Onkeltje, mooi subtiel! 
Deijs: Gefeliciteerd.. alweer. 
Rianne1979 schreef:Vraag: wat zijn voor jullie aanraders van MAC? aangezien ik verwend ben met douglasbonnen op mijn verjaardag wil ik mijn MAC collectie uitbreiden. Tips zijn welkom
Ik heb geen ervaring met gezichtsproducten zoals poeders, blushes en foundations enzo van MAC (eigenlijk alleen concealer) dus ik weet niet of die ook fijn zijn. 
Maar ik zou sowieso oogschaduws aanraden, MAC vind ik toch wel het fijnste van alles wat ik heb (fijner dan Urban Decay, Dior en Chanel, of misschien een gedeelde 1e plaats met Dior
).
Ik zou gewoon een leeg pro-palette nemen en die vullen met kleurtjes die je mooi vindt. Ik heb er nu zelf 2, de 2e is bijna vol.
Mijn lievelingskleuren zijn voor een natuurlijke en basic look Swiss Chocolate, Cork, Patina, Naked Lunch, Brullee (lijkt een hele saaie kleur maar handig om te blenden), Sable en Woodwinked. Mijn favoriete oogschaduws met een kleurtje zijn Paradisco, Cranberry en Club. Club lijkt soms bruin en soms groen, ligt een beetje aan het licht maar het is echt een supermooie kleur.
En dan zou ik ook nog een donkere (zwarte) kleur nemen, ik heb zelf Typographic, die is iets minder zwart dan echt zwart maar Carbon is ook populair.
De lipsticks zijn ook fijn, mijn favoriet is Hue (roze/nude) maar dat ligt natuurlijk helemaal aan je eigen smaak welke je neemt. Ik gebruik ook vaak Subculture lippotlood om mijn lippen mee in te vullen.
Verder vind ik die uitdraaibare wenkbrauwpotloden fijn en de paintpots ook. Ik heb zelf Indian Woods, die is brons/goudkleurig en echt superlang houdbaar dus daarvan zou je er eentje kunnen nemen als basis misschien. 
Bij mij staat de fluidline van MAC nog hoog op mijn verlanglijstje, maar dus nog geen ervaring mee.
Ben benieuwd wat je gaat uitzoeken!