Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 09:53

Ik wil ooit zon armband, als ie er niet meer is want hij heeft te weinig staart om er zon stuk tussenuit te knippen

onkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:13

Citaat:
Oeps ik heb weer wat gewonnen :') een ring waarin het haar van mijn pony gevlochten gaat worden.

Dat is gaaf ja, die laat ik ook nog een keer maken :)
Maak je een foto als je hem hebt!?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:31

Ja absoluut! :D

Ik heb er al 1 en daar ben ik héél zuinig mee dus die kan ik dan dagelijks dragen :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:34

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:57

Onkeltje, mooi subtiel! :)
Deijs: Gefeliciteerd.. alweer. :')

Rianne1979 schreef:
Vraag: wat zijn voor jullie aanraders van MAC? aangezien ik verwend ben met douglasbonnen op mijn verjaardag wil ik mijn MAC collectie uitbreiden. Tips zijn welkom

Ik heb geen ervaring met gezichtsproducten zoals poeders, blushes en foundations enzo van MAC (eigenlijk alleen concealer) dus ik weet niet of die ook fijn zijn. :D
Maar ik zou sowieso oogschaduws aanraden, MAC vind ik toch wel het fijnste van alles wat ik heb (fijner dan Urban Decay, Dior en Chanel, of misschien een gedeelde 1e plaats met Dior :P ). :) Ik zou gewoon een leeg pro-palette nemen en die vullen met kleurtjes die je mooi vindt. Ik heb er nu zelf 2, de 2e is bijna vol. :D Mijn lievelingskleuren zijn voor een natuurlijke en basic look Swiss Chocolate, Cork, Patina, Naked Lunch, Brullee (lijkt een hele saaie kleur maar handig om te blenden), Sable en Woodwinked. Mijn favoriete oogschaduws met een kleurtje zijn Paradisco, Cranberry en Club. Club lijkt soms bruin en soms groen, ligt een beetje aan het licht maar het is echt een supermooie kleur. <3 En dan zou ik ook nog een donkere (zwarte) kleur nemen, ik heb zelf Typographic, die is iets minder zwart dan echt zwart maar Carbon is ook populair.
De lipsticks zijn ook fijn, mijn favoriet is Hue (roze/nude) maar dat ligt natuurlijk helemaal aan je eigen smaak welke je neemt. Ik gebruik ook vaak Subculture lippotlood om mijn lippen mee in te vullen.
Verder vind ik die uitdraaibare wenkbrauwpotloden fijn en de paintpots ook. Ik heb zelf Indian Woods, die is brons/goudkleurig en echt superlang houdbaar dus daarvan zou je er eentje kunnen nemen als basis misschien. :D
Bij mij staat de fluidline van MAC nog hoog op mijn verlanglijstje, maar dus nog geen ervaring mee.
Ben benieuwd wat je gaat uitzoeken! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 12:32

Ik ben gek op de lipsticks van MAC, vind de foundations ook super en natuurlijk de pro longwear concealer. De fijnste concealer die ik ooit heb gehad :j Voor de rest zou ik kijken naar een mooie blush misschien, en wellicht een pro palette? Als het kan zou ik het gewoon doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 12:33

Ik heb overigens:

Lipsticks:
- Ruby Woo
- Russian Red
- Please Me
- Viva Glam II

Blush:
- MAC Melba (prachtig kleurtje als je een warme ondertoon hebt <3 )

Foundation:
- MAC Matchmaster

Concealer:
- MAC Pro Longwear

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 12:49

Iemand die MAC Diva heeft? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 14:29

Er waren hier toch mensen die negatieve ervaringen hadden met het bestellen van makeup geek? Dingen die niet goed waren gegaan, super lang duurden en extra kosten toch? Ik zie zo veel mooie kleurtjes en ik wil eigenlijk heel graag zelf een palette samenstellen maar ik ben toch een beetje "bang".

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 17:21

Zolang je onder 25 euro blijft heb je geen duane kosten. Bij mij ging bestelling top!! Bij Nadine minder

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:33

Hebben jullie weleens mac lipsticks besteld op de gok qua kleur? :Y)

ik ben een lijstje aan het maken.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:36

Jup, alleen maar... nog nooit een lipstick in de winkel gekocht omdat die hier gewoon niet zit. Gewoon online veel swatches zoeken en een beetje inschatten of het bij je past. Heb nog nooit een mis koop gedaan.. Oja wel.. 1x. Maar dat was niet omdat de kleur niet mooi is dat was omdat de lipstick er binnen een halfuur al af is.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:37

ah okee! ik twijfel namelijk. Mijn lippen hebben een beetje een rode ondertoon dus ik kijk naar roze lipsticks maar dan vraag ik me af hoe het bij mij eruit komt te zien :')

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:48

Dan kan hij idd ietsje anders uit vallen maar dat heb je met alle lippen.. Ik denk dat als je veel swatches op zoekt en een beetje zoekt naar iemand met de zelfde kleur lippen/huidkleur dat je het wel redelijk goed kunt inschatten. Maar het blijft een gokje natuurlijk.. Zo dacht ik met Bad Girl Riri dat ik een mooie nude kleur kocht maar die viel toch een heel stuk donkeder uit :+ Wel mooi trouwens, hij is nog steeds een van mijn favorieten. Alleen voor de zomer iets te donker. Als je donkere lippen hebt valt hij uit als een nude maar met lichtere lippen dus erg donker.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 21:13

Ja daar ben ik al naar opzoek :D alleen de meiden die dezelfde huidskleur hebben hebben dan weer roze lippen en licht haar. Mij leek Viva Glam 5 mooi maar las er niet veel goeds over :\

Ik heb een lichte tot medium huid met donker haar.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:05

Ik heb ook best vaak gewoon wat gekocht zonder te testen of via internet besteld, heb er nog nooit een miskoop mee gedaan. :) Mijn lipstick die ik online heb gekocht zonder ze in het echt te zien zijn vaak juist betere aankopen, omdat ik dan al veel swatches heb gezien en mensen die hem op hadden. In de winkel is het toch vaak van 'Oh ja staat wel leuk, die neem ik mee' en dan thuis valt het wel een beetje tegen. :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:19

Ik heb de Steady Going Retro matte lipstick van Mac via internet gekocht en echt een miskoop is het niet, maar hij is net te licht roze voor me. Stomme is dat als ik hem naast Please Me hou hij eigenlijk een mooier roze is, maar op mijn lippen wordt hij te licht en koel (ondanks mijn donkere eigen lipkleur) en dan ziet het er wat op het randje uit. Volgens mij heb ik die foto hier wel eens geplaatst. Met een iets donkerdere gloss erover kan het weer wel.
Maar verder eigenlijk nergens spijt van bij online aankopen :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:22

Deze was dat dus, sept 2013 was het mijn 1e MAC lipstick zie ik net (handig dit topic) :D
De meest rechtse..
Afbeelding

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:46

Ziet er wel echt ontzettend leuk uit! Al zou het voor mij ook te licht roze zijn denk ik..

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:48

Zo'n soort kleur heb ik ook, maar dan van een ander merk. Maar ik vind zulke koele lichtroze die toch iets naar felroze neigen idd ook erg rastig en al snel op het randje idd. Heb hem dan ook nooit op. :=
Is Angel ook te licht voor je Djilna? Ik heb nl ook Creme Cup en die is net een tikje lichter dan Angel, Angel is ook echt een hele mooide nude bij sommige mensen maar bij mij is het meer een mooie zachte roze.

Mijn favorieten zijn eigenlijk alleen maar nude/rozige kleuren. :)) Heb toevallig een foto gevonden waar mijn 3 favorieten opstaan:
Afbeelding
Hue vind ik toch wel het mooist eigenlijk. :D

Afbeelding

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:56

Oeh die lovelorn is mooi <3 Houd wel van donkere roze kleuren!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:56

Angel? Geen idee, die heb ik nog niet bekeken.
Ik zie net op mijn mobiel de foto terug en eigenlijk stond hij zo erg nog niet. Al neigt hij er dus wel naar dat mijn gezicht zo verbleekt. Noem je dat zo?
Vd week nog eens opdoen. Was vd winter nl alweer voor het laatst ;)
Hij is trouwens op de lippen minder fel dan op die foto hierboven.

Edit, zie nu de foto (zit op o.bokt nl ;) )
Angel en Lovelorn vind ik idd de mooiste vd 4.
Hue is voor mij veel te licht :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:01

Mijn eigen lipkleur is een beetje zoals op de bovenste foto van Loose de creme cup er aan de donkere kant eruit ziet en dan nog een tikje roder.
Dus een standaard 'nude' is voor mij al snel te licht :P

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:03

Ik koop ook vaak op de gok lipsticks. Eigenlijk nog nooit een echte miskoop gedaan, behalve 2 nudes van L'oreal die ik op het werk heb gekocht. En die heb ik dus wel geswatcht en op gehad... Die vind ik uiteindelijk te licht op mijn lippen. Vind het zo'n barbie-effect geven, en dat wil ik juist niet :+

Hue is erg mooi Loose! Creme cup is ook mooi... Ik heb ook heel graag van die nude kleurtjes. Alhoewel ik nu ook een beetje rode heb, die bevalt ook wel erg goed.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:06

Ik heb ook de perfecte nude kleur nog niet gevonden.
Wat nog het beste werkt is mijn liperase van mac met daarover een gloss alleen ik vind mn tanden dan zo gelig lijken..