Heerlijk zeg. Ik ga vandaag weinig van de zon zien. Zit een halve dag op Schiphol. Ga een lang weekend naar Málaga met mijn werk. Daar zie ik wel genoeg zon op vrijdag en zaterdag hoop ik haha
Wat een mooie ochtenden hadden jullie. Hier kwam de regen met bakken uit de hemel, ik liep in de stromende regen de honden uit te laten. Nu schijnt eindelijk wel lekker de zon.
Gelukkig is het opgeklaard. Ik wilde vanmiddag wandelen bij Surea, maar blijkbaar mogen daar geen honden en paarden meer komen. Voor de zekerheid dus maar er omheen gewandeld. Jammer genoeg langs de weg en over asfalt. Viel dus een beetje tegen, maar het was wel heerlijk weer en het bos rook heerlijk
Jullie kunnen mij vast vertellen wat dit is. Het deed me denken aan een halve cocon?
Ik heb een stukje in de zon hardgelopen (ongeveer 3,5 km), maar het ging niet zo lekker. Wel heerlijk genoten in de koelte onder de bomen na een flinke regenbui.
Jojoleinee jammer dat je niet de geplande ronde kon lopen. Maar je foto’s zijn erg mooi.
Iew, misschien toch een uitdrogende naaktslak? Ik zag er veel kruipen zojuist…
De bovenkant leek wat hard en was donkerder dan de onderkant. Hij had ook nirt echt een duidelijke kop
pien_2010
Geplaatst: 09-06-22 20:10
Mooie foto's. Wat zonde dat Surae ook afgesloten is voor paarden. Ik heb daar vele prachtige buitenritten gemaakt met onze Hercule en Polleke. De weg is inderdaad minder tof.
We zijn in Berk en Heide in Rosmalen, als iemand vlakbij woont en een leuke route wil wandelen met mij, dan graag pb. Ik zit hier t/m vlgd week zaterdag.
Jij hebt ook een fijne plek gevonden Pien! Geniet van je tijd hier.
Ik hou echt van de zomer en lekker weer enzo, maar die muggen mogen echt wegblijven van mij. Ik zit alweer helemaal onder de bulten van het bos gisteren
pien_2010
Geplaatst: 10-06-22 14:34
Het bos verkend door de ogen van een kleuter
Een dode krokodil bekeken
En nimf
En oud mannetje
Is het werkelijk zacht ?
Onze spoorzoeker en gids
Zo zien kleutervoetjes eruit na een boswandeling in sandalen
En een mooie vlinder zagen we
Nu erg druk en serieus bezig met schoonmaken van de bos schatten (eikeltjes en dennenappeltjes). Zo schattig.
Leuk Pien en mooie locatie Lizard. Jojoleine, 100% een naaktslak op zijn kop. Ik heb, ja echt, naaktslakken in huis (gehad), dus ik ben expert. Durf ik schaamteloos te zeggen Ik kan je ook vertellen hoe ze voelen als je er met blote voeten op gaat staan en je voelt ze tussen je tenen....
Ik heb weinig foto's gemaakt. Woenadagavond nog een rondje hardgelopen, gisteravond anderhalf uur park met vriendin en onze 4 honden en vanmiddag na werk nog een keer hardgelopen. Ik heb uitgelopen met de hond en nog een heel klei stukje gerend om te kijken hoe hij reageerde. Hij liep supernetjes mee.
Ah bah Goof . Ik heb er wel ooit een op mn voet gehad toen ik met Slippers door gras aan het rennen was. Nog steeds een trauma aan . Ik heb m toen niet van zo dichtbij bekeken, maar bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag . Leuk dat je kunt hardlopen met je hond!
Ik was vanmorgen erg vroeg wakker. En al voor drie uur vertrokken. Vandaar dat ik even over Würzburg wilde om een mooie foto van het slot te maken. Niet helemaal gelukt,want de kade lag vol met kolossale rondvaart boten. Vanaf München begonnen de files. En nog even naar de weissbach falle. In de buurt van Inzell. En dan is het nog een uur naar viehofen.
Het weer is nu ook wat minder. Maar zou beter worden.