Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ProudJustify schreef:Frats schreef:aatjuh12 dit is helaas ook de reactie van de 'echte' wereld. Als je voor jezelf kiest dus voor een arbortus dan ben je de l... Mensen die niet voor kinderen kiezen worden niet begrepen. Waarom heb je geen kinderen??!! Is toch zo leuk!!! Nee ik heb geen kinderen en dat is mijn keuze RESPECTEER dat!
Dus als TS die keuze maakt respecteer die dan.
Hier ben ik het mee eens
TS kan een kind niks bieden, is er op dit moment van haar leven niet klaar voor, dan
is dit toch de beste keus die ze kan maken, dus waarom haar dan zo veel verwijten maken en
niet gewoon respecteren waar ze voor kiest?
Bermudaa schreef:Grappig, mijn post wordt verwijderd? alleen mensen die het eens zijn met de TS mogen hier posten? de groeten.
astridelise schreef:Als er meer vrouwen zo verstandig waren als TS hadden wij misschien minder van die familie drama's met hele gezinnen die vermoord worden door een ouder die het even niet zien zitten.
LifeSucks schreef:Wil nog wel even zeggen, dat ik het erg jammer vind dat mensen mij ook per pb proberen om te praten, voor moordenaar uitmaken, zelf dood wensen en seniel vinden.
Het zegt meer over jullie, dan over mij, dat kan ik wel zeggen.![]()
Met mij staan vele anderen achter mijn keuze.
Die pbtjes lees ik ook niet meer.
LifeSucks schreef:Wil nog wel even zeggen, dat ik het erg jammer vind dat mensen mij ook per pb proberen om te praten, voor moordenaar uitmaken, zelf dood wensen en seniel vinden.
Het zegt meer over jullie, dan over mij, dat kan ik wel zeggen.![]()
Met mij staan vele anderen achter mijn keuze.
Die pbtjes lees ik ook niet meer.