Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpiedSkeet schreef:Wat zijn voor de dames hier de redenen geweest om over te stappen op een spiraaltje? Hoe lang hebben jullie er echt nog last van gehad en zijn jullie helemaal niet meer ongesteld nu?
SpiedSkeet schreef:Mag je een bepaalde tijd na het inbrengen geen seks hebben? Of is dat sowieso niet erg prettig dan? Hoe lang heeft dat geduurd?
Yessy schreef:Hebben jullie meer last van acne/puistjes?
Yessy schreef:En nog een vraag voor mensen met mirena spiraaltje: hebben jullie meer last van acne/puistjes? Ik zit er namelijk over te twijfelen, maar heb vroeger veel last gehad van puistjes (inmiddels ben ik 22 en is het een stuk minder icm de pil) en ben bang dat ik er straks weer 5 jaar mee loop... wat een erg goede reden is om er niet aan te beginnen.
SpiedSkeet schreef:Zo.. 29 pagina´s doorgelezen.
Wat zijn voor de dames hier de redenen geweest om over te stappen op een spiraaltje? Hoe lang hebben jullie er echt nog last van gehad en zijn jullie helemaal niet meer ongesteld nu? (hoe lang heeft dat geduurt?)
Mag je een bepaalde tijd na het inbrengen geen seks hebben? Of is dat sowieso niet erg prettig dan? Hoe lang heeft dat geduurd?
(Sorry voor alle vragen, maar ik zit enorm te twijfelen of ik het wel of niet wil doen)
goeroe schreef:Yessy schreef:En nog een vraag voor mensen met mirena spiraaltje: hebben jullie meer last van acne/puistjes? Ik zit er namelijk over te twijfelen, maar heb vroeger veel last gehad van puistjes (inmiddels ben ik 22 en is het een stuk minder icm de pil) en ben bang dat ik er straks weer 5 jaar mee loop... wat een erg goede reden is om er niet aan te beginnen.
Hoe lang ben je al aan de pil? Het is vrij normaal dat je minder puistjes krijgt naarmate je ouder wordt, of je nou aan de pil bent of niet.Als het echt zo belangrijk voor je is kun je een paar maanden stoppen met de pil om te zien hoe het gaat voordat je een spiraaltje neemt.