[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 22:19

Ssmarty schreef:
Weten jullie misschien een nonchalante manier om je haar vast te zetten? En dan vooral met kort haar (het valt nét boven mijn schouders).

Ik steek het nu vaak op met speldjes, maar dat is veel werk en het zakt ook snel weer uit. Een staart vind ik niet mooi staan, omdat het dan zo'n heel klein staartje is.

Yasmijntje

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 22:21

Tja, je kan je haar helemaal rondom je hoofd invlechten.
Ik kan dat (best aardig) bij mijn zussen.
Bij mezelf heb ik nog nooit geprobeerd, maar met vlechten kan je werkelijk alle kanten op!

Drogon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 09:45

Hoi, ik heb van mezelf heel erg veel, dun, pluizig en krullend haar. Enorm veel werk om mooi te houden dus. Nou kreeg ik laatst van de kapper een folder over een of andere Kerasilk behandeling? Dit zou je haar dan zo goed behandelen dat het voor 5 maanden "zeidezacht" word en de pluis en de krul zouden dan getemd worden.

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij hier wat meer over vertellen? :)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 11:03

Hoi,
Ik heb al een hele tijd geleden de Remington Pearlwand gekregen om mijn haar mee te krullen. Super leuk, maar één probleem; mijn haar past er niet omheen. Ik heb lang haar (+/- 80cm) en ik krijg de helft er maar omheen én het glijd er ook nog eens vanaf. Ik heb eerder een krultang met klem geprobeerd, maar die krullen houden het nog geen half uur uit.
Heeft iemand voor mij dé truc om toch de Pearlwand te kunnen gebruiken?
Oh, en ik ben überhaupt geen ster met het krullen van mijn haar, dus hoe makkelijker de truc hoe beter := :o

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 11:11

als je vlechten maakt en daar met de stijl tang over heen gaat krijg je ook soor van krullen.
papillotten doe je voor je gaat slapen in, in kleine plukjes met nat haar als je wakker word en het er uit haald heb je hele mooie krullen

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 11:19

lianne304 schreef:
als je vlechten maakt en daar met de stijl tang over heen gaat krijg je ook soor van krullen.
papillotten doe je voor je gaat slapen in, in kleine plukjes met nat haar als je wakker word en het er uit haald heb je hele mooie krullen

Oh, misschien moet ik er even bij vermelden dat andere manieren van krullen niet lukken bij mijn haar. Door de lengte is het heel zwaar en blijft niets zitten. Papillotten (op verschillende manieren), stijltang, krultang met klem, knotjes, et cetera ik heb van alles geprobeerd maar mijn haar is achteraf net zo stijl als daarvoor.
Ik heb speciaal voor de Pearlwand gekozen omdat deze er om bekend staat mooie stevige krullen te maken.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 11:58

Kleinere plukken nemen? Hoe dunner de pluk hoe meer lengte er omheen kan :)

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 13:53

Afbeelding

hierbij een wat duidelijkere foto van hoe mn haar nu is ! :)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 13:55

Ik ben er al een tijdje over na aan het denken om mijn haar te verven (spoelen). Ik ben nu lichtbruin en zou graag naar middenbruin gaan. Maar hoe kom ik er achter welke tint er het beste bij mij staat? Ik heb een koele ondertoon en wil absoluut geen rode gloed in mijn haar. Ook zou ik er voor de eerste keer een spoeling door heen willen gooien, hebben jullie aanraders?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 16:54

Nu ik niet meer in kleur wilde variëren ben ik maar voor een pony gegaan haha.
Vind het zelf erg leuk, maar vriendje vindt het vreselijk. Doet hem aan zn moeder denken zegt ie. :n
Vanmorgen waren we bij zijn moeder op de koffie en ze konden er beiden maar niet over ophouden dat ze het niet leuk vonden staan en dat mijn oude kapsel leuker was. Ik werd er een beetje moe van dus ging maar lekker onbeleefd op mijn telefoon zitten spelen. Toen kreeg ik zelfs nog even te horen dat ik er met dit kapsel d-o-m uit zie. En bedankt -O- ;(
En nu ben ik niet de meest zelfverzekerde persoon op deze aardbodem, dus ik loop nu al sinds we thuis zijn met een staart in mijn haar en mijn pony met een speldje naar achteren. :(
Wou dat ik eens wat meer Sch**t kon hebben aan zulke opmerkingen.

Anyway, omdat ik het zelf dus wel leuk dacht te vinden, even een foto (sorry hij is in z/w komt van mn fb pagina) :
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... c66bc5b030

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 16:56

Ah wat naar zeg!! Ik vind het je juist wel staan! Je kan het goed hebben :(:)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 16:57

Dankjewel.. Ik vind het echt niet leuk en zit er ook heel de dag al aan te denken. Voel me zo naar dan meteen. :( Durf mn pony nu ook niet meer los te dragen..

Jouw haarkleur is mooi geworden trouwens zeg :j staat je heel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 16:59

Wat flauw -O- Het staat hartstikke leuk! :(:)

Drogon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:00

Frummels schreef:
Vind het zelf erg leuk, maar vriendje vindt het vreselijk. Doet hem aan zn moeder denken zegt ie. :n
Vanmorgen waren we bij zijn moeder op de koffie en ze konden er beiden maar niet over ophouden dat ze het niet leuk vonden staan en dat mijn oude kapsel leuker was. Ik werd er een beetje moe van dus ging maar lekker onbeleefd op mijn telefoon zitten spelen. Toen kreeg ik zelfs nog even te horen dat ik er met dit kapsel d-o-m uit zie. En bedankt -O- ;(
En nu ben ik niet de meest zelfverzekerde persoon op deze aardbodem, dus ik loop nu al sinds we thuis zijn met een staart in mijn haar en mijn pony met een speldje naar achteren. :(

Jeetje, als mijn vrienden dat zouden flikken dan was ik meteen al opgestapt. Serieus, zeg iets leuks of houd je stil. Sommige mensen.. Ik vind het je leuk staan hoor. Niks mis mee. Gewoon de volgende keer met een arrogante blik terug zeggen ''gelukkig gaat het er niet om wat jij vind, maar om wat ik er van vind.'' Weten ze ook meteen dat hun mening niet gewaardeerd word.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:10

Bedankt beiden.
Het is inderdaad een beetje flauw. 1x vind ik nog oke, maar er maar op doorgaan vind ik echt niet leuk.
Ik heb uiteindelijk gezegd dat ik het er moeilijk voor ze aan kan plakken dus dat ze er toch even tegen aan zullen moeten kijken. Toen zei mijn schoonmoeder dat ik het "toch ook gewoon met een speldje vast kan zetten tot het weer lang is" ... >;)

Clemency: tegen mijn vrienden zou ik zo een opmerking ook wel gemaakt hebben, maar tegen mijn schoonmoeder doe ik dat liever niet. :+ Mijn vrienden vinden het overigens allemaal leuk staan (zeggen ze). :o

Ik wilde eerst bijna zeggen dat ik me niet kon herinneren dat ik om iemands mening gevraagd heb, maar die kon ik snel inslikken gelukkig..

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:12

Frummels, ik vind jou zo lijken met die pony op Abbey Hoes! Ik vind het zeker staan hoor :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:13

Bedankt voor het compliment haha :o :D
Ik maak er wel een heel zeik topic van zo, dat was niet mijn bedoeling! Moest even mijn ei/geklaag kwijt. Dus bedankt voor de lieve reacties. :j

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:17

Jeetje wat kinderachtig!!!
Ik vind hem je supergoed staan (en nee, dat zeg ik niet om je op te vrolijken, het staat je echt heel erg goed!)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:31

Frummels schreef:

Anyway, omdat ik het zelf dus wel leuk dacht te vinden, even een foto (sorry hij is in z/w komt van mn fb pagina) :
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... c66bc5b030

Wat kinderachtig en gemeen zeg. Ik vind het je super staan, je ziet er helemaal niet dom uit maar net gesofisticeerd! Niet luisteren naar de mensen, gewoon trots zijn op je mooie nieuwe kapsel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:48

Ik vind het echt heel erg leuk staan Frummels!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 00:18

Ik vind het je ook super staan.. Jammer van die reacties zeg..

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 01:08

Wat stom zeg.. Staat je goed hoor, lekker laten kletsen!

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 09:33

Wow ik vind het je juist super leuk staan! Je lijkt net een model zo :). En dat vind ik écht hoor.

Ik weet hoe vervelend het is als anderen het niet mooi vinden, terwijl je er zelf juist blij mee bent. Mijn vriend vindt het korte haar wat ik nu heb ook niet mooi.. Maar ja, voordat het weer lang is zijn we weer een paar jaar verder.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 15:18

Ik vind dat het je hartstikke goed staat Frummels! Zeker niet dom, heel charmant en vrouwelijk vind ik! Wat ontzettend gemeen dat ze er zo over door gingen...

xMayo, haarkleur staat jou ook super!

Ik heb mijn uitgroei bijgeverfd, helaas is mijn haar nog een tintje donkerder geworden :P Binnenkort maar eens highlights gaan zetten, die van Preference schijnt heel goed en makkelijk te zijn :)

Ik twijfel trouwens heel erg over wat ik het leukste vind staan bij mezelf...

Ik ben nu zo:
Afbeelding

En ik was zo:
Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 15:50

Frummels, wat banketstaaf :(:)
Ik vind t je juist super leuk staan eigenlijk!

Maar t is wel herkenbaar.. M'n vriend heeft t liefst dat ik t zo kort mogelijk doe en zegt dan ook vaak dat ie t stom vind dat ik t laat groeien.. Wil me deze keer niet laten overhalen maar t is lastig