Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
nowornever schreef:Snoevie schreef:zou ik mogen vragen welke pil dat is?
toeval..........tja dat weet je nooit zeker.
wat je wel zou kunnen bekijken,de mensen die niet tegen een goedkoper merk kunnen,zijn misschien gevoelig voor een hulpstof(nu is de microgynon 30 als een van de weinigen exact gelijk aan de stediril qua hulpstoffen)
veel hulpstoffen van medicijnen komen ook in heel gewone dingen voor,etenswaren ed.
dan zou je daar ook problemen mee moeten hebben,check eens op de verpakking welke hulpstof verschilt.
Ik heb nu weer Microgynon 30 en kreeg ethinylestradiol/levonorgestrel. Ik ga binnenkort bij houden wat ik eet en hoe mijn hoofdpijn zich ontwikkeld en kijken of er een verband is.
Snoevie schreef:Aranel schreef:Ik val hier even binnen..
Ik slik(te?) altijd de microgynon 30 (vanaf mijn 13e, ben nu 17), maar nu schijnt het een andere pil geworden te zijn? Maar wel met dezelfde werking zegt de apotheek..
Bokkers met ervaring?
stediril is exact gelijk aan de microgynon.(zelfs de kleurstof ed)
met de rigevidon zijn slechte ervaringen,die leveren wij dus niet.
je hebt die andere gekregen omdat je verzekering geld wil besparen,het ligt niet aan je apotheek,die krijgen opdracht om dat te doen.
nu zijn er toch mensen die geen goede ervaring hebben,maar dat heb je natuurlijk altijd.
de meeste mensen die het bij ons halen hebben geen klachten gelukkig.
voor degene die het wel hebben is de micrgynon wel beschikbaar hoor hij is niet uit de handel.
alleen moet je arts wel op je recept schrijven dat het medisch noodzakelijk is.