Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ruby1995 schreef:WoW jullie eten best veel crackers, ik eet er sochtends twee en tussen de middag eet ik 2 volkoren boterhammen van blueband.
Moet zeggen dat ik witte bolletjes ook super lekker vind maar volgens mij is dat toch best ongezond?
Stral schreef:Wat is een wit bolletje? Soort sandwich dan?![]()
Ik was vanochtend even chagrijnig, weegschaal weer omhoog terwijl ik toch normaal doe qua kcal enzo. Daarna ontdekt dat ik al 2 dagen mijn pil vergeten nemen ben, dan hou ik traditioneel vocht op dus nu ben ik weer blijerOm maar te zeggen: je alle dagen wegen is niet slim (maar sterker dan mijzelf)
Gisteren voor het eerst huttenkase geproefd, ik vind het lekker (voor zover er smaak inzit)Wraps gemaakt met veel groentjes en zalm/kip. Vandaag nog een gezond dagje, morgen en vrijdagavond ga ik uit eten, vrijdagavond zal dat nog wel meevallen, morgen is het tapas, dus dat wordt wel wat moeilijker om echt op te letten...
xNavatu schreef:Smaakt gewoon een eind hetzelfde als een witte sandwich maar dan andere vorm haha
Omnomnom.. lekker uitgebreid ontbijt in dit hotelVoor NLD begrippen dan
Enn ze hadden gerookte zalm dus mn dag is nu al goed
O: 1 meergranen keizerbroodje, met 50gr gerookte zalm & 1 gekookt ei en peper, 1 snee licht zuurdesem brood met een plak kaas en komkommer erop en een klein glas jus d'orange.
L: ? Neem een questbar me en heb nog een wheyshake van gister dus die moet ook even op vandaag
A: weer uit etenHoef iig niet weer frietjes dus denk dat ik eerder ga voor iets van pasta
B: Naar de apenheul en probably daarna nog winkelen
Probeer deze dagen ook een beetje niet té gek te maken maar wil mezelf ook niet teveel beperken omdat het toch vakantie is dus dan mag ik wel genieten vind ik haha