Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Noon schreef:Nou een gave wil ik het niet echt noemen, maar bij ons zit het een beetje in de familie dat je dingen kan zien die andere mensen niet kunnen zien en dromen over dingen die in de toekomst echt gaan gebeuren...maar je moet er wel voor openstaan

toeval of niet, maar er zijn er maar een paar in NL, maar ik vond het wel grappig, heb het wel vaak, dan heb ik het ergens over, dan gebeurd het ook echt enzovoort gewoon onbewust... helaas want anders zou ik nu over brad pitt praten en zou die toevallig langshuppelen
mijn vriend en zijn vader hebben me zo raar aan zitten kijken en toen ik het zei schoot z'n vader in tranen en zei dat ze echt zo was en dat hij het heel erg bijzonder vondt en mij diep in zijn hart heeft gesloten , nou toen heb ik ook zeker wel een traan laten lopen !! lovetoulouse schreef:Kan iemand mij misschien helpen..?
Mijn broertje van bijna 10 kan dus met geesten praten. Hij durft savonds niet meer te slapen omdat die bang is.. Dan zegt die dus dat die enge mensen ziet en dat ze niet weg willen gaan. Ook kan die met me oma praten.
Nu moeten jullie niet gaan denken ja maar het is een jochie van 10 wie gelooft dat nou.. Maar me broertje is een gevoelige jongen die dit soort dingen niet verzint. Hij heeft ook dingen over mij oma gezegt wat hij niet wist en ook niet hoort te weten.. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.. Ik heb liever reactie via pb.
bedankt
marleen_usar schreef:Als een kind een geest ziet kan hij met die geest praten,hij kan vragen of die geest weg wil gaan omdat hij er bang van is.ook kan hij een lamp aan doen en zeggen, ga maar naar het licht daar is het goed.

Xfeno01X schreef:Valliej15 schreef:ik kan trouwens ook stralen , zien waar het probleem bij mensen/paarden zit en heb hier heeel veel mensen/paarden mee geholpen !! ( kan het helaas niet bij mezelf ... heb nu hoofdpijn als een gek ...
Hoe kan je dat dan voelen ?
Waar het zit bedoel ik dan hea ?!

en daar gaat het om