Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CoSa schreef:Ik ben er ook weer eens.
Heb een tijd niet gereageerd, maar zal mijn best doen wat vaker hier te zijn
Ik kan na eind januari niet te veel meer afvallen (zou wel willen hoor) maar dat is omdat ik dan een trouwjurk ga kopen
Maargoed gewoon rustig aan doen en er kan altijd wel een klein beetje van af!
Jetske schreef:Ik vraag me af vanavond eten we erwtensoep? Is dat nou zeer slecht?
Angela_ schreef:Buckje schreef:Mik_ wow waar laat jij al die boterhammen!! haha.
En het grappige is dat Mik in ons dialect hetzelfde is als brood!
SuperLiesje schreef:Nog een tip voor mensen die eens wat anders willen eten: Meergranenwrap (even 10sec in de magnetron) met philadelphia light, een plakje ham en wat dunne schijfjes komkommer of sla oprollen en dan lekker op eten als lunch
Airborn schreef:1018 kcal? Das veel te weinig joh! Je verbrand al iets van 1800 door alleen maar te leven zon ongeveer, en das nog afgezien van sporten, traplopen, fietsen, en wat je verder ook maar doet per dag. 1500-1800 calorien is voor de meeste mensen echt minimale wat ze gezond kunnen eten zonder dat hun lichaam in de problemen komt (en als je gezond eten eet, en sport, val je dan alsnog makkelijk af)
NiNa_14 schreef:Airborn schreef:1018 kcal? Das veel te weinig joh! Je verbrand al iets van 1800 door alleen maar te leven zon ongeveer, en das nog afgezien van sporten, traplopen, fietsen, en wat je verder ook maar doet per dag. 1500-1800 calorien is voor de meeste mensen echt minimale wat ze gezond kunnen eten zonder dat hun lichaam in de problemen komt (en als je gezond eten eet, en sport, val je dan alsnog makkelijk af)
ik ben vandaag de deur nog niet uit geweest vandaar
Relaxed schreef:NiNa_14 schreef:
ik ben vandaag de deur nog niet uit geweest vandaar
Dan nog... Je lichaam heeft een ruststofwisseling, die is alleen al nodig om in leven te blijven, dus als je bij wijze van de hele dag muisstil op bed zou liggen.. Voor je ademhaling, bloedsomloop, warm blijven, enz.. Alles wat je daarbij beweegt, dus lopen, tv kijken, sporten, noem maar op komt daar nog eens bij.. Zoek anders eens met google op ruststofwisseling.. Er zijn nogal wat sites waar je deze uit kan rekenen..
liiza schreef:Ik wil graag 3/4 kg afvallen. Denk dat ik dan lekkerder in m'n vel zit.
Ik vind dit echt ontzettend moeilijk, want ik heb echt constant trek..![]()
Hoe gaan jullie om met die trek, zin in iets lekkers?
Kiki123 schreef:liiza schreef:Ik wil graag 3/4 kg afvallen. Denk dat ik dan lekkerder in m'n vel zit.
Ik vind dit echt ontzettend moeilijk, want ik heb echt constant trek..![]()
Hoe gaan jullie om met die trek, zin in iets lekkers?
ja (lekkere) trek heb ik ook constant!
ik probeer het gewoon te negeren en anders probeer ik een gezond tussendoortje te pakken.
Trouwens rouwe worteltjes werken heeeell goed tegen de trek (hield er eerst niet zo van maar vind het nu wel lekker en het vult echt heel goed)