Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
germie schreef:Ik ga zondag een 8 mijl grotendeels wandelen heb ik besloten. De organisatie zegt dat omzetten naar de 4 mijl niet kan. En ik wil m'n startgeld niet kwijt zijn, dus ga dan gewoon wandelen om mezelf niet over te belasten. Een stukje hardlopen zal wel gaan, maar wil niet meer dan de helft hardlopen. Dan ben ik dus weer laatste, maar kan me niets schelen en zal trots de medaille in ontvangst nemen en thuis ophangen bij de rest. Ze hoeven niet op mij te wachten, want de 4 mijl start pas 1.5 uur na de 8 mijl, dus dan kom ik met de 4 mijlers over de finish. Ga er zeker wel 2 uur over doen, wil me echt niet haasten.
Maar ga in het vervolg niet meer zo ver in het voren dingen opgeven, dan start ik wel niet als iets vol is.
Sherivey schreef:germie schreef:Ik ga zondag een 8 mijl grotendeels wandelen heb ik besloten. De organisatie zegt dat omzetten naar de 4 mijl niet kan. En ik wil m'n startgeld niet kwijt zijn, dus ga dan gewoon wandelen om mezelf niet over te belasten. Een stukje hardlopen zal wel gaan, maar wil niet meer dan de helft hardlopen. Dan ben ik dus weer laatste, maar kan me niets schelen en zal trots de medaille in ontvangst nemen en thuis ophangen bij de rest. Ze hoeven niet op mij te wachten, want de 4 mijl start pas 1.5 uur na de 8 mijl, dus dan kom ik met de 4 mijlers over de finish. Ga er zeker wel 2 uur over doen, wil me echt niet haasten.
Maar ga in het vervolg niet meer zo ver in het voren dingen opgeven, dan start ik wel niet als iets vol is.
Is dat startgeld je zo verschrikkelijk veel waard dat je gaat lopen ondanks dat je lichaam aangeeft er niet klaar voor te zijn?
Duur startbewijs dan.