MamboBeach schreef:Jaja. Daar kiezen ze zelf voor om jouw billen te wassen maar als iedereen zo dacht om geen kinderen meer te krijgen omdat ze zo vervelend en slecht zijn is er straks niemand meer om ze te wassen...
Probeer je er maar uit te kletsen maar het is voor mij duidelijk. Er is totaal geen verdraagzaamheid...
jawel hoor. Maar dat verwacht ik ook van de 'andere kant'. Dus je kind in de gaten houden en als die op terras iemand aanspreekt die de krant zit te lezen en duidelijk blijk geeft daar geen zin in te hebben, ingrijpen.
Ik vind het trouwens net zo irritant als ik bv in trein of vliegtuig word aangesproken terwijl ik lekker zit te lezen/muziek te luisteren. Dat breng je IMO weinig respect op voor het feit dat ik met iets bezig ben.
Blue_sky, ik heb het topic prima gelezen. Maar waarom wil jij dan kinderen? Toch ook voor jezelf? Of alleen omdat dat goed is voor de maatschappij?
Ik wil geen kinderen, en het is jouw zaak niet waarom ik dat niet wil; ik heb er wel moeite mee als jij zo kort door de bocht mij als egoistisch bestempelt, dat vind ik pas onverdraagzaam.