Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rianne1979 schreef:Vraag: wat zijn voor jullie aanraders van MAC? aangezien ik verwend ben met douglasbonnen op mijn verjaardag wil ik mijn MAC collectie uitbreiden. Tips zijn welkom

).
Ik zou gewoon een leeg pro-palette nemen en die vullen met kleurtjes die je mooi vindt. Ik heb er nu zelf 2, de 2e is bijna vol.
Mijn lievelingskleuren zijn voor een natuurlijke en basic look Swiss Chocolate, Cork, Patina, Naked Lunch, Brullee (lijkt een hele saaie kleur maar handig om te blenden), Sable en Woodwinked. Mijn favoriete oogschaduws met een kleurtje zijn Paradisco, Cranberry en Club. Club lijkt soms bruin en soms groen, ligt een beetje aan het licht maar het is echt een supermooie kleur.
En dan zou ik ook nog een donkere (zwarte) kleur nemen, ik heb zelf Typographic, die is iets minder zwart dan echt zwart maar Carbon is ook populair.
Voor de rest zou ik kijken naar een mooie blush misschien, en wellicht een pro palette? Als het kan zou ik het gewoon doen
)

Wel mooi trouwens, hij is nog steeds een van mijn favorieten. Alleen voor de zomer iets te donker. Als je donkere lippen hebt valt hij uit als een nude maar met lichtere lippen dus erg donker.
alleen de meiden die dezelfde huidskleur hebben hebben dan weer roze lippen en licht haar. Mij leek Viva Glam 5 mooi maar las er niet veel goeds over 
Mijn lipstick die ik online heb gekocht zonder ze in het echt te zien zijn vaak juist betere aankopen, omdat ik dan al veel swatches heb gezien en mensen die hem op hadden. In de winkel is het toch vaak van 'Oh ja staat wel leuk, die neem ik mee' en dan thuis valt het wel een beetje tegen.

Heb toevallig een foto gevonden waar mijn 3 favorieten opstaan:

Houd wel van donkere roze kleuren! 
)