Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lenaa_tje schreef:Dat snap ik wel maar daarom zou ik juist graag zien dat die groep zou worden ingeënt. Zij komen nu pas als 1 a laatst aan de beurt. Daarna is de rest van Nederland. Dan blijft er toch druk op de zorg?
Ook thuiswonende 90 plussers zijn pas dan aan de beurt, alleen omdat ze thuis wonen
secricible schreef:79% van de mensen vindt een verlenging acceptabel en 72% steunt het beleid tegen corona.
Dat laat toch zien dat het grootste deel echt probeert zijn aandeel te doen, toch? Je steunt de maatregelen toch niet om vervolgens naar een grote illegale party te gaan?
Echwel schreef:Iedere groep wil eerder
Hier echtgenot bijna 70 ik bijna 60 en risico.
Ben op het moment zo van we zien wel.wie eerder mag..
Weet ook niet wie meer risico loopt zujn groep of de mijne..
Den dat eind maart we een heel eind zijn
Vayo schreef:Kun je ergens de leeftijdscategorieën met bijbehorend percentage zien van de mensen die opgenomen zijn in het ziekenhuis, op de IC liggen en die overleden zijn?
besita schreef:secricible schreef:79% van de mensen vindt een verlenging acceptabel en 72% steunt het beleid tegen corona.
Dat laat toch zien dat het grootste deel echt probeert zijn aandeel te doen, toch? Je steunt de maatregelen toch niet om vervolgens naar een grote illegale party te gaan?
Dat zijn zo echt van die peilingen waar ik geen drol van geloof ..is bijna als het algoritme van de social media ..je krijgt te zien wat je graag wil zien
SusanH schreef:https://nos.nl/artikel/2364057-werkgeve ... oepen.html zorginstellingen moeten zelf recht gaan zetten wie er onterecht nu een afspraak hebben gemaakt voor vaccinatie. Hoe ze dat moeten gaan doen geen idee.
friezenfan2 schreef:Waarom nu niet die avondklok?
En waarom reizen mensen nu?