Alleen domestic shipping mss maar beter zo want dan blijf ik bestellen
Berdien
Geplaatst: 17-12-17 11:17
Ja voor m’n bankrekening is dit wel beter
Double Entendre:
She:
_Friemel
Geplaatst: 17-12-17 12:53
Ze zijn gaaf hè berdien
Mooi elke, ik vind alleen je blush/contour in combi met je ogen een te groot oranje geheel worden. De look hiervoor vond ik dan gaver
Ik heb gister ook weer eens gespeeld, wel met hele zachte kleuren, alleen toen ik bezig was en nog geen mascara op had leek t op een ernstige huilbui :’) met mascara viel dat gelukkig mee
Colourpop en Juvia gebruikt
Suus___
Geplaatst: 17-12-17 13:12
Omg friem je browsss
_Friemel
Geplaatst: 17-12-17 14:14
Ja nog steeds intens gelukkig mee ga ze rond januari/februari wel weer bijwerken, heb wat plekjes, maar zeker niet ontevreden, helemaal als je nagaat dat ik altijd in de zon lig of onder de zonnebank ga Beste dat ik ook heb gedaan
Zo die zien er goed uit Friemel! Echt heel erg mooi, zowel van vorm als kleur je ooglook vind ik ook erg mooi. Voorheen beweerde ik dat warm me ziek maakt maar ik kom steeds vaker warme kleuren tegen die toch wel erg mooi staan
Ik heb geen klachten over mijn nieuwste Jeffree Star liquids. Terwijl ik bij mijn Unicorn Blood uit de reguliere lijn wel last heb dat formule niet helemaal geweldig is. Het is net pech hebben soms.
Djilna
Geplaatst: 18-12-17 17:40
Ik had toevallig wat opmerkingen erover langs zien komen hier, dus vandaar. Welke varianten het dan betrof had ik niet onthouden Die van KvD ben ik wel ook nieuwsgierig naar.
Dat merk van Wunderbrow heeft zoiets ook! Staan testers bij ons in de Ici paris XL. Dat maakt het zeker wel wat plumper, maar dat houd maar een halfuurtje ofzo hoor!
Heeft iemand toevallig een JS die die niet gebruikt en die ik kan overnemen? Ben nu wel heel nieuwsgierig
Marrit13
Geplaatst: 18-12-17 23:41
Heb er 1 die ik nooit draag, maar is erg patchy en niet de kwaliteit die sommige wel hebben. Geen goeie test vrees ik
Anoniem
Geplaatst: 19-12-17 00:36
Avelienvd schreef:
Welke liquid lipsticks waren nou aan te raden? Heb snel droge lippen. Heb nu die van milani, zijn wel fijn.
Ik ben onwijs fan van Gerard cosmetics maar ik draag nu helemaal geen liquids want dan zijn mn lippen daarna echt aan gort
Ik had een 20% kortingscode van FeelUnique vanwege mijn verjaardag en ik heb gewoon niks gekocht Kon niet bedenken wat ik nu net persé wilde hebben en nodig heb ik sowieso niks.