever omdat je helemaal over je toeren bent..

En dat is iets wat een hoop mensen hier je duidelijk willen maken, maar jij wilt het simpelweg niet horen/zien/lezen.. Jij denkt niet buiten je eigen wereldje..

Wat jou dus automatisch een onredelijk mens maakt en een hoop mensen in laat zien dat er ook een 2e kant van het verhaal is en dus vraagtekens laat zetten bij jouw verhaal.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:11

JessAndHope schreef:
@ Tallie: heb JIJ het wel in de gaten hoe JIJ op mensen overkomt?
En heb je in de gaten dat ik me wel moet verdedigen omdat ik anders vanaf pagina 3 mn klep had kunnen houden...

Ja, laten we eens een vraag stellen aan een paar mensen in dit topic.. Er zijn een hoop mensen die mij wel begrijpen en jij bent de enige die mij niet begrijpt.. Bij wie ligt dat probleem dan? :D

Wij begrijpen je allemaal niet, maar jij doet niks verkeerd.. Snap je waar ik heen wil? :D

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 18:13

Nee, wat JULLIE niet in willen zien, is dat jullie 'aanvallen' mij in de verdediging drukken en ik dus 'over mn toeren' raak (als dat al zo is) vanwegen de idiote reacties hier....

Maargoed, ook hierin zal ik het verkeerd zien... ik wil immers toch niet buiten mijn eigen wereldje denken?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:14

Ts: wat ik zeg is niet eens een aanval maar een schop onder je kont. Jij gaat straks echt serieus in de problemen komen als je ex hier lucht van krijgt. Heb jij er al weleens aangedacht dat ook hij of zijn moeder voor de volledige voogdhij kunnen gaan?

En jij hebt niks anders gedaan als je ex aanvallen dus ja what goes around comes around.

TS; Zie je nu echt niet in dat JIJ fout zit? Sorry meid maar jij hebt echt nog veel te leren over het leven. Het had ook zo kunnen zijn dat je vriend was overleden toen jij 3 weken zwanger was. Dan had jij toch ook echt zelf die gasflessen moeten dragen

Tallie1979

JessAndHope schreef:
Nee, wat JULLIE niet in willen zien, is dat jullie 'aanvallen' mij in de verdediging drukken en ik dus 'over mn toeren' raak (als dat al zo is) vanwegen de idiote reacties hier....

Maargoed, ook hierin zal ik het verkeerd zien... ik wil immers toch niet buiten mijn eigen wereldje denken?!

Tip: Rood kruisje in de rechter bovenhoek..

2e tip: rood uitroeptekentje onder ieders naam..

En dan met een koppie thee op de bank. :D

Steentje

Steentje schreef:
TS, waarom spaar jij je krachten niet om de 'dingetjes die nog nodig zijn' op orde te krijgen?
Waarom je energie 'verspillen' als je bij je standpunten blijft?

Ik krijg spontaan hier al een hoge bloeddruk. :=
Laat staan jij als topicstartster!

Om nog maar te zwijgen over je kindje..

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 18:14

Ik begrijp jou wel tallie, op sommige punten dan, maar het feit dat je er genoegen in schept om lekker denegrerend te doen dát snap ik niet.

tuurlijk, je mag best zeggen dat je het niet met me eens bent. Doet mambobeach ook, maar die luistert tenminste ook nog naar wat ik daar weer op te zeggen heb.

Voorbeeldje; jullie vinden dat ik overdrijf als ik mn kind niet in de rook wil hebben. Prima... mogen jullie vinden. Maar dat kan je ook gewoon zo zeggen en verder met rust laten. Niet het opblazen tot: liever in de rook dan geen vader...

Want voorlopig heeft nog niemand mij kunnen laten zien waar ik nu precies zeg dat ik haar weg zal houden bij hem...

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 18:15

Tallie1979 schreef:
JessAndHope schreef:

Tip: Rood kruisje in de rechter bovenhoek..

2e tip: rood uitroeptekentje onder ieders naam..

En dan met een koppie thee op de bank. :D

Allaaaaaaaang, gebeurd... duurt alleen eeuwig voor het slotje erop zit... :j

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:16

niemand maakt persoonelijke aanvallen, de enige die persoonlijke aanvallen doet dat ben jij!!

Alles wat je via pb te zeggen hebt, kan je ook gewoon hier neer zetten. maar voel je vrij om te pb'en.

zeg dan is wat je wel wilt bereiken!

Jess1989

Re: Ik word er zo ontzettend moe van ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 18:17

als niemand dat wil... waarom doen ze het dan wel?