Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisewiesje schreef:Beenjesshar wat jammer, wat ga je nu doen? Was het je laatste poging of heb je een verzekering met 4 pogingen?
Pimaude wat een teleurstelling, toen ik vorig jaar wilde starten bleek ik ineens een traag werkende schildklier te hebben. Vind het nu ook wel eng, medicatie moest direct bij positieve test opgehoogd. Morgen de huisarts bellen ze gingen nog op anti stoffen controleren anders moet ik door naar een internist.
pimaude schreef:Lise; ik moest direct naar de internist en heb nu medicatie. De laatste keer was het helaas maar een aantal decimalen achter de komma gezakt.. moed is hier wel weg![]()
Fijn dat er een aantal positieve verhalen hebben. Ver van mijn eigen bed show, maar wel fijn dat het gewoon mogelijk is en jullie worden beloond voor jullie doorzettingsvermogen !!
pimaude schreef:Jeetje wat pittig dit beenjesshar.. wat knap dat je er zo open over post! Ik hoop dat je je steeds meer vertrouwd mag voelen met deze uitkomst..
Eline91 schreef:Hier ligt het helemaal stil. Na de miskraam en het uitblijven van een zwangerschap na 6 terugplaatsingen van goede 5-daagse embryo's hadden we beslist om een pauze in te lassen. Helaas is begin februari mijn vriend bij een arbeidsongeval vanaf het dak van een rijbak naar beneden gevallen en heeft hij daarbij ernstige letsels opgelopen in bekken en onderrug. Eigenlijk weten we op vandaag nog niet of de inwendige schade zijn fertiliteit heeft aangetast of niet. Mocht dat zo zijn dan denk ik dat we moeten realistisch zijn, gezien ikzelf ook ernstige fertiliteitsproblemen heb, en moet ik misschien accepteren dat er geen kindje meer komt. We zien wel, voorlopig concentreren we ons vooral op zijn herstel.