[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:59

keeyzie schreef:
Hee wat een leuk topic! Ik ben echt verlaafd aan het kijken van tutorials op YouTube. Maar misschien kan ik van jullie nog meer opsteken.

Meestal bestaat mijn look uit foundation, bronzer een lijntje boven mijn oog, mascara en wenkbrauwen.

Voor een feestje sta ik vaak wat langer voor de spiegel. Mijn look van afgelopen weekend:

[ [url=m/GLpxCu.jpg]Afbeelding[/url] ]

-foundation van make up studio
-contour van catrice
-highlighter van kiko
-oogschaduw bruin en lichtbruin kiko
- wit lijntje in waterlijn essence
- daaronder zwarte oogschaduw met dun kwartje aangebracht
- lijntje boven oog met eyeliner essence
- mascara 2x new york
- wenkbrauwen catrice en sjabloon

Hey, wat leuk, een mede-Oisterwijker! :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:06

Tytonidae schreef:
Loose schreef:
Ah die lijken me zo mooi! Hoe bracht ie aan en hoe was de dekking? En is is meer roze nude of meer peachy nude? Vind het soms lastig zien op foto's, soms lijkt iets op een foto peachy en is het in het echt roze of andersom.

Toen ik hem op mijn hand swatchte was hij meer roze nude, op mijn lippen ietsje meer peachy maar dat komt omdat de verkoopster eronder de Lip Cheat Pencil in Pillowtalk had aangebracht, en die viel bij mij meer 'peachy' uit. Ik zou zeggen dat de kleur van zichzelf wel echt een roze nude is! Erg fijn als je wat lichter van teint bent en volgens mij heel mooi met een donkere ooglook! :j

(Pfff nu heb ik echt spijt dat ik hem gisteren niet meteen heb meegenomen :') )

Klinkt goed, roze nudes kan je niet genoeg hebben. :D Denk dat ik m maar ga bestellen. {:}

velvetblack

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:12

Mijn ex van lang geleden komt uit Oisterwijk haha! :Y)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 10:04

Hebben jullie die lipstick palettes gezien van Urban Decay? :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 12:17

Ja ik zag het!!! :oo :oo

Liefde. <3 Twee/drie kwamen gebroken aan maar die ga ik zo repressen. Ben allang blij dat alles wat ik voor mijn vriendinnen heb besteld heb heel is aangekomen.

Afbeelding
Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 12:27

Daar staat cp bekend om.. Ziet er goed uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 12:27

Hoe repress jij je oogschaduws Shizzel? Ik lees wel eens van die tutorials op internet, maar vind het ook wel fijn om het eens uit bekende hoek te horen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 12:38

Klopt, staan ze ook om bekend. En een order met zoveel en dan maar 2 ernstig beschadigd en eentje een kleine barst vind ik dan nog meevallen. :D

Ik doe er een tissue overheen en druk ze met mijn vingers aan. CP's oogschaduws zijn heel romig dus ABSOLUUT geen alcohol gebruiken, gewoon tissue erop en aanduwen. :) Voor andere merken zal het ongetwijfeld wel met alcohol kunnen maar CP droogt dan juist uit.

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 12:51

Das zeker zo shiz! Vind t zo zonde dat ze dan kun patroontje kwijtraken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 13:26

Vlugge swatches, heul slordig en ongelijk zoals iedereen van mij gewend is. :D _O- Zal later vandaag denk ik lipswatches doen op snapchat. :')

Bubbly, Tassel, Alchemy, Cricket, Game Face,
Etiquette, Tea Party (zowat onzichtbaar op fotos :+), Girl Crush, Rex, Krinkle
Afbeelding

Mijn favorieten!
Glowstix, Fantasy, Slave2Pink, Fizz, TooShy
Afbeelding

Point Zero (heul benieuwd hoe die op mijn lippen zal zijn :=), November met daarboven Rose Matter van JS omdat dit 100% dupes schijnen te zijn, Alyssa, Panda en lippie stix LBB.
Afbeelding

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 14:34

Mooie kleurtjes Shiz!

Die lipstick paletten :oo

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 17:29

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 17:33

Die kleurtjes. <3

Net mijn eerste fles ANR gehaald. *\o/*

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 18:06

Loose schreef:
Klinkt goed, roze nudes kan je niet genoeg hebben. :D Denk dat ik m maar ga bestellen. {:}

Zeker doen, ik ga de mijne ook heel snel in huis halen! :D

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 19:57

mooie kleurtjes shiz :D vind die crazy colours erg mooi :D

ik kreeg vandaag koko K fake binnen, erg mooie kleur, beetje my lips but better kleurtje. love it <3 alleen erg plakkerig als die droog is.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 13:53

Ik heb van guerlain de blondes bronzer overgenomen van iemand via de facebookgroep :) ik ben echt heel erg benieuwd! Ik ben eigenlijk niet zo van tweedehands makeup, dit is het eerste wat ik van iemand overneem. Spannend :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 14:36

Woooow Shizzel wat een bestelling! Ben benieuwd naar wat looks ermee :D

Hier aan het twijfelen of ik de Moon Child Glow Kit van Anastasia niet gewoon uit Amerika zal bestellen... Douglas weet nog niet of ze het in de collectie krijgen, en ik wil ook nog een of twee van Jeffree's upcoming highlighters. Maar mochten beide pakketjes eruit gekozen worden door de douane, dan wordt het wel een heel duur grapje :=

[Edit]Heb net het Shipito verhaal gelezen met dank aan jou Shiz, maar toch ben ik er huiverig voor. En aan de andere kant scheelt het zoveel geld! Hmm, kan je me gerust stellen? :))

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 15:08

Woow die bestelling! :D ook ik ben heel benieuwd naar je looks!

Ik heb gisteren de cc cream van de hema geprobeerd, zo hee! Die is fijn! *\o/*
Spoiler:
ik vind hem zelfs fijner dan de foundation van Mac :o

Baal er echt van, is toch niet helemaal de juiste kleur voor me

Moet me écht inhouden.. Heb van de week te horen gekregen dat ik en Zuslief een klein erfenisje krijgen van opa <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 15:27

DS, ga het even voor je navragen bij wat vriendinnen die ABH/Jeffree via daar hebben gedaan. Ik weet namelijk dat een aantal mensen die MAC via Shipito deden wel eruit gepikt zijn omdat MAC de echte waarde ook in de US op de doos zet blijkbaar? Dus ik probeer even te achterhalen voor je hoe ABH/JS werken bij verzenden binnen de US. :)

Shipito is verder wel echt mijn lifesaver, al 5 pakketjes via binnen gekregen en heb er 2 onderweg op het moment, Friem heeft het ook al via Shipito gedaan en voor hun zelf hoef je dus echt niet te vrezen, alleen wat het bedrijf zelf doet qua declareren op de doos. :) CP doet dit bijv. niet en zet ook geen bedragen op de pakbon, andere bedrijven doen een van de twee of beide.. Maar ik vraag het voor je na!

Twilight, foto! :D

Eight, ben benieuwd hoe 'ie bevalt. :j

Mandy, de kleur net niet goed genoeg van die van hema? Kan je 'm niet mixen met een andere? :)

Ik ga al m'n aankopen van vakantie/Colourpop swatchen op lippen etc *\o/* Dit duurt wel even :')

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 15:34

Nee de kleur van Mac -O-

Enneuh, doe maar Danique ;')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 15:37

Shizzel, als jij nog eens een colourpop bestelling plaatst, is het dan mogelijk om een lippiestick of liquid voor me mee te bestellen? Ik durf het echt niet aan om via shipito te bestellen :)) uiteraard krijg je dan alle kosten vergoed die je maakt :o

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 15:41

Aaah ben zo blij. :):)
Liep met ons mam de Leenbakker in voor een nieuwe boekenkast en het laatste showmodel van zo'n kaptafel opzetstuk was afgeprijsd naar 30 euro en omdat ik een zolderkamer heb, kan ik een volledig kaptafel niet kwijt zonder dat ik er een ander meubelstuk uit moet doen.

Afbeelding

Afbeelding

Kan er behoorlijk veel in kwijt. Een volledige kaptafel is natuurlijk mooier maar ja, het is niet anders. :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 15:49

Supercute Niniane, en helemaal voor dat geld!

En Shiz je bent mijn heldin! Ik Google'de net alvast even en zag dat Matte&Shimmer ook ABH heeft besteld via Shipito zonder problemen, maar er staat niet expliciet iets over de verpakking oid dus ik wacht rustig af.

Mijn JS pakketje had overigens wel zo'n formulier aan de voorkant zitten voor customs met de waarde (wel als gift aangeduid overigens), maar weet niet of ze dit in Amerika zelf ook doen. Lijkt me enigzins overbodig maar je weet het maar nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 16:13

Jezus, MissBambi, sorry. Ik kon me herinneren dat ik iets met een M zag staan en had geen zin om terug te gaan naar het vorig tabblad op m'n mobiel dus ik dacht dat het Mandy was, sorry _O-

Eight, tuurlijk! :) Heb net ook een bestelling binnen die ik samen deed met 2 meiden. Ik PB je zodra ik er weer een doe!

Niniane wat mooi <3 En fijn dat het zo alsnog kan passen!

DS, internationaal is het verplicht ja maar vind het zo moeilijk inschatten met zulke bedrijven.. M&S zit ook in de Colourpop facebook dus ga er vanuit dat dat helemaal goed moet komen! Wel altijd even de invoice eruit halen bij hun :))

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 17:32

Zal t na bruilofts weekend even doen shiz :) :D wel in staat de echte ook op den duur te kopen :)