Ik heb 1 wiel die ik wel hou (textures) maar verder flikker ik ook altijd alles weg. Of ze zien eruit net als die van Nel
Anoniem
Geplaatst: 20-01-14 12:57
Ik heb ook een Helmer, ideaal!!! Nog even en dan ga ik aan een tweede beginnen
Nativa
Geplaatst: 20-01-14 12:57
Ik heb er imiddels nog een plankje bij moeten maken Het lege plankje is al gereserveerd voor nog 8 China Glaze flesjes die in Nederland liggen. http://oi41.tinypic.com/2ia4xm9.jpg
Maar uhm nee San ik moet wel een nachtkastje hebben awar ik ook fatsoenlijk wat op kan zetten dus.... niet te hoog
Sani
Geplaatst: 20-01-14 12:58
Die van Nel was gecrusht
Tazzey
Geplaatst: 20-01-14 12:59
Dat is inderdaad een handig kastje! Misschien ook maar eens overwegen.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 20-01-14 13:21
Jullie hebben allemaal zo'n handig systeem.. Ik zal morgen een foto maken van hoe ik het hier heb maar het ziet er niet uit.
Totaal niet overzichtelijk.. Zat te kijken naar lakjes die ik graag wil hebben, kijk ik naar mijn vorige bestellingen, heb ik ze gewoon al maanden in huis.
Ik meestal ook wel. Je onthoudt toch wel een beetje wat je koopt. Alleen lakjes waar ik geen reet aan vind uiteindelijk of de budget dingen weet ik meestal niet meer.
Ik onthou het meestal ook wel, maar mijn stash valt ook nog wel mee.
Heb je een link van die sticks tazzey? Ik heb nu alles op wielen zitten maar ik vind dat niet zo handig, want die zijn te klein om de namen er bij te zetten Vind het ook heerlijke bezigheidstherapie.
Dat is balen, je kan ze ook naar mij laten sturen dan stuur ik ze door naar jou als je er niet op een andere manier aan kunt komen. Het duurt wel lang. De eerste set heeft bij mij dik 8 weken geduurd.