Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danique_G schreef:Voor de mirena dames. Hoelang tot na het zetten hebben jullie nog bloed verloren? Ga nu mijn derde week in na zetten. De eerste week was in ongesteld. Maar ik verlies nog dagelijks wat druppels. Nu las ik dat dit normaal is en in het ergste geval maanden kan aanhouden.. Hoe was dit bij jullie?
Danique_G schreef:Voor de mirena dames. Hoelang tot na het zetten hebben jullie nog bloed verloren? Ga nu mijn derde week in na zetten. De eerste week was in ongesteld. Maar ik verlies nog dagelijks wat druppels. Nu las ik dat dit normaal is en in het ergste geval maanden kan aanhouden.. Hoe was dit bij jullie?
nanoukkie schreef:hallo. Ik heb gisteren mijn maandstonden gekregen en dus begonnen met de pil.. Wanneer ben ik beschermt tegen zwangerschappen ?
Danique_G schreef:Succes Munnie! Wanneer krijg je die ingreep?
Hmm maandenlang .. Leuk vooruitzicht.. Hij doe die mensen dat dan met 'de daad'. Gewoon doen aangezien het toch zowat niets is? Heb wel het idee dat ik s avonds niets verlies. En op sommige dagen verlies ik ook niets. Krikken voor het leven dus