@ Judith jammer dat de msmzwavel niet veel met de de dystrofie doet maar goed als wel minder opstartproblemen hebt is ook wel fijn..
Nou ik ben sinds vorige week uit de ziektewet ( en vraag me niet hoe pfff )
ik moest van mn baas 10 uur per week werken ( ik heb een 0 urencontract ) omdat ik voor 40 uur in de maand ziekengeld krijg.. maar 10 x 4 weken is 40 dus ik had zoiets van huh dat is dan tog gewoon 100% werken dan terwijl ik voor 50 % opstond.. maakte mij verder niet uit want hte gaat goed qua werk enzo.. maar financieel gaat t dus barslecht.. want kreeg geen ene moer.. dus ik heb gezegd ik wil uit de ziektewet aangezien ik er een jaar in zat en je dan ook nog niet eens meer voor 100% uitbetaald krijgt maar 70% dan.. en dan wel volledige diensten draaien dus niet he.. haal mij er dan maar uit , ik werk nu alweer 2 maanden zo en 2 maanden veranderd er niets qua pijn die blijft hetzelfde.. of ik nu wel of niet werk.
Zo gezegd zo gedaan ik uit de zw dus helemaal blij , bellen ze een dag later op van ja we zijn het er tog niet mee eens dat je uit de zw bent vinden het risico op een terugval te groot dus w hebben je weer in de zw gezet

Hoe durven ze dus ik ben kwaad naar de bedrijfsarts gegaan en gelukkig vond hij dit ook onzin dus ik ben er weer uit

de dystrofie is nu uhmm beetje onrustig.. ik was na die sympaticus pijnvrij( april ) maar sinds augustus heb ik weer last maar draagbaar.. en blijft nu op hetzelfde hangen qua pijn..
Alleen nu heb ik met paardrijden pijn

Dit gaat meestal na zo'n kleine 10 min over maar laatst ben ik zwetend met tranen in mn ogen afgestapt t ging niet.. wat blijkt nu ik loop volgens de fsyio niet goed, ik belast mn voet wel goed opzich maar doe ongemerkt tog nog steeds meer met rechts waardoor ik wat scheef ben .. en dit gaat dan op momenten van ontspanning zeer doen in mn heup en doorstralen , krijg nu bindweefselmassage voor mn heup , soms heel mn rug ( links ) en dit doet zeer joh voel helemaal blauw voor mn gevoel.. maar volgens de fysio is mn bindsweefsel niet meer wat t was ...
ook heb ik nog tens.. en oefeningen pfff 2x in de week en ben t zo beu he.. verder slik ik nog 3x daags diclovenac
zo gaat t dus nu met mij