Sjapaz schreef:Nou meiden, ik ben inmiddels ook echt gestop! een goede 2 weken gelden alweer.
en jeetje... wat een verschil. ik voel me zo opgelucht, net of ik mezelf ineens weer ben, alsof ik ineens weer vanalles kan voelen. Alsof mijn emoties afgevlakt waren. Ik voel me gewoon zo erg... mezelf..? ik zit in elk geval super in mijn vel, heb het idee dat mijn libido nu al verhoogd is (2x sex in 1 week, in plaats van 1x in 4 weken...) gisteren had ik me zeer gedaan maar moest zelfs toen het al niet meer zeer deed huilen, ik kon gewoon helemaal niet stoppen! ik snap er niets van.... maar gek genoeg voel ik me jusit daardor heel erg opgelucht, alsof ik ineens veel opener, vrolijker, gevoeliger ben.... het voelt in elk geval fijn! nog even wat langer aan kijken of het zo blijft, of dat ik nog andere dingen ga merken.
Ik heb de pil overigens gebruikt van mijn 14e tot nu, ik ben nu 19. dat is al best een poos dus. We doen nu even alleen met condoom, ik ga er van uit dat dat voor tijdelijk even genoeg bescherming is, gewoon voorzichtig doen, we deden al vaker met condoom, en hebben nog nooit gehad dat hij scheurde ofzo. Dus nemen we even het risico van alleen condoom, als ik besluit definitief met de pil te stoppen ga ik zoeken naar een vervangend voorbehoedsmiddel. We hebben besloten het risico te nemen, waarschijnlijk gaat het goed, mocht ik per ongeluk toch zwanger raken, dan is dat zo, en dan komen we er wel uit. maar daar gaan we niet van uit.
Mag ik vragen welke pil jij gebruikte?ik gebruikte altijd de marvelon voelde me er niet goed bij,menstrueerde weinig,hoodpijn,gevoelssloos,enz nou ga ik vanavond met een andere pil beginnen de yasmin...hopelijk gaat met deze beter,had ook nooit geen zin,niet leuk voor mijn vriend,de marvelon heb ik geslikt vanaf mijn 15de tot nu 32 e