Lees af en toe wel eens even mee, maar nooit echt het 'lef' gehad denk ik om zelf iets te plaatsen..
Ik ben Mandy, 18 jaar, en momenteel staat de teller op -9,7 kilo

Ben nu ongeveer 2 maandjes bezig (sinds 22 januari), dus ik mag zeer tevreden zijn denk ik zo
Voor mij was dit echt nodig want ik had een BMI van 33,2. Inmiddels is dit 30,2 dus het gaat de goede kant op! Ben trouwens wel vrij lang, rond de 1.80.
Ik ben aardig op mijn eten gaan letten, ik eet nu meerdere kleine porties per dag in plaats van 3 grote maaltijden. Ook ben ik er bij gaan bewegen.
Ik ben pas een kleine 2 maandjes bezig maar ik voel me super!

euhm moeder. Ach ze valt best mee, maar is echt zo'n glas-is-altijd-half-leeg-of-leger type, ze hebben beiden 0 interesse in onze interesses, OOK van de kids. Dus je hoeft geen enkele vraag of gesprek te verwachten over paarden (hobby van mij EN de kleinkinders), toneel (hobby van mij en zoon) turnen (mijn dochter) etc etc etc...alles weten ze beter, elk gesprek dat je aanknoopt (wat niet over hun vakanties gaat) komt niet van de grond en ze gooien elke deur direct dicht, de school van onze kids is niet goed genoeg (hoewel ze nu dus 2 topverslagen hadden, maar ja het BLIJFT montessori (schoonpa is lagere schoolleraar geweest)), ze geven nergens gevraagd hun mening of oordeel of advies over, maar zeggen vaak "ach dat is jullie keus...."op zo'n toon dat je hoort dat ze het er niet mee eens zijn.
dat deed goed pijn... Moet je dus niet denken dat manlief nu even begrip ervoor heeft en komt informeren. Nee ik had naar hem toe moeten gaan vind hij terwijl ik binnenmonds vloekend op de gang stond te verrekken van de pijn. Op de vraag "gaat het?" toen ik naar boven hobbelde om de teen te koelen kon ik alleen door mijn samengeperste tanden NEE sissen en dat was dus ook niet goed. ik had wel anders kunnen reageren vond ie. Heb nu dikke blauwe au au au teen en NOG heeft hij er niet om gemaald zelfs. Alleen een uitbrander dat ik anders had kunnen reageren. Ja hoor, schat natuuuuuurlijk als er een bot van wat 5 kilo? op je teen is gedonderd. Dus momenteel heftige stress hierzo...
. 
anders hadden ze vannacht hier ook nog gebleven
Zou ook wel een hometrainer willen hebben.
Kan er wel op lopen hoor, maar is wel gevoelig zullen we maar zeggen. Onder mijn nagel zit een flinke blauwe streep. Auwie.
.. Morgen word ik 25 en vrijdag word mijn vriend 25; kortom vanavond komen vrienden voor mij pop zetten, morgenavond vier ik mijn verjaardag voor directe familie, woensdag komen vrienden de pop weer afbreken, donderdag komen vrienden de pop voor mijn vriend opzetten, vrijdag groot feest voor iedereen en zaterdag zullen ze alles wel weer af komen breken.. Pfffff...
Dadelijk 12km fietsen, 2 uur paardrijden en vanavond 1 uur pilates en 1 uur fitness.