Ik denk dat je wel iets meer trappen moet doen dan een fietsbruggetje met 5 treden hoor
Anders parkeergarage zoeken met meerdere etages waar je kan oefenen? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anders parkeergarage zoeken met meerdere etages waar je kan oefenen?
Als je die hebt gedaan, is 7 heuvelen genieten 
. Tegen die tijd even routes zoeken e.d.
Ik moet wel zeggen dat ik erg blij was dat ik 'm een paar keer gelopen had van te voren. Er zitten wel een paar valkuilen in, tenminste; vond ik.
. In principe staat 'testen' niet op het programma. Als er valkuilen in zitten dan komen we daar vanzelf achter.. leuke info voor de keer daarop
De laatste valkuil vind ik bij 10-11,5 km. Daar zit nog een beste klimming. Daarna is het héérlijk lopen! Berg af! Joehoe! Oooooh hoe lang nog..
6 maanden.
kusvoorjou schreef:Gewoon een heel klein stukje doen dromenlies! Weet niet wat je normaal loopt? Doe je daar de helft eens van en dan weer opbouwen!
Vanochtend naar de fysio geweest: overbelasting van de heupbuiger. Mag 2 weken niks doen totdat ik bij de alledaagse activiteiten geen pijn meer hebben, dan voorzichtig rekken, dan rustig opbouwen max 5 km lopen met een snelheid van 9 km p/u en We own the night ga ik waarschijnlijk niet halen.
= niet blij

Rust is vaak de beste genezing idd. Mag je wel fietsen (misschien een goede manier om "onbelast" te bewegen)? Heb geen verstand van heupen om eerlijk te zijn.. Wel typisch: heb 2 vriedninnen op de club met bijna dezelfde blessure!! Is het een hardloopdingetje?
je zou de organisatie een mailtje kunnen sturen, je kan ook (indien je het boeiend vind) bij aanmelden op de dag zelf bij het secretariaat de naam koppelt aan het nummer laten aanpassen. Ik doe er nooit zo moeilijk over