Heb trouwens net foto's van mn paardje weten te uploaden, zie mijn profiel want ze zijn nog te groot om hier te plaatsen
Dan hebben jullie ook een beeld bij mijn "monster" Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan hebben jullie ook een beeld bij mijn "monster"
en gedeelde smart is halve smart. Nog iets gedaan vandaag?
Weet dit is niet netjes maar hij was zo vervelend en ik heb er teveel van. Voel me eigenlijk wel schuldig maar ik zou het zonde vinden als de grote kreeft dood zou gaan.

zit echt met tranen in mn ogen. Hij zit nu apart maar dat is te laat vrees ik. Durfde het gisteren niet aan omdat hij nu in een bakje zit buiten het aquarium. Vrees dat hij het niet zal redden, weet het eigenlijk wel zeker. Buiten dit alles is hij nogsteeds niet uitgehard en dat is natuurlijk niet goed. Vind het echt jammer, gisteren nog foto's van de kreeft naar mn vriend gestuurd en nou kan ik zeggen dat hij zo goed als dood is. Weet wel, ik koop zo weer een andere maartoch is het zielig. Zal wel een *piep*dag worden als hij zo begint, werd al met een onrustig gevoel wakker en het huilen staat me nader dan het lachen.