Sherivey schreef:Leonie, mijn HM tempo heb ik zelf besloten tussen de 6.15 en 6.30 min/km. Volgens Garmin zou ik dat sneller moeten kunnen.
Mijn marathontempo heb ik tussen de 6.30 en 6:50 staan. Rotterdam liep ik met 6.42 gemiddeld geloof ik, dus mn marathontempo is wel realistisch.
Ik heb de ambitie niet om een halve op maximaal haalbaar tempo te lopen. Geloof dat ik 2 jaar geleden voor het laatst een halve trailmarathon in 2 uur 15 minuten liep. Vond ik wel zwaar zat.
Thx voor je feedback. Heb mijn beslissing voor de hele al wel gemaakt maar krijg zoveel commentaar van iedereen dat ik veel te langzaam inzet
Ik denk dan, eerst maar uitlopen. Als ik dan ok nog wat kan genieten, dikke prima.
De euromast loop is wel een hele korte dan ja! Wel echt een mooie medialle. Snap goed dat je daarna nog even 5km bent gaan lopen. Lekker tempo nog.
Lekker bezig SV. En niet tof van de MBt-er!
Samantha wat fijn dat je 30 goed ging! En dat je nu nergens last van hebt is ook echt top. Schoenen troubles, dat kun je echt alleen zelf besluiten. Wa tje nog wel zou kunnen doen (doe ik ook
) is als er iemand met je meegaat, je andere schoenen mee laten nemen. Just in case...
Wat betreft startvak, ik zou ook niet meteen in 5 gaan staan maar 3 of 4 lopen 3:50/4:00 misschien? Je moet uiteraard lekker doen waar jij je fijn bij voelt. Ik loop meelf gewoon snel voorbij met zoiets.
Denk dat gezien de cutt-off tijd van 5:30 (hoewel die blijkbaar vaak wordt opgerekt naar 06:00 zo heb ik begrepen) niet heel veel mensen gaan wandelen want dan kom je echt tijd te kort.
Hahha Goof. Je moet het toch ooit testen dat gpx toch
Lisitano wat goed gedaan! Zo zie je maar, je moet altijd op jezelf blijven vertrouwen en niet op een Ai gestuurd tech tool. Wanneer is de Chouffre.
Wha 2 dagen ook weer Danseresje. Snap dat je even wilde slapen met deze korte nacht
. En wat lief van je vriendin om op de route even wat lekkers af te geven. Prachtig die bloemen zo
Even rustig aan dan maar om je HRv weer even de kans te geven om te herstellen.
Hier vandaag mijn laatste "lange" run gedaan. Op mijn nieuwe schoenen
.
Conclussie,
- Schoenen zijn goedgekeurd, iets meer vermoeide voeten (onderkant) door wat minder steun maar niets heel ernstigs.
- De teensokken zijn het niet voor mij. Ik ga weer terug naar gewoon normale sokken.
- Flipbelt uitgeprobeerd. Het schud niet maar een vest heeft meer gemak. Zeker al sje wat reepjes eruit gaat halen begint alles te schuiven en tegen het einde vielen de repen er gewoon uit
Het idee was vandaag 18 km met 2x 5km MP. Maar zoals gewoonlijk liep ik weer te hard
. Het inlopen was op MP en de tempo blokken daar ruim 10 sec onder. Toen ik in de volle wind kwam ging mijn hartslag wel naar zone 3 maar ik kon lekker doorstampen. Zo veel mogelijk gegeten onderweg om te kijken hoe dat ging. Net iets te veel denk ik want was wat misselijk op het einde. Weten we dat ook weer.
Wel wat last van mijn knie (denk beetje beginnende runnersknee) op rechts dus dat is wel even iets om in de gaten te houden. Hij speelt iets op sinds vorige week zondag de Hivernal.

En owja, ik zou ik niet zijn als ik niet perongeluk weer van het asfalt af, het bos in zou lopen
. Was maar 1 km ofzo maar wel in een tempo blok uiteraard.