Niet erg dat het veel foto’s zijn BeFunny, want ze zijn inderdaad erg mooi! Die waar de pup aan het drinken is En met die takjes op zijn neus Ook heuvelachtig, dat is altijd leuk wandelen. En jezelf heerlijk verwend op een terras, dat mag ook wel eens
Wat een mooie dag BeFunny. De hondjes staan er leuk op. Doe je goed lekker ff op een terrasje met wat lekkers
Bootsiebob
Geplaatst: 18-05-25 14:50
Goof schreef:
Leuk B Leuk dat je zo met je oppashond op pad kan he?
Ja dat is erg fijn Vanochtend weer met hem gelopen, 13 km en iedereen die we tegenkomen maakt wel een opmerking over hoe blij hij is of hoe goed hij luistert. Nu was ik ook wat met hem aan het oefenen want wanneer hij aan de riem trekt, doet dat erg veel pijn in mijn bilspier
Wauw, dat dat een libelle geworden is! En de juffertjes staan er ook mooi op. Vind het altijd knap hoe je ze op de foto krijgt. Heerlijke wandeling zo te zien en fijn dat het niet druk was
BeFunny
Geplaatst: 18-05-25 17:26
Prachtig Lizard. Was echt heerlijk weer vandaag, niet te warm.
Ik ben met een vriendin bij de Groene Kathedraal in Hazerswoude dorp geweest.
Het geitje zagen we onderweg
We hebben nog een bakkie in mijn tuin en deze kwam even buurten.
Befunny,veel mooie foto's,van een leuke wandeling.
Athelas,je wandel omgeving is weer jaloers makend mooi.
boedjang
Geplaatst: 18-05-25 22:47
Be funny wat zijn de hondjes fotogeniek. Heerlijk Athelas wat goed je camera mee. Ziet er prachtig uit. Bootsiebob oppas hond ff goed vertellen dat je bibs pijn doet, tis ook een kalf ge Wij waren dagje met de fam richting de zaan. Daar terras en workshops drop maken gedaan.super fijn
Athelas, ik geniet van je foto's. Mooi daar, zo ruig en puur. Boedjang, leuk uitje. Faringo, prachtig rondje vanmorgen. Meer zon dan gisteren gelukkig. Lizard, wat een rust in Giethoorn. Ik ken het alleen van de filmpjes op Dumpert haha. Wel mooi.
Ik heb afgelopen weekend lekker gewandeld en hardgelopen in het Speulderbos, weer standaard ieder weekend nu. Geen foto's, want het was gewoon bos en honden. Vanmiddag na werk nog een rondje park gedaan met de honden. Ook lekker.