bandida: zowel mijn stiefpa als die van stijn zijn tuinaannemer/bomenveller/afbraakwerker van beroep, dus dat komt wel goed
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Francis schreef:HC, hoe is het met jullie? Trekken jullie 't nog een beetje?
Huertecilla schreef:Het zal waarschijnlijk nog jaren duren vooor de nu getrokken lijn bekrachtigd is en daarna kan de ´onteigende´ zonder pacht van die grond gebruik blijven maken.
Moragh schreef:oh wacht... ik las het andersom... Als je nu de grond niet mag gebruiken is het natuurlijk allemaal heel anders!
yole schreef:Moragh schreef:oh wacht... ik las het andersom... Als je nu de grond niet mag gebruiken is het natuurlijk allemaal heel anders!
Ik dus ook...Ah, het is idd andersom...
Even een vrolijke noot tussendoor... Fijne jongens die galliërs (al zeg ik het zelf)...Dit was vorige week in 'Man bijt hond' en werd nu opgepikt door Top Gear.
http://www.topgear.com/uk/car-news/slimmest-garage-2010-01-27
Francis schreef:Verder is optie nummer 2 nog niet helemaal uit beeld, dat hangt mede van bovenstaande opties af. Als beide opties toch niets blijken te zijn kan het zijn dat ik overweeg hem maar weg te geven aan degene die als 2e geïnteresseerd was, omdat dat niet door ging omdat de transportkosten te hoog werden bovenop de aanschaf (dit gaat om transport naar buitenland wat ik dan wel zelf zou doen).
Citaat:Jeutje, zul jij even een klimatologische schok te verwerken krijgen. Idd zo'n beetje 't slechts mogelijke weer en grootste tegenstelling die je kunt hebben.
Francis schreef:Voor elke hobby is wel een forum HC en elk forum heeft wel een 'te koop' topic.