Diana_Mabel schreef:Tamara nieuw setje dat wordt gezellig vanavond

kilos eraf heeft zoveel effect ik ben er 3 kwijt maar voel me al maatje 36 haha
Ik heb een hele mooie pipmok en een wat duurdere schaal gekocht ben er erg blij mee, hubby iets minder het is zo roze haha heeft ie mooi pech als ik 10 kwijt ben koop ik wel een setje is hij ook weer tevreden

Maar het is waar... als die eerste kilo eraf is, voel je je al superslank! Ik zit ook in zo'n roes op het moment. 
Gelukkig ook voor hubbie, want het heeft ook effect op... (vul zelf maar in) 
Zilfstar schreef:Vanavond... Tsja moet bekennen dat ik lekkers in huis heb gehaald. Manlief moet EHBO dienst draaien in centrum Utrecht vannacht tot iets van half 2. Ben bang dat ik me vanavond weer klote voel en alles ga lopen snaaien wat ik tegen kom. Heb nu gepland een beetje chips te nemen. Door mezelf dat toe te staan hoop ik het echte snaai-graaiwerk te voorkomen. Voorheen verbood ik mezelf iets te nemen, nam het toch een beetje, voelde me schuldig en ach... dan had ik het toch al verpest en kon ik net zo goed de hele zak leeg vreten. Dus nu sta ik mezelf toe iets (klein beetje van 1 ding) te nemen...
Dat had ik ook altijd... als ik dan toch aan het zondigen ben, wat maakt het dan nog uit. Ik ben nog niet zover dat ik nu wat lekkers kan kopen en dan een beetje te eten.
Dus ik doe dat gewoon nog niet. Ben zwak... 
Ell_en schreef:@ Angela, dankje..
Dat laatste schepje suiker kan ik echt niet afleren!

..
Maar heb al wel een verbetering gedaan, want ben al terug van 2.5 schep naar 1 schep

.
En nee, ik drink geen light frisdrank.. de gewone, weet dat light beter is, maar kan daar nog niet echt aanwennen!

Welkom Ellen! 
Kon ik ook niet, maar m'n dietiste zei dat ik het gewoon moest doen: geen suiker meer in de koffie en thee. Het duurt 14 dagen en dan ben je eraan gewend. Kwestie van doorzetten. Dan veranderen de smaakpupillen (ofzoiets) en ben je eraan gewend. Als je je ook instelt dat er geen suiker in je thee of koffie zit (want als je dat niet doet, is het zo'n 'klap in je bek'), is het te doen! 
Ik ben na 20 jaar koffie en thee met suiker (2 schepjes) drinken, naar van de één op de andere dag naar zonder suiker gegaan. En het scheelt echt als je wilt afvallen.
En frisdrank is ook echt een dikmaker, dus daar zou ik ook wat aan veranderen. 
Vandaag:
O: 2 BB met sandwichspread
T: -
L: ?
T: iets van fruit
A: asperges!!! 
En sporten...