Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chrissie_ schreef:Heb gister nieuwe balletjes voor me tragus gekocht, alleen nu kan ik die andere niet los krijgen, als ik aan het balletje draai draaid het staafje ook mee, en alsik m achter vast hou lukt het niet .. Help me,
Chrissie_ schreef:Heb gister nieuwe balletjes voor me tragus gekocht, alleen nu kan ik die andere niet los krijgen, als ik aan het balletje draai draaid het staafje ook mee, en alsik m achter vast hou lukt het niet .. Help me,
inkiepinkie schreef:Chrissie_ schreef:Heb gister nieuwe balletjes voor me tragus gekocht, alleen nu kan ik die andere niet los krijgen, als ik aan het balletje draai draaid het staafje ook mee, en alsik m achter vast hou lukt het niet .. Help me,
maar wat heb je in je tragus dan.. ik heb gwoon oorbel erdoor...???
laten schieten of laten piercen???
_Marjolein_ schreef:Hoe lang mag je nou niet zwemmen na het zetten van een navelpiercing? 6 weken was het toch?
_Marjolein_ schreef:Ik heb em laten piercen bij studie Flash in Heerenveen.
Maaik schreef:_Marjolein_ schreef:Ik heb em laten piercen bij studie Flash in Heerenveen.
Ik zelf ook toen de tijd. Kijk is op het blaadje die je mee hebt gekregen. Je kan gelijk zwemmen.
_Marjolein_ schreef:
Ik heb geenn blaadje erbij gekregen?
dlientjuh schreef:Het is niet handig om meteen te zwemmen als je je piercing net hebt. Het zwembad zit vol bacterien van andere mensen en andere dingen. De kans is groot dat het dan gaat onsteken. Maar je hebt natuurlijk zelf de keus
Quellian schreef:Chrissie_ schreef:Heb gister nieuwe balletjes voor me tragus gekocht, alleen nu kan ik die andere niet los krijgen, als ik aan het balletje draai draaid het staafje ook mee, en alsik m achter vast hou lukt het niet .. Help me,
Dat heb ik dus met m'n madonna
Ik heb uit 'nood' een zwart balletje erop gedraaid (AFSCHUWELIJK) en krijg m er ook niet meer af
Maaik schreef:Dat is gewoon zeezout![]()
Dat moet je de eerste tijd 2x per dag erop spuiten. Dat spul gebruiken ze voor elke piercing hoor.