morge..
het lijkt er serieus op dat de antibiotica aanslaat, koorts is iig onder controlle en pijn is beduidend minder
blaas infectie merk ik niet veel meer van , long onsteking ook duidelijk minder en zo te merken
is de voorhoofdholte ontsteking ook eindelijk "open"
helaas door de medicatie en pijnstillers ernstige obstructie in de darmen , men dat doet zeer..
lakctatie werkt bij mij averects maar klisma wil nog wel eens iets doen,dit geval echter met nul komma nul reactie
echt niks nada noppes , verstopping zit waarschijnlijk te hoog
tips zijn welkom
vandaag weer beginnen met de dexa voor de morgen weer startende chemo
voorlopig elke 3 weken tot ? hopelijk erg erg lang
slechte nieuws ja duidelijk in longvlies links en rechts en in de long
goede nieuws op laatste foto's was de lever schoon
her en der in de botten actief en zo te voelen voornamelijk weer boven en onder in de ruggegraat
bestraling lijkt aangeslagen te hebben , balance is weer wat beter , schade aan geheugen lijkt af te nemen
speel stuk minder hints en stotter ook minder
heb alleen in de agenda staan dat ik mensen moet bellen ..echter momenteel ff geen idee wie wat waar
heel eerlijk ook iets te moe voor lang gesprek maar ga mijn best doen ff te herrinnneren wie wat waar en waarom
hart is helaas, ondanks stoppen medicatie, weer behoorlijk achteruitgegaan zit nu op 30
merk dat goed in doen en laten
herceptin is dus ondanks dat die heel goed aansloeg echt uit ten boze en de la nog iets die minder slechts is voor je hart
is recentelijk door de regering besloten dat deze alleen nog in de 1e lijn vergoed word , al doet dat er nu niet toe
want ook daar is het hart momenteel veel te slecht voor
voor nu weer even positiever licht op de zaak , nu maar hopen dat deze chemo weer goed aanslaat en
het voorlopig nog goed volhoud
dag voor dag en hopelijk voel ik me na 7 weken aanmodderen over een week weer ietsjes beter
en kan ik die kleine beetje helpen met mennen en grondwerk , al heeft die ondertussen geleerd zelf op te tuigen voor de wagen
kleine heeft het er aan de ene kant gigantisch moeilijk mee maar gelukkig helpt de nieuwe grote school waar die het
duidelijk naar zijn zin heeft zijn gedachte goed te verplaatsen
mart werkt zich een ongeluk op de nieuwe weide maar het word wel mooibeetje bij beetje krijgt het vorm
voor hem momenteel een mooie uitlaatklep oa met stenen slepen,hij ziet voor zich hoe het word
hij krijgt soms beetje hulp maar ja in de regel werken mensen en staat die er alleen voor
mijn hulp komt zo en kan dan even lekker uitgebreid wassen/douchen/poedellen
morgen weer verschonen picc kan in 1 ruk door met de chemo
ach ja .. dag voor dag maar weer
en gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat