Maar de kaarsjes en muziek hadden mij denk ik idd écht gestolen kunnen worden, zoals alles op dat moment trouwens
. Ik ben echt NIET aardig tijdens mijn bevallingen
.Marlies85, precies dat hakje prikken herken ik.. infuus is er bij ons gelukkig niet meer aan te pas gekomen
) erg rustig en beleefd. Hij dacht steeds: wanneer begint het gevloek en getier nou? Maar dat is dus helemaal uit gebleven. Ben ik erg blij om
Had echt het gevoel dat ik er midden in zat, zonder dat ik mezelf verloor in de weeën. 
. De vliezen werden pas gebroken bij 9 cm ontsluiting en het vruchtwater goed opgevangen dus echt geen zooi in onze slaapkamer hoor
. Met dochter was alles goed, die deed het perfect. Ook weinig bloedverlies dus geen troep hoor, op het bed hadden we een waterdichte molton gedaan toen de bevalling begon en ik ben zelfs niet in bed bevallen (baarkruk) en de houtenvloer is droog gebleven
maar dan wel met de afspraak met de gyn dat ik naar huis mag als alles goed gaat en ik toch 'gek' word van het verblijf daar...
Pijnlijk af en toe, maar het blijft wel bijzonder. Al ben ik wel blij als ze er dadelijk uit is