Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tammy_ schreef:eBay is heiliger zijn een aantal verkopers die goed aangeschreven staan, en vaak laten zij mensen op hun pakken haar bieden. meestal komt dat niet boven de $30 uit, dus kom je op een mooie prijs uit. Ze verzenden gratis naar europa
DeadxStar: ik maak zo wel een foto van mijn rode setje clip-ins, de micro rings heb ik inmiddels niet meer in, en die zijn na gebruik de prullenbak ingegaan(haar dat al een jaar gebruikt is als clip-in is niet zo goed in het overleven van veel haarverf)
maar ik heb nog wel een foto van toen ik ze in had:
op deze zie je hoe ze overlopen van mijn eigen haar(wat tot m'n kin komt)
Liins schreef:Of met een soort lijn rubber en daarover/heen gevlochten..
zou dat niet doen, je hebt veel kans dat heel die lijn waar dat rubber zat (of gevlochten was) helemaal los laat..
het gebeurt niet bij iedereen, maar ik zou daarmee oppassen
VonDutch schreef:En de kosten daarvan? Hoelang kunnen die inblijven zitten?
Zijn ze fijn?
Tammy_ schreef:clip ins kan je over het algemeen een jaar gebruiken, afhankelijk van de kwaliteit haar, verzorging, en hoe vaak je ze inhebt.
goede kwaliteit volledige set clip-ins hoeven niet meer dan 70 euro te kosten, als je het zelf doet (pak haar á 30 euro, kan je 1 volledige verlenging+volume set van maken, of 2 volume sets) pak clipjes á 5-10 euro voor 50 stuks, kom je uit op ongeveer 40 euro. (en dan heb je nog 40 clipjes over)