Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:26

Jans schreef:
Mijn nieuwe voorstel is dat resultaten maar één keer in de week gebundeld getoond worden, en dat er verder vragen gesteld kunnen worden over de oefeningen. Dus berichten als "ik ben nu bij dag 3" komen niet in dat topic. Echt puur informatief: motivatietopic / tussendoor resultaten komen dan in het huidige topic wat verplaatst wordt.

-O- Het is toch juist leuk om even je vreugde kwijt te kunnen, veel mensen krijgen weer extra motivatie als mensen leuk reageren op hun resultaten.
Met een bundel van resultaten ben je maar een naam in de lijst met cijfers...
Zou het ontzettend jammer vinden als het veranderd, volgens mij had iedereen het hier naar zijn zin en was het erg leuk om hier mee te lezen en te posten. Dat motiveerde iedereen, zou jammer zijn als we nu eerst een lijst regels door moeten kijken om tot de conclusie te komen of je bericht misschien wel in het verkeerde topic geplaatst is........Bezorgt de Moderators ook weer 'nakijkwerk'.
Jammer dat er onrust ontstaat met een verandering dat maar half half wordt doorgevoerd, als er al goed over nagedacht is.

*gaat fanatiek beginnen aan dag 5.

Sall

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:28

Ben bij gelezen..

Tja..

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:34

Inderdaad, lekker geforceerd!

Júist zo leuk die spontane geweldige resultaten van iedereen!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:51

Voor mij verliep het topic in de oude vorm ook helemaal prima. Weinig off-topic geklets, veel steun voor elkaar en een gezellige sfeer. Ik zie niet in waarom dat anders zou moeten. :n

Ik heb gister dag 30 van de Shred gedaan en wilde vrijdag beginnen met Ripped. Vandaag laat thuis en vermoeiende dag gehad (oma in ziekenhuis, ben op bezoek geweest), laat gegeten, maar ik zat net op de bank en dacht: waarom ook niet? Dus ik heb net Ripped dag 1 gedaan. :D :D :)) En hij is léuk! :):) Morgen weer! :j

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:53

NeverGiveUp schreef:
Inderdaad, lekker geforceerd!

Júist zo leuk die spontane geweldige resultaten van iedereen!

:j

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:54

Goed bezig Imre!!

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:05

Vond het topic ook erg leuk zoals het was. Ben een dagje werken en moet ineens dubbel zover pagina's bijlezen als normaal.
Jammer.
Maargoed, ga zo even de mok-frustraties eruit zweten. :P

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:11

Imre schreef:
Voor mij verliep het topic in de oude vorm ook helemaal prima. Weinig off-topic geklets, veel steun voor elkaar en een gezellige sfeer. Ik zie niet in waarom dat anders zou moeten. :n

Ik heb gister dag 30 van de Shred gedaan en wilde vrijdag beginnen met Ripped. Vandaag laat thuis en vermoeiende dag gehad (oma in ziekenhuis, ben op bezoek geweest), laat gegeten, maar ik zat net op de bank en dacht: waarom ook niet? Dus ik heb net Ripped dag 1 gedaan. :D :D :)) En hij is léuk! :):) Morgen weer! :j

Topper!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:12

Marit schreef:
MissBonny schreef:
Wat een drukte hier... Geloof dat het ook niet zo gezellig was, dus bespaar de moeite maar met bijlezen.

Strakjes dag 7 ! :)

Maar hier loop je dus tegenaan. Dag 7 van wat?

Level 1 :+

Jaime_

MissBonny

[quote=Júist zo leuk die spontane geweldige resultaten van iedereen![/quote]

_/-\o_

En het werkt ook nog eens motiverend! Dus doe niet moeilijk, hou dit topic en als je iets anders wil gaan doen ga je naar het andere topic! :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:14

En met welke JM workout ben je bezig?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:15

Als we dan onderling afspreken om door te gaan zoals we deden, wel verhuizen naar hk, maar het andere hk topic gebruiken voor offtopic gezellig geklets?
Dan hoeft er ook niet perse een nieuw topic op mw (al is dat wel handig om voor nieuwe shredders, hk topic trekt minder mensen).

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:15

Jaime_ schreef:
Ik wou dit filmpje even met jullie delen: http://www.youtube.com/watch?v=Yr0Zp25u ... sA&index=1

Dat is een echte Jillian-fan en ze heeft al haar resultaten op een rijtje gezet, misschien is het motiverend om de resultaten te zien :)

Wow, indrukwekkend! Wat ik alleen wel bijzonder vind, is dat haar boobies wel dezelfde maat blijven? Die zouden toch ook kleiner moeten worden lijkt mij...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:16

In het andere HK topic is eigenlijk nauwelijks offtopic geklets. Is ook geen behoefte aan volgens mij.

Filmpje heb ik hier wel eens meer gezien Jaime. Is echt motiverend om te zien!

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:21

Evony, wat voor operatie zou dat dan zijn? Heb daar nog nooit van gehoord.
Mijn schenen zullen altijd mijn zwakke plek blijven, maar daar ga ik dingen niet voor laten liggen.
Het verbetert nl toch niet meer bij mij.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:22

Jaime_ schreef:
Ik wou dit filmpje even met jullie delen: http://www.youtube.com/watch?v=Yr0Zp25u ... sA&index=1

Dat is een echte Jillian-fan en ze heeft al haar resultaten op een rijtje gezet, misschien is het motiverend om de resultaten te zien :)

Leuk om te zien! Wat een prachtig lijf!!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:23

Haha ik kwam hem tegen toen ik zocht op 30 shred results :) En ik vond het zelf heel motiverend! En je boobies zijn natuurlijk bepaald, tuurlijk val je daar ook wel af (zij is daar ook wel afgevallen, niet veel maar toch) De 1 heeft gewoon meer geluk dan de ander en misschien scheelt het dat ze kinderen heeft gehad? Mijn nichtje is ook heel dun, eng dun maar heeft wel dikke tieten. Bij haar zitten gewoon nergens vetcellen alleen daar :') En misschien heeft die vrouw uit t filmpje wel nepperds, maar ze zien er wel natuurlijk uit..

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:25

Ja haar boobies zien er natuurlijk uit en volgens mij zijn ze wel wat geproportioneerder geworden. Maar nog steeds mooi.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:33

Wow wat een resultaat!!! Ik hoop zo erg dat ik er ook ooit weer zo uit ga zien. Het motiveert echt enorm! Zeker omdat ik bij mezelf nog steeds gewn resultaat zie (dag9). Ik wil teveel en te snel :P

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:34

Ja ze zien er ook wat steviger uit :) komt vast door haar versterkte borstspieren.

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:36

Marit schreef:
Wow wat een resultaat!!! Ik hoop zo erg dat ik er ook ooit weer zo uit ga zien. Het motiveert echt enorm! Zeker omdat ik bij mezelf nog steeds gewn resultaat zie (dag9). Ik wil teveel en te snel :P

Ik heb net stiekem gemeten na dag 9, en ik ben toch al 2 centimeter taille en 3 cm heupen kwijt... Ik heb hiervoor al jaren niet meer gesport, op paardrijden en stallen mesten na. Misschien dat dat verschil maakt?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:38

Jaime_ schreef:

Heel gaaf om te zien! Mijn huidige figuur lijkt erg op haar figuur op de eerste foto. Een supermotivatie dus!

Ik heb zojuist dag 15 van de shred gedaan. Wat een hel! Door al het huidige gedoe in dit topic was ik echt stront-chagrijnig en ik had gehoopt dat dit voor een beetje extra powerrr zou zorgen, maar in plaats daarvan had ik een gigantische emotional breakdown. Het wilde maar niet lukken, ik kwam nauwelijks door de cardio heen, op een gegeven moment stond ik jankend de lunges te doen. Ook mijn buikspieren kreeg ik maar niet aan het werk. Na die tijd heb ik dus maar de eerste ronde van 6w6p gedaan en toen begon ik ook eindelijk de buikspieren te voelen. Ik hoop dus dat ik het shredden van vandaag daarmee een beetje heb weten te compenseren.
Zelfs de cooling down van de 6w6p zorgde voor tranen in m'n ogen. Haar woorden in die cooling down zijn zo onwijs motiverend, ze sloeg de spijker op de kop. Je mag dus echt trots zijn op waar je mee bezig bent!
Morgen dus gewoon weer verder met dag 16.

TSJAKKÁÁÁ!!! ~~}>

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:39

Is het ook niet als je wat meer vetjes hebt, er ook sneller centimeters verdwijnen?

Wat een geweldig filmpje! Echt heel mooi figuur heeft ze, jaloers :j

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:44

Ik vind haar uiteindelijk zelfs iets té in het filmpje, ik houd van slank en strak maar wel vrouwelijk met goede rondingen, slank tegen mager aan vind ik niet mooi :o .

Knap dat je het toch geflikt hebt Jolien! Bij mij gaat ook de ene dag beter dan de ander hoor, ik ben dan wel niet emotineel variabel maar vooral lichamelijk, de ene dag gaan de lunges echt goed, dan voel ik de spieren branden en denk ik bijna dat ze knappen, de andere dag verlies is steeds bijna m'n gewicht bij de lunges en dan baal ik omdat ik het gevoel heb dat ik niet het maximale heb gehaald haha