Nu eet ik gewoon, snoep wat minder e.d. kies verantwoorder en ik val af en het is makkelijk vol te houden.
ook als ik een keer uit de band vlieg in het weekend ofzo, kom ik niet aan maar blijf ik afvallen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat doet het erg goed voor mij.
Vind dat zo lekker, maar echt gezond is het niet maar dat sta ik mezelf wel af en toe toe

Ach, ik vind bijna alles lekker... 

)
Dus die zijn taboe van ma t/m do
tita schreef:pindakaas schijnt juist goed te zijn voor hardlopers wordt vaak geadviseerd.
hetbommeke schreef:Verder heb ik sinds een half jaar de Actifry ipv een frituurpan en ik ben echt super blij met dat ding. Geen gedoe met frituurvet, 1 eetlepel olijfolie en wat paprikapoeder over de geschilde aardappels en klaar is Kees. Maar ook groente kan erin of vis. Zeker aanrader!!
Ik vind het best een duur apparaat maar als het eten er echt lekker in word ben ik ook wel bereid er 1 te kopen....
( nu vriend nog overtuigen dat het beter is als de frituurpan )
ik heb geen aandelen in de Actifry, ben alleen maar super blij met dat ding. Ik gebruik 'm gemiddeld 3 tot 4 keer per week
Ik eet wel veel kaas, is daar nog een leuke vervanger voor (met name voor op brood)?
Eet wel veel pasta en rijst, en bijna geen aardappelen. Ik eet eens per week frietjes met een snack. We eten vrij veel kip, en bijna geen vis want dat lust vriendlief niet.