MissPromiss schreef:Oehhh lekker Onassa.. daar heb ik ook echt zin in!
Mijn huisarts schrok trouwens van mijn medisch dossierWas de eerste keer daar dus ze had alles ff geprint zodat het voor haar makkelijk doorbladerde en vroeg vol verbazing of ik 19 was want dit was ongekend veel
Nouja, ze neemt in elk geval de moeite om het door te nemen, dus dat is wel positief
Ik wilde eigenlijk gaan rijden morgen, maar ik ben zo moe...Soms wil ik wel weer gewoon een brave sukkel rijden in plaats van een paardje dat overal spoken ziet, dan kan ik er tenminste altijd op, al is het voor een stapritje. Maargoed, ik moet niet klagen, ik heb in elk geval een lief paardje in de buurt staan
Dan ga ik woensdag maar weer rijden.Edit
@marleen_usar: ik heb ook een hele tijd gehad dat ik het wel prima vond en geen dokters meer wilde bezoeken. Geaccepteerd heb ik het ook. Nu het weer een tijdje (lees 1,5 jaar) is sinds de laatste onderzoeken begint het toch weer te kriebelen om weer wat uit te gaan zoeken. Iedereen moet het gewoon zelf weten, de een wil steeds meer onderzoeken en de ander is er klaar mee. Beiden kan ik prima begrijpen.
Was de eerste keer daar dus ze had alles ff geprint zodat het voor haar makkelijk doorbladerde en vroeg vol verbazing of ik 19 was want dit was ongekend veel 
Wij kwamen aan bij de bios en de rij stond tot aan de weg dus dat was de moeite niet. Toen maar naar de MC geweest en bij een vriend een filmpje gekeken. Was leuk, maar of het de moeheid van vandaag waard was... Ik voelde het gisteravond al aankomen; het eerste wat bij mij daar echt een teken van is, is echt een ontzettend zere huid. Vooral bij mijn gezicht/benen.
Stel dus gerust nog vragen!
maar zo is het wel duidelijk voor iedereen hoop ik.