Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:07

Een kortsluitinkje in een aparaat waar 1 batterij inzit?
Nog nooit mee gemaakt,maar wel toeval dan dat het net die nacht gebeurt.Heb overal rookmelders hangen,maar alleen deze ging piepen.Ik laat me nooit gek maken,er gebeuren hier wel vaker onverklaarbare dingen.Ben het wel gewent.

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 13:21

O ja, kan heel goed. Ik heb al 2x kortsluiting gehad/gemaakt met zaklampjes. Ze werden heel warm en toen stuk. Bij mij gaat vaker wat van elektronica is stuk, radio's, stofzuigers, pc's, mobieltjes...... Wel lache, als ik niet gebelt wil worden hoef ik daar maar heel erg aan te denken en geen kip kan me bereiken. Krijg dan wel klachten, maar dat is dan jammer.

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-10 15:23

gister is er tog zoiets engs gebeurt..
we waren aan het eten (toetje) , toen ineens het bakje van me vader uit elkaar vloog, en ook niet in grote stukken, mar echt minikruimeltjes van 1/2 mm :')

Ik heb trouwens nog een vraagje.. kunnen geesten eigenlijk op dezelfde stoel zitten als dat jij zit? (dat je er lmz IN zit :s )

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:30

Dat gevoel heb ik wel eens, dat ik op een stoel ga zitten en er al iets op zit. Ik sta dan op zeg "sorry, wilt u ergens anders gaan zitten?" Als ik mijn kont dan weer in de stoel plaats voelt het weer als stoel. Het praten is in gezelschap gefluister.
Het kan ook anders om, dat een geest in een mens "kruipt". Alla film ghost. Heb ik al eens problemen mee gehad, om ze kwijt te raken dan. Ze kunnen in noodsituaties ook erg handig zijn. Iemand probeerde mij 's ochtents vroeg van me fiets te sleuren, ik zag en voelde letterlijk iemand "in" mij kruipen, het werd zwart voor mijn ogen en ik voelde/zag niks. Dacht dat ik flauw was gevallen. Schijnbaar heb ik/geest de aanvaller zo hard geslagen dat hij verschrikt los liet en de helft van zijn gezicht was knal rood, deed hem zeer.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:46

Ja hoor je kan naast in of op een geest gaan zitten,bij mijn dochter lag een vrouw in bed.

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 17:04

Noon schreef:
Nou een gave wil ik het niet echt noemen, maar bij ons zit het een beetje in de familie dat je dingen kan zien die andere mensen niet kunnen zien en dromen over dingen die in de toekomst echt gaan gebeuren...maar je moet er wel voor openstaan

Zoiets heb ik ook, nouja dat denk ik. Omdat ik het niet echt onder controle heb.
Ik weet niet wanneer, maar ik zie dingen die niet echt gebeuren en waarzijn. Hele gewone dingen vaak, die je in het dagelijks leven te gemoet komt. En dan later (vraag me niet hoeveel later, omdat ik dus het nog niet echt onder controle heb) gebeuren de dingen in het echt.
Zo vandaag nog, in de bieb op school toen ik huiswerk aan het maken was. Ik was bezig met mijn Engels verslag en opeens zie ik iets wat ik eerder gedaan heb. Tenminste zo lijkt het.
Tjaah hoe het echt gaat weet ik niet, ik ben wel benieuwd wat het is. Alleen komt ook nog niet eens alles uit, dus een beetje moeilijk zit het in elkaar.
Best wel vreemd eigenlijk. Al zal ik het nog enger vinden om geesten te zien of om mensen beter te kunnen maken... :=

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 20:01

Ik ben er een tijdje niet meet geweest ;)
Maarja hier ben ik weer !!

Komen die dromen dan ook echt uit eigenlijk ?!

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 20:11

Mmm tjaah ik weet niet precies hoe het zit.
Want het is namelijk zo dat ik het ergens in mijn droom tegen kom (als een flits soms) en dan zit ik ergens ofzo en dan zie ik precies hetzelfde beeld of hoor ik hetzelfde.
Dan denk ik altijd van; Is dit niet al eerder gebeurd??

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 20:18

Deja vue. :)
Foutje van je hersenen...

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 20:25

Oke, even op wikipedia opzoeken wat het allemaal is :P :)

GreenRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 20:29

Idd Deja Vu. betekend 'al gezien' :P
heeft volgens mij iedereen wel eens

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 21:00

Oké ..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 21:06

Wat ik trouwens laatst had, wel grappig, ik dacht opeens aan het automerk bridgestone, vrijwel onbekend in NL, maar ik dacht eraan, 2 secondes later zag ik een reclamebord in de verte met bridgestone :+ toeval of niet, maar er zijn er maar een paar in NL, maar ik vond het wel grappig, heb het wel vaak, dan heb ik het ergens over, dan gebeurd het ook echt enzovoort gewoon onbewust... helaas want anders zou ik nu over brad pitt praten en zou die toevallig langshuppelen :')

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 10:28

Dat heb ik ook heel vaak maar de laatste tijd als ik iets zie of er gebeurd iets dan gebeurt of zie ik dat op de tv.

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:43

Kan iemand mij misschien helpen..?

Mijn broertje van bijna 10 kan dus met geesten praten. Hij durft savonds niet meer te slapen omdat die bang is.. Dan zegt die dus dat die enge mensen ziet en dat ze niet weg willen gaan. Ook kan die met me oma praten.
Nu moeten jullie niet gaan denken ja maar het is een jochie van 10 wie gelooft dat nou.. Maar me broertje is een gevoelige jongen die dit soort dingen niet verzint. Hij heeft ook dingen over mij oma gezegt wat hij niet wist en ook niet hoort te weten.. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.. Ik heb liever reactie via pb.
bedankt

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:50

Ik meld me !
kan hier echt met niemand over praten , mijn vriend gelooft het niet echt en vriendinnen vertrouw ik er niet op ...

ik zie, hoor , en voel geesten , kan ook met ze praten maar niet altijd , was wel mooi mijn vriend z'n moeder is 8 jaar geleden overleden en ik heb een heel gesprek met haar gehad in hun woonkamer ( als ik ze zie kan ik me ook niet meer concentreren op de * normale * wereld om het zo te zeggen dus heb een half uur met dr zitten banketstaaf :P mijn vriend en zijn vader hebben me zo raar aan zitten kijken en toen ik het zei schoot z'n vader in tranen en zei dat ze echt zo was en dat hij het heel erg bijzonder vondt en mij diep in zijn hart heeft gesloten , nou toen heb ik ook zeker wel een traan laten lopen !!

eindelijk zo'n topic ben er super blij mee !!!

Dikke kus valéry

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:52

lovetoulouse schreef:
Kan iemand mij misschien helpen..?

Mijn broertje van bijna 10 kan dus met geesten praten. Hij durft savonds niet meer te slapen omdat die bang is.. Dan zegt die dus dat die enge mensen ziet en dat ze niet weg willen gaan. Ook kan die met me oma praten.
Nu moeten jullie niet gaan denken ja maar het is een jochie van 10 wie gelooft dat nou.. Maar me broertje is een gevoelige jongen die dit soort dingen niet verzint. Hij heeft ook dingen over mij oma gezegt wat hij niet wist en ook niet hoort te weten.. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.. Ik heb liever reactie via pb.
bedankt

je moet heel even ( weet niet of je moeder het weet ) met hem naar een spiritueel iemand gaan om zich af te laten sluiten , waarschijnlijk zijn er dan dus ook slechte mensen / entiteiten / geesten in zijn kamer , daar kan hij zich dan voor afsluiten , dan slaapt hij weer als een roosje ... en zeg hardop ( ze hoort het wel ) tegen je oma dat ze hem gerust moet stellen !

ik heb hier ervaring mee

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:55

ik kan trouwens ook stralen , zien waar het probleem bij mensen/paarden zit en heb hier heeel veel mensen/paarden mee geholpen !! ( kan het helaas niet bij mezelf ... heb nu hoofdpijn als een gek ... :(:)

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 20:40

Valliej15 schreef:
ik kan trouwens ook stralen , zien waar het probleem bij mensen/paarden zit en heb hier heeel veel mensen/paarden mee geholpen !! ( kan het helaas niet bij mezelf ... heb nu hoofdpijn als een gek ... :(:)

Hoe kan je dat dan voelen ?
Waar het zit bedoel ik dan hea ?!

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:45

Ik vind dat ook altijd bijzonder! hoe kan je dat voelen waar een probleem zit?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:16

Als een kind een geest ziet kan hij met die geest praten,hij kan vragen of die geest weg wil gaan omdat hij er bang van is.ook kan hij een lamp aan doen en zeggen, ga maar naar het licht daar is het goed.

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:44

marleen_usar schreef:
Als een kind een geest ziet kan hij met die geest praten,hij kan vragen of die geest weg wil gaan omdat hij er bang van is.ook kan hij een lamp aan doen en zeggen, ga maar naar het licht daar is het goed.

als mij broertje gaat slapen is alles verlicht omdat die dus bang is. als hij vraag of ze weg willen gaan gan ze niet weg..zeg die

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:35

Erg vervelend voor je broertje. Mijn neefje heeft het ook. Hij heeft een paar dromenvangers gekregen en die werden opgehangen waar hij zei dat ze moesten hangen. En toen was het probleem weg en hoefde mijn zusje hem niet meer te zoeken als ze zelf naar bed ging. Ze heeft hem een keer in een wasmand verstopt gevonden in de schuur! Ze had mij op gebelt dat ze hem kwijt was, wij zoeken en zoeken, maar daar was het veilig voor hem. Ze zijn nu verhuist en waar hij slaapt is het rustig.

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:40

Xfeno01X schreef:
Valliej15 schreef:

Hoe kan je dat dan voelen ?
Waar het zit bedoel ik dan hea ?!

weet je dar ik daar ook geen idee van heb :P
ik voel het in mezelf .. een soort iets wat ik in me keel en buik voel en dan weet ik het ofzo :P

het helpt iniedergeval :D en daar gaat het om

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:19

Hoofdpijn kan je zelf ook verlichten. Als je alleen maar geeft aan mensen en niet weet hoe je jezelf moet behandelen dan moet je niet willen magnetiseren of pijn verlichten. zo simpel is het.