Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kana

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 15:49

Zijn dat niet gewoon je eigen 'droogte' lijntjes?

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 15:50

Dat kun je geen creasen noemen;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:09

Ik zie niet eens dat je concealer op hebt, ik zie alleen de fijne lijntjes om je oog.
Bij mij zie je echt lijntjes concealer die ophopen in mijn fijne rimpeltjes zeg maar.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:23

Ja ik vond het dus vandaag ook prima, eergisteren was het erger.

Ander vraagje; hoe testen jullie drogisterij lipsticks? Wil een paar van Essence testen maar niet als swatch maar echt op m'n lippen anders weet ik nog niet hoe het eruit ziet, maar wil die tester niet gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:25

Tenzij je een flesje alcohol en disposable lip wands bij je hebt, niet.. Voor je weet heb je herpes of zo :') :')

Testers zijn echt zo smerig. Hoe wil je het testen zonder tester? Een nieuwe openmaken? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:27

Ik test budget lipsticks eigenlijk nooit.
Ja, pas nadat ik ze gekocht heb.

Ik heb wel eens een misser, maar over het algemeen weet ik wel wat ik wel en niet kan hebben.
En ik gooi dan liever 3 euro in de prullenbak dan dat ik met herpes ofzo blijf zitten ;)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:31

Nooooit testers gebruiken die in een drogisterij liggen. Daar gebeuren zulke nasty dingen mee!
Liever 3 euro weggegooid dan hele gore dingen op je lippen smeren. :=

Als je het op je hand smeert kun je toch ook al de kleur/ondertoon goed zien en de finish?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:34

Maar ik ben een lipstick noob, geen idee wat me wel en niet staat qua kleur en finish en ben een gierige hollander dus wil niet iets kopen wat niet staat :') ook al is het maar €3, toch zonde als je het niet gebruikt..

Anthea, ja allemaal open maken en terug leggen }:)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 16:35

Dat heb ik een keer meegemaakt met een lipstick ja, ik wou zo graag die Doutzen lipstick van l'oreal alleen waren ALLE lipsticks daarvan opengemaakt en gebruikt, dat vond ik zó ontzettend asociaal.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:36

Ja, irritant is dat he. Ook een van de redenen waarom ik nooit meer budget make up koop.

BelleTessa

Heh getver dat is indd asociaal!
Grapje natuurlijk hè, zou dat dus nooit doen.

Anoniem

Ik heb de Doutzen net weggegooid, of hij ligt nog op het stapeltje weg te gooien.
Heb hem 1x opgedaan en gelijk weer afgehaald... brrrr...

Echt zo'n tint die niemand staat.
Roze frost, afgrijselijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:37

Liever 3 euro weg gooien dan dat je zo'n vieze poep tester op je lippen smeert. :')

MAC doet vaak wel netjes desinfecteren, daar kan je ook nog naar toe, maar dat is geen 3 euro lipstick haha.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:38

Dan smeer je de tester op een papiertje die je voor je lippen kunt houden?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 16:40

Ja ben ook uiteindelijk blij dat ik hem niet had gekocht haha _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:43

Ieh ja die budget testers..
Feit dat ik geen mascara's meer koop die niet ingepakt zijn is eigenlijk t zelfde.. zijn zelfs aso's die die staan te testen wtf man..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:43

Ik wist dat hij me niet ging staan, maar kom op, wie wil er nou niet uitzien als Doutzen?
Helaas helpt deze lipstick daar niet echt bij...

:')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 17:10

Suus___ schreef:
Ieh ja die budget testers..
Feit dat ik geen mascara's meer koop die niet ingepakt zijn is eigenlijk t zelfde.. zijn zelfs aso's die die staan te testen wtf man..

En als je dan op vriendelijke doch zeeeer dringende toon vraagt of ze dat níet meer willen doen, kijken ze je aan als een botsauto of geven je nog een grote mond ook #) Zó asociaal. Je wilt niet weten hoe ik soms die testers uit de bak vis... Wij draaien tegenwoordig al bijna hele rollen plakband om de overgang dop/huls van alles, en nog komt de boodschap niet aan. Wordt gewoon open gedraaid -O-

Die Doutzen lipstick is echt lelijk ja :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 17:17

Ik sta bij de drogist en Hema heel vaak alle testers weer in de juiste vakjes te doen. Alle kleuren staan vaak kristkras door elkaar :') Kan ik niet tegen. Niet mijn werk als klant zijnde, maar ik vind dat zo rommelig!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 17:24

Heerlijk, zo herkenbaar djilan..
ik weet t Santigo, paar jaar bij de kv gewerkt.. brr nog nachtmerrie's van die wijven :=

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 17:31

Eight schreef:
[ [url=m/QU4sLz.png]Afbeelding[/url] ]

Mijn oog look van vandaag :) in mijn crease catrice my first copper ware party , is een dupe van mac satin taupe geloof ik :)

Whaha ik dacht laat ik ook die eyeliner zo is proberen, zag er echt niet uit :O.
Had het naar mijn idee wel hetzelfde gedaan, vind het bij jou echt heel leuk staan.

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:33

Oke, het wordt eens tijd om mij ook eens te melden. Ik lees al geruime tijd mee en jullie hebben me een beetje aangestoken met MAC.. :')

Mijn eerste aankopen waren in de kerstvakantie: een pro longwear concealer en de lippenstift All fired up. Sindsdien is mijn verlanglijstje groeiende en zijn er al meerdere aangeschaft. Please me afgelopen zaterdag in de douglas Utrecht waar ik hele fijne hulp kreeg. Daar ook diva getest maar die heb ik nog even laten staan. Morgen komt mijn bestelling aan met 3 lipsticks: viva glam miley cyrus, russian red en captive. Mijn eerste kwaliteitskwast is ook een feit, een lip brush van RT. Nu heb ik mezelf beloofd de komende twee maanden niets nieuws meer aan make up te kopen :o

Verder blijft mijn make up meestal bij een beetje wenkbrauwpoeder, mascara en dus soms lippenstift. Ik zie hier wel vaak mooie looks voorbijkomen, leuk voor de inspiratie!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:56

Djilna daar kan ik ook nooit tegen... Het moet allemaal netjes en kloppend staan :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 20:15

Miiej schreef:
Eight schreef:
[ [url=m/QU4sLz.png]Afbeelding[/url] ]

Mijn oog look van vandaag :) in mijn crease catrice my first copper ware party , is een dupe van mac satin taupe geloof ik :)

Whaha ik dacht laat ik ook die eyeliner zo is proberen, zag er echt niet uit :O.
Had het naar mijn idee wel hetzelfde gedaan, vind het bij jou echt heel leuk staan.

Ah dankje! :D ik moet wel zeggen dat ik het met een zwarte oogschaduw doe, met liquid liner ziet het er ook niet uit bij mij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 21:37

Ik heb net een site gezien met goedkope lipsticks, dus ik heb er maar meteen 5 besteld. :') Ben heel benieuwd naar de kwaliteit, maar ik plaats waarschijnlijk foto's als ik ze binnen heb.