Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Finn__ schreef:Hoelang duurt het dan ongeveer voor je hier iemand in de buurt hebt janderegelaa? het is niet dat ik haast heb hoor, ik ben er gewoon nieuwschierig naar.
edit; jullie prijzen zijn wel erg aantrekkelijk zeg! Bij de zaken waar ik gekeken heb was ik zo in 100/200 euro kwijt.
_RMHorse_ schreef:Gewoon een kwestie van wennen en doorbijten, het gaat vanzelf beterHoihoi sorry dat ik zomaar kom binnenvallen! Heb sinds vandaag een phillips epilator maar man wat doet dat pijn!
Mag ik me hui eerst verdoven met emla? of kan dat niet
Corelli schreef:_RMHorse_ schreef:Gewoon een kwestie van wennen en doorbijten, het gaat vanzelf beterHoihoi sorry dat ik zomaar kom binnenvallen! Heb sinds vandaag een phillips epilator maar man wat doet dat pijn!
Mag ik me huid eerst verdoven met emla? of kan dat nieten niet te veel in één keer willen doen, doe in het begin gewoon elke dag een stukje zolang je het trekt
Verder de huid goed strak trekken en je kunt de pijn evt wat verzachten met een ijsklontje of een icepak
Emla vind ik persoonlijk nogal overdreven voor het ontharenwie mooi wil zijn......
x__laura schreef:Ik heb eerst 5 IPl behandelingen gehad en gebruik nu al een tijd de Philips Lumea en ik zie daar even veel resultaat van als van de professionele IPL. De haartjes worden trouwens absoluut niet wit oid en ze blijven wél weg. Okselharen heb ik bijna niet meer en ook op mijn benen is het aantal al serieus verminderd. Het is natuurlijk niet erg commercieel om als pro een doe-het-zelf toestel te promoten