maargoed, mijn situatie even samenvattend, ik zit er ook helemaal doorheen.......... kan niet eens mijn boodschappen organiseren..... kop is een vergiet en het opruimen van het huis is een drama!!
maargoed, ik als DGA kan dus niet de ziektewet in, en ik krijg geen ww........... wel een koophuis...... dus ook geen bijstand.....
gewoon GEEN inkomen nu....... GEEN!! dus ik moet wel, ik moet wel doorgaan....... als ik niet doorga, heb ik geen eten op de plank....... Ondanks dat ik wel 12 uur per dag slaap, ongestructureerd nu leef en heel, heel veel moeite heb met concentratie en motivatie....... zal ik toch door MOETEN gaan.....
En dit is een oprechte vraag, zonder enige bijbedoeling of trap of weet ik veel welke negativiteit je er aan zou kunnen willen verbinden.........
Als je niet doorbetaald kreeg, en je had geen inkomen.......... had je dan ook niet aan het werk geweest???
denk er eens over na, voordat je gaat roepen dat die Kiwiko dit en die Kiwiko dat....... Ik snap heel goed dat mensen heel ziek kunnen zijn, ben het zelf nu ook....... Ik heb clienten in de zorg gehad die altijd goed gefunctioneerd hebben in de maatschappij, en nu verkeerd staande ogen hebben en altijd een dubbele tong van de medicijnen..... dus ik weet hoe het verkeerd kan gaan, en ik weet wat het doet!
maar hoe had jij het georganiseerd op het moment dat je in een land woonde waar die sociale voorziening mbt ziek zijn niet was......... America bijvoorbeeld.........