Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 08:33

Het was ook niet als aanval bedoeld he :) Maar ik vroeg het me gewoon af :j Zoals ik al zei snap ik heel goed dat je er als je er de hele dag mee bezig bent in je vrije tijd geen zin meer in hebt.. Maar dan toch nog een vraagje :P Of je nou die tijd kwijt bent door het door een ander te laten doen en dan zelf ook nog gaan bijwerken, of je doet het zelf in 1 keer goed, kost dat dan niet minder tijd? :P

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 08:39

nee want als ik het bij mezelf doe ben ik daar echt heel lang mee bezig. Nu word het in 2 uurtjes gedaan en opvullen 1,5 uur. En zelf ben ik er nog een paar uur langer mee bezig.

Ik heb nu alleen gevijl dus dat koste me een kwartiertje. En ik heb er nog wat nail art op geplakt.

Ik zeg de volgende keer met opvullen (dan krijg ik een ander, wil die nog even proberen) wat ik niet mooi vind. Dus die scheve smile line. Alles moet gewoon recht. En de onregelmatig heid van de smile line. Dat zie je van een afstandje niet, maar als ik er van dichtbij naar kijk wel.

Zelf haal ik de penseel er altijd van links naar rechts achter langs zodat ie mooi strak word. Hun maken het op een hele andere manier. Dus als ze dat kunnen verbeteren zijn ze netjes.

Ik zal vanmiddag even een foto plaatsen.
Ze zijn echt niet lelijk hoor. Maar ik ben zelf heel perfectionistisch. En dat doe ik bij mijn klanten ook. En deze nagels zijn dat niet en dat stoort me. :Y)
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 23-07-09 08:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 08:41

Ah ok, ja bij jezelf is natuurlijk altijd lastiger :j

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 08:43

met de goede hand zetten gaat wel aardig snel. Maar met mijn verkeerde hand heb ik niet genoeg controle over de penseel. Het lukt wel, maar heel langzaam :P

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 08:44

herkenbaar :))

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 08:46

Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet Nathalie :D

Ik ben wel even tevreden met mijn nagels zo :) Het is simpel, maar ik ben al blij dat ik de nagellak er recht op krijg af en toe :o

Mijn nagels zijn wel knoerthard trouwens, ze breken niet zomaar af ;) vooral mijn duim en pinknagels zijn echt knoerthard.. Hebben jullie dat ook?

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 11:45

@ Tallie_Ho:
Ik ben jaloers op je harde nagels! De enige die bij mij niet zomaar afbreekt is mijn duim, de rest smeer ik liters nagelverharder op zodat ze niet afbreken zodra ik een pen oppak :+

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:47

ik heb gelukkig ook wel harde nagels van mezelf, alleen heb ik af en toe last van een tegenwerkende deurklink van de auto, die schiet dan weer uit mn handen en dan wil er nog wel eens een nagel breken, maar ik ben er meestal op bedacht en gebeurd het niet vaak, en heel soms bij het hooi sjouwen nog wel, maar ook niet vaak, en als dan is het in 1 weekje weer rechtgetrokken, de rest ook beetje inkorten zodat alles weer gelijke lengte is en na een weekje zie je er niks meer van, hoewel ze dan voor mij aan de korte kant zijn, heb best lange nagels normaal, heb al vragen gekregen of het nep nagels waren :+ nee, geen nepnagels voor mij hoor. ben trots op mn echte.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 13:21

Als er al eens eentje afbreekt, dan moet daar aardig wat kracht op komen te staan :o Gelukkig, door het jaren nagelbijten, werken mijn nagelfabriekjes op volle toeren en groeit het ook altijd aan in no time! Vaak is de boel binnen 2 weken weer lang :)

Ik zag trouwens bij de drogist speciale nagelreparatie padjes die je op je nagel kan plakken als hij scheurt :) Heeft iemand daar ervaring mee? En zo ja, werkt het ook echt? :)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 13:32

TallieHo wat heb je dat leuk gedaan, met die stickers/pads heb ik geen ervaring..
Nathalie volgens mij ben je best kritisch. ;) Maar je blijft het wel proberen bij ze? Als je instructies geeft moet het goedkomen. :))
Ik baal nu wel nu ik jullie mooie eigen nagels zie...ik had dat vroeger ook nu moet ik steeds gellen...Maar lange nagels zijn gewoon mooier dan kort vind ik. :o

Hebben jullie ook het probleem dat het stempelkussentje na een tijdje niet meer zo goed werkt? En dat er maar een half figuurtje aan blijft plakken?
Als tip las ik dat je het stempeltje met een vijl wat kon opruwen maar zelfs dat helpt niet meer zo goed... ( Ik heb nu een nieuwe stempel gepakt en die doet het prima) het ligt dus niet aan de schraper, lak of image plate. Maar gek is het wel? Iemand nog een tip daarvoor?

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:04

Dankzij jullie ben ik ook besmet met het nagelversieren :p
Gister de stad maar ingedoken en gelijk even 10 verschillende potjes opgehaald, en al druk aan het experimenteren.

Nou heb ik eigenlijk een vraagje, wil graag dit setje http://www.konadnail.nl/?menu=article&c ... ID=1845385 bestellen, gevonden dankzij een reactie in dit topic.
Maar hoe betalen jullie altijd?
Vind het nogal vreemd uitgelegd nl, en komt daardoor niet betrouwbaar over op mij.
Jullie zullen nu van alle kanten gaan roepen dat het wel betrouwbaar is (hoop hier ook op, kan ik tenminste bestellen :P)
Dus ben benieuwd hoe jullie dit ervaren, en hoe jullie betalen, vooraf of via ideal?
Denk dat betalen bij afhalen hier geen succes zal zijn

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:09

xx_Mariekee schreef:
Poeh lang niet meer in het topic geweest, ik zie dat er meer net aan de Konad gaan, ik heb gisteren mijn eerste set besteld :D
Moet nog het stortingsformulier opsturen en dan hopen dat ik 'm voordat ik op vakantie ga heb [5 augustus].
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat de betaling binnen is/hoelang het verzenden daarna nog duurt?

Wat ik heb besteld;
- Stone set [plate M4+M9, stempellak rood, wit, blauw, 30 steentjes, stempel, schraper]
- Zwarte stempellak
- Imageplate M25
- Blaze - Fuchsia Pink to Red [Nagellak die verkleurd, iemand ervaring??]

Stortingsformulier ben ik vandaag weer vergeten mee te nemen, ben net nog lang de bank gereden :o
Die Blaze-lak, heeft iemand precies die kleur? Ik ben namelijk benieuwd hoe erg die verkleurd

@ Nicolletje:
Ik heb vooraf betalen gekozen, gewoon een stortingsformulier dus. Ik heb 'm nog niet naar de bank gebracht dus verder heb ik geen ervaring.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:17

Volgens mij heb ik -iig eenje die van roze naar rood kleurt- die maar heb hem nog niet gebruikt... :o

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:24

Ik heb net besteld, geld overgemaakt via telebankieren dus nu wachten op mijn bestelling.

Alleen Set T besteld, eerst maar eens kijken of het verder nog wat wordt. Verder al wel een lading sateprikkers aangeschaft, en daar al plezier van gehad. Helaas lukken alleen mijn fotos niet, dus kan mijn 1e creatie niet laten zien.
Iemand tips hoe ik het best fotos kan maken?

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:32

xx_Irisje schreef:
Rana schreef:
ja dit is acryl dat houd beter dan gel indd

Dat is onzin, is afhankelijk van je eigen angels, de ene nagels is van nature vetter als een ander.
Acryll las er bij mij in no time af..

Ja het is per persoon verschillend maar over het algemeen is een goed gezette acryl sterker dan gel ( ook maar info welke ik op de beurs te horen heb gekregen)

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:40

nikolletje schreef:
Ik heb net besteld, geld overgemaakt via telebankieren dus nu wachten op mijn bestelling.

Alleen Set T besteld, eerst maar eens kijken of het verder nog wat wordt. Verder al wel een lading sateprikkers aangeschaft, en daar al plezier van gehad. Helaas lukken alleen mijn fotos niet, dus kan mijn 1e creatie niet laten zien.
Iemand tips hoe ik het best fotos kan maken?

Als ik foto's van mijn nagels maak heb ik meestal camera rechts en dan poging tot een duidelijke foto maken :+
Anders leg ik m ergens op en houd ik m'n handen eronder of vraag ik of mijn moeder even een foto wil maken.

Succes, ik ben benieuwd :D

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:50

Weet je ook op welke stand hij het duidelijkst wordt?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 15:08

Acryl is absoluut niet beter/sterker als gel. In tegendeel. Acryl is harder, gel is flexibeler. Het ligt het tegenwoordig erg dicht bij elkaar.
Doordat gel flexibeler is breekt het minder snel bij stoten omdat het de stoot beter kan opvangen.

Echter verschillen nagels zo dat bij de 1 beter acryl blijft zitten en bij de ander gel.
Dan kun je het nog zo goed zetten, sommige nagels kunnen gewoon niet beide er op hebben.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 15:12

Iessie schreef:
Nathalie volgens mij ben je best kritisch. ;) Maar je blijft het wel proberen bij ze? Als je instructies geeft moet het goedkomen. :))

Ik ben heel kritisch dat klopt. Dat ben ik ook bij mij eigen klanten. Je betaald er een hoop geld voor dus ik vind dat het dan ook gewoon helemaal goed moet zijn. En als ik mijn nagels ergens anders laat doen dan wil ik dat er net zo kritisch naar gekeken word door de styliste als dat ik doe.

Dingen als scheve smileline, als je kritsich kijkt onder het zetten zou dat niet moeten kunnen.

Zal zo even foto maken :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 15:41

Ik heb geen foto;s van voor.

Maar hier na mijn vijlen.

zo ziet het er best netjes uit. (steentjes en bloemetjes gewoon zelf gedaan)
Afbeelding

Maar van dicht bij zijn alle smile linen niet strak. Krijg het niet goed op de foto, hij is niet scherp genoeg van zo dicht bij :+

Wijsvinger scheef
Afbeelding
Hier zie je een beetje dat de smile line beetje smoezelig is. Kan het niet anders omschrijven :+
Afbeelding

ook is de gel richting de wallen wat dik (ze vijlen daar niet meer voor de finishing tuch na het opbrengen van de gel) Als dat wel gebeurd was zouden mijn nagels ook wat smaller lijken en dan met name de middelvinger.

deze wijsvinger is ook iets scheef, maar wel minder erg gelukkig :+
Afbeelding

Een ander zal ze prachtig vinden. Maar ik vind dat ze echt netter moeten.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 15:46

Ik had trouwens ook gezegt dat ze in verhouding moesten. 1/3 op 2/3e dat zijn ze nu dus. En ik heb er een heel eind af gevijlt. ze waren meer half om half. En dat vind ik echt niet mooi....
En mijn nagelbedden van bijde wijsvingers zijn langer, dus heeft ze er te ver over heen gezet.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 15:51

Oooh dat OPI rekje... :~ Is dat van jou Nathalie? Heb je niet steeds de neiging om er wat uit te pakken? :))

Zoiets wil ik in mijn woonkamer!

Ik vind jou nagels mooi en die scheve smile :) line valt mij niet echt op. :n Meestal is mijn smile line zo.. Afbeelding haha.
Maar meestal heb ik ook geen french manicure erop..ik houd meer van een hele gelakte nagel (nu dan althans. maar dat zal wel door mijn nieuwe nagellakjes komen)..
Laatst had ik zebrastreepjes maar die waren er na een dag of 3 weer af...vond het zo kaal. :D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 15:54

Daarom zeg ik de meeste zullen ze mooi vinden want oppervlakkig zijn ze dat ook. Tot je dichtbij gaat kijken :+

Dat opi rekje is inderdaad van mij. Ben nu in mn zaak aan het werk (heb zonne/nagelstudio met daarin nog een winkeltje) Heb geen neiging er wat uit te halen want heb alles al thuis staan in groot verpakkingen :+ En de rest doe ik gewoon hier :D

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:56

Hée, Wauw! Wat een mooie nagels allemaal :O
Ik kan écht niet tegen lange nagels, maar wil wel graag meerdere kleurtjes op m'n nagels.
Bij ons opschool lopen ze met bolletjes streepjes etc. etc.
weten jullie nog wat orgineels? xD
Xx

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:17

nathalie op welke stand stond jou fototoestel toen je deze foto';s maakte? mijne worden altijd zo wazig van dichtbij (zal vast de verkeerd stand zijn).